Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Nå på fredag skal vel SE på spa med Therese, i følge Therese sin IG.... Hva skjer med anbefalingen om unngå unødvendige reiser, men det er vel jobbreise skal dere se, så da er det innafor iflg SE

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luluk skrev (2 timer siden):

Nå på fredag skal vel SE på spa med Therese, i følge Therese sin IG.... Hva skjer med anbefalingen om unngå unødvendige reiser, men det er vel jobbreise skal dere se, så da er det innafor iflg SE

Hun er jo borte hver eneste helg nå om dagen😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste snap, der Robin kommer ut av doen, han ser drit sur ut og det virker ikke som det er noe god stemning mellom dem

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (1 time siden):

Siste snap, der Robin kommer ut av doen, han ser drit sur ut og det virker ikke som det er noe god stemning mellom dem

Hadde ikke vært særlig happy jeg heller om do vanene mine ble lagt ut til mange tusen følgere. Skjønner han godt! 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (4 timer siden):

Screenshot_20210520-003445_Instagram.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollie321 skrev (10 timer siden):

Hadde ikke vært særlig happy jeg heller om do vanene mine ble lagt ut til mange tusen følgere. Skjønner han godt! 

Jeg hadde blitt så dritlei 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luluk skrev (20 timer siden):

spot on, hun har forklart seg på story nå😂😂🙈 

Endret av supermamz
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme for meg hvor hun reiser og hvem hun er med. Men det blir veldig selvmotsigende og ganske provoserende når hun sitter å sutrer over at hun aldri gjør noen ting eller er sammen med andre. For det er hun, mye oftere enn de fleste. Å skylde på jobben blir litt for dumt. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollie321 skrev (7 minutter siden):

Det er samme for meg hvor hun reiser og hvem hun er med. Men det blir veldig selvmotsigende og ganske provoserende når hun sitter å sutrer over at hun aldri gjør noen ting eller er sammen med andre. For det er hun, mye oftere enn de fleste. Å skylde på jobben blir litt for dumt. 

Tror de fleste driter i det ja, men reagerer på det samme som du skriver. Er denne sytingen og forsvaringen av det hun gjør.  Å jeg syns det blir veldig domt da hun tidligere har vært ute selv med pekefinger på andre og fortalt på storyen hvor flinke vi må være og bare vente litt til før man kan være med andre. Å sitte og si at spa med kollegaer er jobb tur syns jeg bare blir for dumt, da syns jeg heller hun kun ha pakket babyboksene i lamme resten av den gjengen 😱 Det hadde vært mer innafor i mine øye som nødvendig jobbtur. Men herregud vil hun kose seg så må hun bare gjør det. Men stopp med alle disse storyene med forklaring og syting og ja😖🥵

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så gøy at hun sier hun skal på spa med "kollegaer". Som for å prøve å rettferdiggjøre det som en jobbreise 😂 blir ikke så mye dummere enn det. 

For all del, hun gjør ingenting ulovlig. Men stå for det du gjør, ordentlig. Ikke prøv å dekk det til for å rettferdiggjøre. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt innafor med en jobbreise/venninnetur, det er det UTROLIG mange andre som også unner seg etter over ett år med pandemi!:-)

Robin så ikke spesielt blid ut, men det kan jo være tilfeldig. Jeg håper de klarer å finne tilbake til god stemning og gnist. Gresset er sjeldent grønnere på andre siden og man vil aldri finne seg en mann som bryr seg like mye om barna som barnas far. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de kun holder sammen for barnas skyld. 

Altså, jeg hadde LETT valgt å heller dra på SPA med mannen min, om det skrantet litt. Å være borte fra hverandre mye hvis det allerede spøker - er ofte nok til at det går skeis.

Håper de finner hverandre igjen på nytt, de har vel vært sammen lenge. Det er en fulltidsjobb å pleie forholdet🤪🙈

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (16 timer siden):

Screenshot_20210520-003445_Instagram.jpg

Haha, hæ? Hva har dette med siteringer din å gjøre i det hele tatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloodflowers skrev (5 timer siden):

Synes det er så gøy at hun sier hun skal på spa med "kollegaer". Som for å prøve å rettferdiggjøre det som en jobbreise 😂 blir ikke så mye dummere enn det. 

For all del, hun gjør ingenting ulovlig. Men stå for det du gjør, ordentlig. Ikke prøv å dekk det til for å rettferdiggjøre. 

Nettop , blir for dumt altså 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
LinnKatrine skrev (1 time siden):

Jeg synes det er helt innafor med en jobbreise/venninnetur, det er det UTROLIG mange andre som også unner seg etter over ett år med pandemi!:-)

Robin så ikke spesielt blid ut, men det kan jo være tilfeldig. Jeg håper de klarer å finne tilbake til god stemning og gnist. Gresset er sjeldent grønnere på andre siden og man vil aldri finne seg en mann som bryr seg like mye om barna som barnas far. 

Handler jo ikke om at man unner seg en venninnetur etter 1 år med corona. Det er jo ikke det som er saken her, siden hun har unnet og unner seg turer hver fuckings uke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om folk som reiser vekk hver helg som hun gjør i disse tider 🥶 så blir for dumt med de bortforklaringene hun har hver uke om at hun aldri treffer noen, så hun MÅ på jentekevld, hytteturer , til foreldre , spa osv 🙈

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BethD
Julemarsipan skrev (4 timer siden):

Vet ikke om folk som reiser vekk hver helg som hun gjør i disse tider 🥶 så blir for dumt med de bortforklaringene hun har hver uke om at hun aldri treffer noen, så hun MÅ på jentekevld, hytteturer , til foreldre , spa osv 🙈

Skjønner ikke at hun ikke ser det selv. Selvinnsikt er greit å ha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir for dumt å spekulere i et mulig brudd bare pga SE i det siste har vært sosial med venninner og ikke sitter limt sammen ved hoften med mannen sin 24/7. 

Hun er hjemmeværende/jobber hjemmefra og har nok som alle andre et behov for å lufte seg litt og ikke bare sitte hjemme. Hadde hun hatt en 8-16 jobb i et kontorfellesskap eller på en institusjon mandag-fredag så ville hun fått møtt andre mennesker og vært sosial med kollegaer hver dag. Den som går hjemme får ikke oppleve dette, og har nok et behov for litt andre impulser enn bare barn, mann og hus. 

SE og samboeren har vært sammen i ganske mange år, de er nok såpass trygge på hverandre etter så lang fartstid sammen at de trenger ikke sitte å holde hverandre i hendene hver eneste helg. For alt vi vet så er det ikke sikkert at Robin liker å dra på spa heller, mens Sara elsker å dra på spa. Skal den som elsker spa aldri få dra på spa da pga den andre ikke er gira på det? 

I tillegg så er det nok helgene som er den beste tiden å møte venninner på, hverdagene går med til jobb, barn, fritidsaktiviteter hos barna og ev seg selv, og til partneren. Ikke så lett å skvise inn en tur på spa på en onsdag mellom jobb, leksehjelp, middagslaging og foreldremøte. 

For meg så virker det som et sunt forhold når man i tillegg til å være mamma/pappa, kone og husbond også finner tid og prioriterer å bevare vennskap man har med andre og ikke bare sitter hjemme hele tiden. Det viser også at man er trygg på hverandre som kjærester at begge parter i et forhold får rom til å være med vennnner/venner. Skal vedde på at også Robin henger med kompiser mens Sara er hjemme med barna, hver sin gang. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen skulle egentlig på spa-hotell med jobben i løpet av siste halvåret, men begge turene har blitt avlyst pga covid. Vi bor ikke i et område med mye smitte en gang. Så å påstå at det er nødvendig fordi det er jobbreise er et dårlig argument. Det skal mye til før noen drar på en jobbreise nå for tiden. Vi drar heller ikke på møter eller konferanser i andre byer lengre, alt er på nett. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Synes det blir for dumt å spekulere i et mulig brudd bare pga SE i det siste har vært sosial med venninner og ikke sitter limt sammen ved hoften med mannen sin 24/7. 

Hun er hjemmeværende/jobber hjemmefra og har nok som alle andre et behov for å lufte seg litt og ikke bare sitte hjemme. Hadde hun hatt en 8-16 jobb i et kontorfellesskap eller på en institusjon mandag-fredag så ville hun fått møtt andre mennesker og vært sosial med kollegaer hver dag. Den som går hjemme får ikke oppleve dette, og har nok et behov for litt andre impulser enn bare barn, mann og hus. 

SE og samboeren har vært sammen i ganske mange år, de er nok såpass trygge på hverandre etter så lang fartstid sammen at de trenger ikke sitte å holde hverandre i hendene hver eneste helg. For alt vi vet så er det ikke sikkert at Robin liker å dra på spa heller, mens Sara elsker å dra på spa. Skal den som elsker spa aldri få dra på spa da pga den andre ikke er gira på det? 

I tillegg så er det nok helgene som er den beste tiden å møte venninner på, hverdagene går med til jobb, barn, fritidsaktiviteter hos barna og ev seg selv, og til partneren. Ikke så lett å skvise inn en tur på spa på en onsdag mellom jobb, leksehjelp, middagslaging og foreldremøte. 

For meg så virker det som et sunt forhold når man i tillegg til å være mamma/pappa, kone og husbond også finner tid og prioriterer å bevare vennskap man har med andre og ikke bare sitter hjemme hele tiden. Det viser også at man er trygg på hverandre som kjærester at begge parter i et forhold får rom til å være med vennnner/venner. Skal vedde på at også Robin henger med kompiser mens Sara er hjemme med barna, hver sin gang. 

Skjønner hva du skriver og ja man har et behov for se andre osv. Det har vell alle, men sitter man å syter om det til de man eventuelt jobber med eller "kundene" sine. Skjønner ikke hvorfor vi skal høre at det er så synd i henne som ikke får sett folk som før, for det er sikkert en god del som sitter og ser på som faktisk har det værre. Hun er jo borte mye i ukedagene også til å ha mann og barn. Har enda ikke selv ligget over til en venninne i hverdagen. Så jeg personlig syns hun har det veldig fint og da blir det for dumt og høre at det er så synd i henne som aldri er på noe eller aldri ser andre enn de hun bor med. Å hun må jo tåle at man snakker om det, der er en pandemi alle bryr seg om hva andre gjør og ikke gjør. Hun selv har jo vært akkurat likedan..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...