Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

likermegher skrev (1 time siden):

Sikkert slutt med barnefar og da er det kjipt å være i samme hus.

Hvor kommer dette fra? Syns jeg følger med så godt, men får aldri med meg at hun uttrykker problemer med forholdet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MammaLinda skrev (15 minutter siden):

Hvor kommer dette fra? Syns jeg følger med så godt, men får aldri med meg at hun uttrykker problemer med forholdet?

Lukter laaaaang vei... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaLinda skrev (50 minutter siden):

Det har hun jo sagt 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (45 minutter siden):

Det har hun jo sagt 

Kan ikke ha fulgt godt nok med😆 Visste bare at de er på hver sin side i ønsket om barn nr. 3. Og at de planlegger bryllup i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ME og overgrep er viktige temaer, men øyekatarr og underlivssopp har vel ingenting på en bedriftskanal å gjøre.. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus123 skrev (1 time siden):

ME og overgrep er viktige temaer, men øyekatarr og underlivssopp har vel ingenting på en bedriftskanal å gjøre.. 

Hun deler om aaalt! Helt greit og dele assa, men føler det blir mye synd på meg og bruker ting til å tjene enda mer penger. Å det syns jeg ikke er rett hverken sykdom eller veldig kjipe ting hun har opplevd og slik. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

likermegher skrev (6 timer siden):

Sikkert slutt med barnefar og da er det kjipt å være i samme hus.

Hva vet vi om R er med eller ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Hilde444 skrev (21 minutter siden):

Hvis hun er frisk burde hun vel si fra seg uføre? 

Hun mottar jo ikke uføretrygd nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (2 timer siden):

Hun er ikke frisk, men frisk nok til å ha skapt seg en egen arbeidsplass som gjør at hun fungerer og tjener sine egne penger. Med å jobbe som selvstendig næringsdrivende kan hun tilpasse dagene etter dagsformen og får det på den måten til å fungere.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaLinda skrev (20 timer siden):

Kan ikke ha fulgt godt nok med😆 Visste bare at de er på hver sin side i ønsket om barn nr. 3. Og at de planlegger bryllup i fremtiden.

Hvordan de har det hjemme bryr jeg egentlig ikke noe om.. Men jeg hadde forstått om han gikk lei. Altså 90% av livet hennes handler jo bare om reklame. Hva med å koble av når barn er hentet i barnehagen? Å kanskje pleie forhold til sin fremtidige ektemann. Penger betyr ikke så mye att det skal måtte gå på bekostning av ett trygt forhold hjemme

Endret av Aidensfield
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (2 timer siden):

Hvordan de har det hjemme bryr jeg egentlig ikke noe om.. Men jeg hadde forstått om han gikk lei. Altså 90% av livet hennes handler jo bare om reklame. Hva med å koble av når barn er hentet i barnehagen? Å kanskje pleie forhold til sin fremtidige ektemann. Penger betyr ikke så mye att det skal måtte gå på bekostning av ett trygt forhold hjemme

Hun er jo flink til å legge bort mobilen de timene barna er hjemme fra bgh til de legger seg så er det rett i jobbingen igjen sier hun selv iallefall. Så ja tror ikke de har så mye tid sammen som par :s Men blir vell slik når man får blod på tann når d kommer til penger.. Tror ikke jeg vil vite den summen hun drar inn i mnd😱😱😱 Syns også det er imponerende at en person kan jobbe så mye, jeg har ikke ME, men jeg hadde gått på veggen om jeg var henne! 😬😱🥵

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (11 timer siden):

Du er klar over at man kan jobbe selv med ufør... Man legger bare inn det man tjener i en inntektsplanlegger på nav og få eventuelt 0 kr utbetalt.. Dette er laget for de som faktisk har perioder hvor de er friskere og kan jobbe. Mye vi kan si om henne men dette blir for dumt. Tenker hun har full kontroll på den biten

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ingenting som er bedre enn at SE er blitt frisk og ikke er avhengig av trygd lenger.. 

Med de inntektene hun får nå skatter hun sikkert godt tilbake til felleskassa det hun tidligere har fått i utbetalinger...

Hvis hun faktisk er blitt frisk av ME så er jo det helt fantastisk. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (7 timer siden):

Det er vel ingenting som er bedre enn at SE er blitt frisk og ikke er avhengig av trygd lenger.. 

Med de inntektene hun får nå skatter hun sikkert godt tilbake til felleskassa det hun tidligere har fått i utbetalinger...

Hvis hun faktisk er blitt frisk av ME så er jo det helt fantastisk. 

Er så enig med deg..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kobler jo av hele tiden syns jeg. Har hun ikke hatt "fri" de 3-4 siste helgene? Må bare le av hele dama, føler det skal være synd i henne hele tiden, er aldri ute, har aldri barnefri, har aldri tid til å koble av, ser aldri andre mennesker osv osv.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
supermamz skrev (4 minutter siden):

Hun kobler jo av hele tiden syns jeg. Har hun ikke hatt "fri" de 3-4 siste helgene? Må bare le av hele dama, føler det skal være synd i henne hele tiden, er aldri ute, har aldri barnefri, har aldri tid til å koble av, ser aldri andre mennesker osv osv.

Det der er jo bare bullshit , hun er jo stadig med  venner 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (10 minutter siden):

Ser ut som hun har barnefri annenhver helg nå. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som de har annenhver helg barnefri, og deler på å være hjemme med barna ellers. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironiskbanan
Hilde444 skrev (På 13.5.2021 den 10.35):

Uføre er ikke noe man kan si ifra seg. Når man har gått på uføre, men blitt frisk nok til å kunne gå av det og jobbe, står dette på vent fordi man KAN bli syk igjen. Det er slik sykdom ofte fungerer. Når hun har vært i jobb i x antall år, vil hun ikke «stå på vent» på ufør lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...