Gjest Chroma Skrevet 2. mai 2021 #1141 Del Skrevet 2. mai 2021 Millie_ skrev (10 minutter siden): Jeg lurer på når vi får vite at Sara og Robin går fra hverandre 🙊 Jeg ser ikke så mye på snappene hennes lenger grunnet mye reklame, men de gangene jeg er innom ser jeg at hun skal på vinkveld og han skal noe annet utenfor hjemmet. Nå i helgen møttes dem omtrent bare i døren for å bytte på hvem som skulle ha barna 🙃 Det trenger da ikke å bety at de skal gå fra hverandre. Kanskje begge liker litt tid for seg selv/med venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. mai 2021 #1142 Del Skrevet 2. mai 2021 Chroma skrev (15 minutter siden): Det trenger da ikke å bety at de skal gå fra hverandre. Kanskje begge liker litt tid for seg selv/med venner. Hun har sagt de har problemer da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 2. mai 2021 #1143 Del Skrevet 2. mai 2021 Orly skrev (1 time siden): Hun har sagt de har problemer da Det kan vell ha ordnet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. mai 2021 #1144 Del Skrevet 3. mai 2021 mumrikk1 skrev (6 timer siden): Det kan vell ha ordnet seg? På ett par uker? Klart det , men ofte ordner ikke ting Seg så fort 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 3. mai 2021 #1145 Del Skrevet 3. mai 2021 Orly skrev (1 time siden): På ett par uker? Klart det , men ofte ordner ikke ting Seg så fort Det spørs jo hva det er i tilfelle... jeg syntes ikke det er uvanlig å skulle finne på ting hver for seg. De er jo sammen hjemme hver dag ellers i uken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 3. mai 2021 #1146 Del Skrevet 3. mai 2021 Orly skrev (13 timer siden): Hun har sagt de har problemer da Har hun? Når og hva? Hopper ofte bare gjennom det hun legger ut🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 3. mai 2021 #1147 Del Skrevet 3. mai 2021 15 hours ago, Millie_ said: Jeg lurer på når vi får vite at Sara og Robin går fra hverandre 🙊 Jeg ser ikke så mye på snappene hennes lenger grunnet mye reklame, men de gangene jeg er innom ser jeg at hun skal på vinkveld og han skal noe annet utenfor hjemmet. Nå i helgen møttes dem omtrent bare i døren for å bytte på hvem som skulle ha barna 🙃 På snappen nå når hun sier det skjer så mye på hjemmefronten som hun ikke kan snakke om. Det var vel et kjempehint. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 3. mai 2021 #1148 Del Skrevet 3. mai 2021 Utrolig dårlig jort å spekulere i brudd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 3. mai 2021 #1149 Del Skrevet 3. mai 2021 Trude4 skrev (20 minutter siden): Utrolig dårlig jort å spekulere i brudd.. Det er jo det hun vil! Hun legger ut hint om problemer på hjemmefronten for at folk skal spekulere, dette for å øke trafikken på hennes kanaler. Noe som igjen vil øke hennes markedsverdi. Dette er et iskaldt, velregissert, kynisk spill og folk biter på. Akkurat som hun vil! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
13en Skrevet 3. mai 2021 #1150 Del Skrevet 3. mai 2021 Lunabelle skrev (5 minutter siden): Det er jo det hun vil! Hun legger ut hint om problemer på hjemmefronten for at folk skal spekulere, dette for å øke trafikken på hennes kanaler. Noe som igjen vil øke hennes markedsverdi. Dette er et iskaldt, velregissert, kynisk spill og folk biter på. Akkurat som hun vil! Der er du nok «spot on»! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 3. mai 2021 #1151 Del Skrevet 3. mai 2021 38 minutter siden, Trude4 said: Utrolig dårlig jort å spekulere i brudd.. Spekulerering pga at vi ikke ser mannen er jeg enig med deg at er kjipt. Men å kommentere at hun sier at det skjer mye på hjemmefronten er akkurat det hun vil. Om det ikke er brudd er det nok alvorlig sykdom. Alt annet deler hun jo. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. mai 2021 #1152 Del Skrevet 3. mai 2021 Trude4 skrev (2 timer siden): Utrolig dårlig jort å spekulere i brudd.. Spekulere i brudd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. mai 2021 #1153 Del Skrevet 3. mai 2021 Gresshoppa skrev (3 timer siden): Har hun? Når og hva? Hopper ofte bare gjennom det hun legger ut🙈 Ett par uker siden på snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. mai 2021 #1154 Del Skrevet 3. mai 2021 mumrikk1 skrev (8 timer siden): Det spørs jo hva det er i tilfelle... jeg syntes ikke det er uvanlig å skulle finne på ting hver for seg. De er jo sammen hjemme hver dag ellers i uken. Ingen som sier de ikke kan det , men flere helger på rad hvor de er hver for seg tyder vel fortsatt på at ikkd alt er bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 5. mai 2021 #1155 Del Skrevet 5. mai 2021 Flettfrid skrev (På 2.5.2021 den 0.14): Ja, man kan virkelig si at hun har gått livets harde skole ved å få ME i ung alder og aldri fått mulighet til å ta ferdig en utdannelse!! Merkes på den måten at hun har brukt de evnene hun har og laget seg en egen arbeidsplass og tjener langt mer enn de fleste her inne..... Spot on! Hun har klart seg jævelig bra. Å bruke mangel på utdanning som noe for å snakke ned en person som er ett kroneksempel på at man kan klare seg helt fint uten høy utdanning er noe av det mest meningsløse jeg ser. Suger at så mange med høyere utdanning skal snakke ned folk med lavere utdanning, enda de ofte er 100% avhengige av jobben de med lavere utdanning gjør. Synes forøvrig det er rart å holde samlivsbruddet privat og samtidig flashe barnas liv all over IG og snapchat. Er ikke barnas liv privat? 🤷♀️ 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1995m Skrevet 5. mai 2021 #1156 Del Skrevet 5. mai 2021 Hun sier hun trenger briller og har -5 eller -6 på begge øynene. Kan man ikke få bot for å kjøre uten briller da? Eller hvor går grensen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 5. mai 2021 #1157 Del Skrevet 5. mai 2021 1995m skrev (4 minutter siden): Hun sier hun trenger briller og har -5 eller -6 på begge øynene. Kan man ikke få bot for å kjøre uten briller da? Eller hvor går grensen? Fatter ikke hun i det hele tatt klarer å kjøre uten briller/linser med så dårlig syn. Hva sier Norges lover? Over til hvordan man sjekker om nordmenn har godt nok syn til å kjøre bil. Den eneste testen man per i dag skal gå igjennom er en synstest for å sjekke at man klarer å lese skilt som står på 20 meters avstand. Dette er riktignok det eneste man blir testet på, men det finnes noen regler som skal oppfylles for at man har lov til å kjøre (disse er hentet fra lovdata.no): Synsstyrke: Minst 0,5 for begge øyne samlet eller 0,5 for ett øye 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 5. mai 2021 #1158 Del Skrevet 5. mai 2021 1995m skrev (5 minutter siden): Hun sier hun trenger briller og har -5 eller -6 på begge øynene. Kan man ikke få bot for å kjøre uten briller da? Eller hvor går grensen? Hun bruker vell linser? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 5. mai 2021 #1159 Del Skrevet 5. mai 2021 1995m skrev (19 minutter siden): Hun sier hun trenger briller og har -5 eller -6 på begge øynene. Kan man ikke få bot for å kjøre uten briller da? Eller hvor går grensen? Jo. Jeg klarer heller ikke skjønne at hun får gjort noe. Jeg er -4 og klarer såvidt å komme meg ned trappen uten linser, så imponerende at hun får til alt😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1995m Skrevet 5. mai 2021 #1160 Del Skrevet 5. mai 2021 mumrikk1 skrev (15 minutter siden): Hun bruker vell linser? Hun har hatt infeksjon i det ene øyet de siste ukene, så det har hun ikke gjort nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå