Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2005 #21 Skrevet 30. april 2005 Vel når du har sex i doggystyle, har man litt noia for at de skal se et hårete hull eller noe i den dur
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2005 #23 Skrevet 30. april 2005 :o Skru av lyset da vel! Njæææ mye bedre å barbere seg da Men alle kan gjøre det de vil dettu!
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2005 #24 Skrevet 4. oktober 2005 Spørs om du ser dette siden det er en stund siden du skrev innlegget, men iallefull funker sinksalve veldig bra. Natusan har en som selges i alle dagligvarebutikker, ikke koster den mye heller
Gjest Gitte Skrevet 4. oktober 2005 #25 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg barberer meg helt bak, og har aldri opplevd noe stikking :klø: ← Ikke jeg heller...
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #26 Skrevet 8. oktober 2005 var plaget av røde prikker tidligere, men med peeling før barbering ble de borte. både foran og bak
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2005 #27 Skrevet 8. oktober 2005 Vel, ikke sykere enn at hår i rompa gjør at man må tørke seg veldig lenge .... Og - Hårene blir mindre stikkende om du bruker maskin i stedet for høvel. Og bruk en fet krem for å unngå for mye friksjon når det vokser ut.
~sikka~ Skrevet 9. oktober 2005 #28 Skrevet 9. oktober 2005 Går du på salong for å få folk til å fjerne rompehårene dine? :o Ikke meningen å være direkte liksom, jeg bare liksom.. Jeg vet ikke helt.. ← Er ganske vanlig det. Tviler på at de i salongen tenker spesielt over det. ..
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #29 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg er en jente på 33, som leser tråden med interesse og lurer på hvorfor man skal barbere seg eller vokse seg (!) i rompa? Jeg forstår virkelig ikke...jeg mener, når jeg har sex så bruker jeg altså ikke rompa - det er heller aldri noen som ser inn der eller inn i rompesprekken - selv ikke når det has sex. Har jeg misforstått noe?
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #30 Skrevet 9. oktober 2005 Du vet når du utfører doggystyle, så kan han se absolutt alt? Så vil noen sikkert si "bedre å se lit hår enn en brun ballongknute" Da sier jeg at det er ikke brunt der. Ikke her iallfall. Derfor bedre hårløst! Så det så.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå