Gå til innhold

Har han unormalt lite sæd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg og typen har sex (han er den eneste jeg har hatt sex med) så kommer han inni meg. Jeg kjenner ikke at han kommer, og jeg kan ligge lenge i senga uten at det renner ut på sengetøyet. Altså ikke noe gris! Hvis jeg tar på undertøy merker jeg jo at det har rent ut noe hvis jeg går på toalettet. Men jeg kan altså ligge lenge uten at noe renner, virker ikke som om det er så normalt? Kan det påvirke om man f.eks ønsker barn senere? Blir det mindre sæd hvis han onanerer mye? 

Anonymkode: 4f819...ee8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir definitivt mindre sæd ved hyppig runking 😀

Kanskje han er et umettelig sexbeist. 

Anonymkode: 8cecb...373

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg og typen har sex (han er den eneste jeg har hatt sex med) så kommer han inni meg. Jeg kjenner ikke at han kommer, og jeg kan ligge lenge i senga uten at det renner ut på sengetøyet. Altså ikke noe gris! Hvis jeg tar på undertøy merker jeg jo at det har rent ut noe hvis jeg går på toalettet. Men jeg kan altså ligge lenge uten at noe renner, virker ikke som om det er så normalt? Kan det påvirke om man f.eks ønsker barn senere? Blir det mindre sæd hvis han onanerer mye? 

Merker du ikke at det pulsere? Stor eller liten ladning, så er det jo godt det bliver i deg så lenge som mulig, hvis du tenker barn. Onani kan jo vere det, men men der er jo ingen standard😊

AnonymBruker
Skrevet

Mengden væske han produserer under utløsning har null sammenheng med mengden sædceller han produserer....

Anonymkode: 3d448...50a

AnonymBruker
Skrevet

Han faker.

Det er uærlig. Ville dumpet han.

Anonymkode: 99774...86f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri kjent selve spruten. Merker jo at han kommer selvsagt, men det er av andre grunner. Mengden sæd varierer veldig. Men det er ikke slik at man spruter mer fordi det var bedre. Noen ganger blir det veldig vått med en gang, andre ganger renner det ikke ut før senere. Har vært med flere og det er samme greia med alle 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Han faker.

Det er uærlig. Ville dumpet han.

Hvorfor tror du han faker? Jeg ser jo og lukter jo at det er sæd i undertøyet mitt senere. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo vanlig at det ikke renner ut med en gang når man ligger på ryggen, spesielt om han er kommet langt inni...

Jeg merker det som regel når jeg går på toalettet, og kjenner og ser at det kommer ut. 

Mengden varierer etter hvor lenge det er siden forrige utløsning.

Som nevnt over sier det ikke noe om sædkvalitet.

Anonymkode: c6940...e60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du han faker? Jeg ser jo og lukter jo at det er sæd i undertøyet mitt senere. 

Det er ikke sæd, det er spytt han har lurt inn i trusa di uten at du merket det.

En sleip ål er han. Dump

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er heldig. Jeg kommer unormalt mye, og det er skikkelig upraktisk.

Anonymkode: f75bf...150

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min spruter utrolig små mengder med sæd, jeg føler meg superheldig! Hatet at eksen mengder med sæd. Bare klin!

Anonymkode: 8369e...442

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir definitivt mindre sæd ved hyppig runking 😀

Det blir stikk motsatt for meg iallefall, jo mere man ronker, jo større sædprodusjon får jeg...

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg og typen har sex (han er den eneste jeg har hatt sex med) så kommer han inni meg. ................

Du ingen ting å sammenligne med, og basert på det du har hørt eller lest trekker du den slutningen at det skal renne sæd ut av underlvet ditt etter sex.

Noen damer holder godt på det som blir sprutet inn i de, mens andre klemmer det ut nesten med en gang.

Det er du som har en forventning til noe du ikke har erfaring med.  Det faktisk helt normalt at det ikke renner ut før betraktelig senere, og da vil det fremstå som mye mindre. 

AnonymBruker
Skrevet

Men kommer han aldri andre steder enn inni deg? Hvis man tenner på at han spruter andre steder får man se med egne øyne hvor enorm variasjonen kan være fra mann til mann og fra gang til gang med samme mann. 

Anonymkode: 4e943...164

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...