AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Del Skrevet 28. mai 2019 Hvordan balanserer dere flere deltidsjobber? Til nå har jeg levd på lån og stipend (ferdig med skole denne våren) + en 20% stilling. Jeg blir ofte spurt om å jobbe ekstra, men kan ikke gå ut ifra at det kommer til å fortsette. Så jeg kikker etter andre deltidsjobber/tilkallingsvakter. Har søkt på jobber med høyere stillingsprosent, men har ikke hatt noe hell. Er litt stressa for å ta en annen deltidsjobb hvor skift krasjer med hverandre. Anonymkode: c0748...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #2 Del Skrevet 28. mai 2019 Jeg har to 50% stillinger. På den ene plassen planlegger de vaktlisten for flere måneder fram i tid og på den andre bare for en måned av gangen. Derfor kan jeg ta med vaktlisten fra den første jobben når vaktlista på den andre skal lages, og så tilpasser de deretter. Jeg gjorde det klart før jeg tok den andre jobben at jeg hadde en fra før og at det måtte kunne tilpasses. Det har aldri vært noe problem. Anonymkode: b08e3...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #3 Del Skrevet 28. mai 2019 Synes det er helt jævlig å skulle ha flere. Jobber 60,5 prosent en plass, men de KREVER at jeg er tilgjengelig når faen som helst, slik at jeg nå har fått trøbbel med jobb nr 2. Skulle gjerne kuttet en av de, men på den jeg jobber minst får jeg sykt mye bedre lønn. På 60 % lærer jeg mye. Vurderer likevel å gå ned i 0 prosent begge steder slik at jeg kan bestemme selv. Blir uansett ikke arbeidsledig. Anonymkode: bdebf...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #4 Del Skrevet 29. mai 2019 Har hatt to deltidsjobber og det har gått greit, har da jobbet hver lørdag og to til fire dager i uken. Den jobben som hadde minst faste vakter fulgte den som hadde flest faste så da laget jeg en liste til den jobben hver måned. Fikk etterhvert fryktelig lite vakter på den ene jobben da..Jeg var ekstrahjelp på begge så hadde ingen prosent stilling. Nå har jeg en annen jobb (i en annen by) får nok ekstra at jeg kan jobbe tilsvarende som tidligere (2-4 dager i uken). Av erfaring er nok det beste å bare forholde seg til en jobb. Klarer meg uten studielån og har nok tid til studier. Anonymkode: 95374...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #5 Del Skrevet 29. mai 2019 Hadde 2 deltidsjobber. En periode var det krise på begge jobbene, og jeg endte opp med å jobbe både dag og kveld flere ganger, og hadde 1 fridag på 2 mnd. Funker om jobbene ikke forventer at du jobber ekstra, eller om du er flink til å si nei. Anonymkode: 6d0fc...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #6 Del Skrevet 29. mai 2019 Fungerer om hvert fall en av jobbene er flinke til å planlegge i god tid i forkant, at det ikke forventes at du stiller opp døgnet rundt selv om du i utgangspunktet bare har en liten stilling. Anonymkode: b9008...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå