Gå til innhold

Positiv eggløsningstest 12 dager etter mens?

Anbefalte innlegg

Gjest Traktorkusken
Skrevet

Hei alle vakre damer! Er denne testen positiv? Og er det isåfall normalt å ikke ha eggløsning 14 dager etter mens når jeg har stabil syklus på 28 dager?

image.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å ta en graviditetstest?

Anonymkode: 70f52...774

Gjest Traktorkusken
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å ta en graviditetstest?

Den siste graviditetstesten jeg tok var negativ. Den ble tatt 11 dpo😊 i forrige syklus. Har ikke tatt noen test etter det

AnonymBruker
Skrevet

Okei. Tenkte på at eggløsningstest kan slå ut positiv dersom du er gravid. Normalt har en eggløsning ca 14 dager før neste menstruasjon. Tror jeg hadde tatt en graviditetstest for sikkerhets skyld 😊

Skrevet
13 minutter siden, Traktorkusken skrev:

Hei alle vakre damer! Er denne testen positiv? Og er det isåfall normalt å ikke ha eggløsning 14 dager etter mens når jeg har stabil syklus på 28 dager?

image.jpg

Heisann! 

Helt normalt. Det kan gå opptil ca 72 timer etter positiv test, før egget faktisk slippes :)

AnonymBruker
Skrevet

Åja, jeg misforstod hva du mente, ser jeg jo nå. Helt normalt å ha eggløsning på dag 12. Jeg har eggløsning på dag 16. Så trenger ikke være dag 14.

Gjest Traktorkusken
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja, jeg misforstod hva du mente, ser jeg jo nå. Helt normalt å ha eggløsning på dag 12. Jeg har eggløsning på dag 16. Så trenger ikke være dag 14.

Takk for svar 😘

Gjest Traktorkusken
Skrevet
40 minutter siden, Sinsiew skrev:

Heisann! 

Helt normalt. Det kan gå opptil ca 72 timer etter positiv test, før egget faktisk slippes :)

Ok, takk for svar😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...