Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri brukt solpudder og lure rpå hvordan man bruker det :oops: det er jo fryktelig mye farge i det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Du bruker en svær kost (Body Shop har en super en!) og fordeler litt jevnt i hele ansiktet. Ta gjerne på litt mer i kinnene og der hvor solen treffer ansiktet. Start med lite og bygg heller opp fargen gradvis. Indianerlook er ikke så fint.

Hvis du er ganske lys, vil jeg anbefale Guerlain Terracotta nr 1. Det gir fin glød i huden uten at det blir veldig synlig.

Skrevet

Takk! :D

Er veldig lys i huden ja.

Skrevet

Jeg skal også snart kjøpe Guerlain Terracotta, i no. 20 tror jeg men litt usikker enda.

Skrevet

Guerlain Terracotta er supert. Bruker mitt som rouge, jeg da. Blir akkurat passe.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg skal også snart kjøpe Guerlain Terracotta' date=' i no. 20 tror jeg men litt usikker enda.[/quote']

Den fargen er litt snål....nesten beige. Har du testet det IRL? Ellers kan det kanskje bli bomkjøp. Parfymeriene har så mange solpudder, men for min del finnes det kun en eneste farge som er skikkelig bra match.

Skrevet

Hadde det litt travelt da jeg var i parfymeriet så jeg rakk ikke teste alle fargene skikkelig, burde kanskje ta en ekstra titt før jeg bestemmer farge da. Fint du sa fra :)

Gjest siri piri
Skrevet

så nr 20 på nettsidene til Guerlain, og syntes den så rar ut jeg også. trodde jeg garantert var farge nr2 (3 på sommeren). likevel spurte jeg på flere parfymerier og alle mente 20 passet min hud bra i tilegg til nr2. nr20 skulle ha en gyllen undertone, og være ganske lik nr 2 på, synes jeg damen sa. synes det hørtes litt rart ut da. nr 20 mangler skimmereffekten som de ensifrede har sa flere på parfymeriene. jeg prøvde 20 på, og den var veldig fin til meg. jeg er hverken mørk eller lys i huden, men heller mest mot mørk og passer gylne undertoner.

men det jeg ville frem til er at jeg fikk et helt annet inntrykk av fargene fra nettsiden i forhold til IRL! derfor burde man prøve på. nå tenkte jeg at jeg skulle bestille 20 fra SN, men de har så klart ikke solpudder fra Guerlain lenger... :roll:

Skrevet

men det jeg ville frem til er at jeg fikk et helt annet inntrykk av fargene fra nettsiden i forhold til IRL! derfor burde man prøve på. nå tenkte jeg at jeg skulle bestille 20 fra SN, men de har så klart ikke solpudder fra Guerlain lenger:roll:

Hva med:

http://www.beautynet1.com/makeupface.html

Fri frakt til Norge står det..

Skrevet

Foresten.. Er ikke 56$ dyrt? koster den ikke ca 300 her til lands da?

Gjest Gjesta
Skrevet
Foresten.. Er ikke 56$ dyrt? koster den ikke ca 300 her til lands da?

Hehe...ikke alt på nettet er billig. Her koster den 310 (da jeg kjøpte mitt i januar)

Gjest siri piri
Skrevet

de hadde forresten tilbud på Esthetique: den store guerlain solpuddersaken (til face&body?) for ehh.. husker ikke helt..var det ca 200? men jeg vet ikke om de har det lenger nå.

Gjest Gjesta
Skrevet
de hadde forresten tilbud på Esthetique: den store guerlain solpuddersaken (til face&body?) for ehh.. husker ikke helt..var det ca 200? men jeg vet ikke om de har det lenger nå.

Det er en limited edition, kun tilgjengelig denne våren.

Gjest siri piri
Skrevet

ja det var det! den så så fin og lekker ut... :Nikke: og jeg kunne nesten høre at den hvisket kjøp meg'... men klarte å styre meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...