Gå til innhold

Slette forum jeg postet som anonym

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gjør jeg dette? Er det mulig?

Anonymkode: 868de...896

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du mener en tråd du startet som anonym? Du kan ikke slette den selv. Du kan prøve å få en mod til å slette den, men det blir sjeldent gjort.

Anonymkode: 11d7c...048

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke mulig, og det står i reglene at du ikke kan regne med å få innlegg eller tråder slettet om du angrer deg. Men jeg har sett at moderatorene gjør det hvis det er tungtveiende grunner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket innlegg ønsker du å slette? :nisse:

Anonymkode: 2cf26...ddc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilket innlegg ønsker du å slette? :nisse:

Anonymkode: 2cf26...ddc

Hvorfor skal du vite det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør jeg dette? Er det mulig?

Du kan sende PM (privat melding) til en moderator og be om sletting av innlegg

Anonymkode: 7fea0...917

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spurt om å få innlegg slettet en gang jeg skrev som anonym, og fikk nei. De henviste bare til forumregler.

Anonymkode: dd571...5ca

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spurt om å få innlegg slettet en gang jeg skrev som anonym, og fikk nei. De henviste bare til forumregler.

Anonymkode: dd571...5ca

Har man en veldig god begrunnelse for hvorfor man ønsker innlegget slettet, så hender det at moderator velger å imøtekomme ønsket om sletting.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eksempel på god begrunnelse: Feks at man har skrevet noe om mennesker som er gjenkjennbart (grunnet mye detaljer etc).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Ullvott skrev:

Det er ikke mulig, og det står i reglene at du ikke kan regne med å få innlegg eller tråder slettet om du angrer deg. Men jeg har sett at moderatorene gjør det hvis det er tungtveiende grunner.

Jeg sendte mod ei melding om å få sletta et innlegg i en tråd. Skrev i affekt og la inn en del detaljer som kunne være gjenkjennelig for andre. Og fikk det du svarer over jern tilbake. Fikk så en ny melding fra de at de ikke så noen grunn til å slette. Så de liker visst drama i forumet og er visst ikke så opptatt av at folk skal bli gjenkjent.

Anonymkode: a608b...b5d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Påloggede moderatorer finner du langt  nede på forsiden her https://forum.kvinneguiden.no/ brukernavnene deres er skrevet med blått. Holder du musepekeren over brukernavnet kommer det opp et vindu og der ser du en  konvolutt nede i venstre hjørne som du kan trykke på for  å skrive PM til den moderatoren.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sendte mod ei melding om å få sletta et innlegg i en tråd. Skrev i affekt og la inn en del detaljer som kunne være gjenkjennelig for andre. Og fikk det du svarer over jern tilbake. Fikk så en ny melding fra de at de ikke så noen grunn til å slette. Så de liker visst drama i forumet og er visst ikke så opptatt av at folk skal bli gjenkjent.

Det er vel heller DU som liker drama og ikke er redd for at folk skal bi gjenkjent da det var DU som postet det. Hva med å prøve å være et voksent menneske og ta ansvar for egne handlinger?

Anonymkode: baea7...6df

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel heller DU som liker drama og ikke er redd for at folk skal bi gjenkjent da det var DU som postet det. Hva med å prøve å være et voksent menneske og ta ansvar for egne handlinger?

Anonymkode: baea7...6df

Det var svar på noe og måtte egentlig legge inn endel for å få frem poenget. Å ta ansvar betyr ikke å være feilfri. Men å kunne reflektere over ting. Derfor kontaktet jeg admin!!!!!!!!!!!! Spydige folk kommer neppe langt i livet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skal mye til for å få slettet hele forumet.

Anonymkode: 7a162...3aa

• Liker 1
Skrevet

Send en PM til meg eller en annen moderator så skal vi vurdere tråden. 

Ninab82, mod

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal mye til for å få slettet hele forumet.

Anonymkode: 7a162...3aa

Ja, det skulle tatt seg ut 🙂

Anonymkode: 3d64c...8d9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det skulle tatt seg ut 🙂

Anonymkode: 3d64c...8d9

Ja  😅

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble mørbanket av ex fordi han fant ut at jeg skrev et innlegg her på KG. Jeg bad om å få slette pga jeg så han sikkert gjenkjente tråden, men fikk blank nei. Så når han oppdaget det, så banket han meg gul og blå. Jeg forsøkte å forklare admin det men fikk nei dessverre. Så akt dere for å skrive  noe som kan gjenkjennes!

Anonymkode: 543f1...781

AnonymBruker
Skrevet
På Tuesday, May 28, 2019 den 17.24, AnonymBruker skrev:

Da burde du faktisk vite bedre enn å henger på et debatt-forum...    

Anonymkode: 22719...f46

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da burde du faktisk vite bedre enn å henger på et debatt-forum...    

Anonymkode: 22719...f46

Sant det.. 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...