AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #21 Skrevet 28. mai 2019 For å si det slik da, de som ikke hadde hatt sex innen de var 15 måtte gjerne lyve om å ha hatt sex for å ikke virke tilbakestående. Anonymkode: e59bf...e53
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #22 Skrevet 28. mai 2019 Leste ‘siamesiske’ først 😬🙄 Anonymkode: e335b...c7c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #23 Skrevet 28. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Samiske damer er helt sikkert fantastiske, vil tro de fineste er i Finnmark. Det er nok som med nordlendinger, de svakeste støtes ut av flokken, og sendes sørover. Anonymkode: 38fdb...e78 Lool 🤣 Anonymkode: f25aa...a84
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #24 Skrevet 28. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Samer kommer historisk fra asiatiske steppefolk så de er like stramme nedentil som asiatere. Generelt er man mer frigjort oppi nord. De fleste debuterer seksuelt før de er konfirmert. Anonymkode: 5b617...aa2 Myte. Det finnes ingen studier som stadfester at det er noen korrelasjon. Hva mer er har de fleste her inne liten peiling på hva dere snakker om. Som alle som går på skole i Norge lærer, ble samene utsatt for hard fornorskningspolitikk og kristning. Dette sitter igjen i dag, og kristne verdier regjerer hardt i samiske samfunn og hos samiske folk. Hadde dere hatt noen førstehåndskunnskap hadde dere visst dette, men her sprer dere tydelig informasjon basert på myter. Anonymkode: f25aa...a84 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #25 Skrevet 28. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det bor flere samer i Oslo enn i Finnmark, så det er best å reise dit. Anonymkode: d83c1...c3e http://samiskmyteknuser.no/ Feil.... Anonymkode: c54ab...768 1
I Grosny Skrevet 28. mai 2019 #26 Skrevet 28. mai 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://samiskmyteknuser.no/ Feil.... Anonymkode: c54ab...768 Tja, den myteknusinga her var ikke kjempeknusende: " Dette er jo ikke noen ondskapsfull myte akkurat, men den er likevel altså ikke helt riktig. Det bor veldig mange samer i Oslo, det er sant. Men vi mangler grunnlag for å si at det er Norges største sameby. Det føres ikke statistikk over hvor mange samer som bor i Norge. Dessverre, mener noen. Så det er ikke mulig å si om det bor flest samer i Oslo, Tromsø, Alta eller andre steder."
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #27 Skrevet 28. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Samiske damer er helt sikkert fantastiske, vil tro de fineste er i Finnmark. Det er nok som med nordlendinger, de svakeste støtes ut av flokken, og sendes sørover. Anonymkode: 38fdb...e78 Hva mener du med det? Anonymkode: c4410...0b1
draug 75 Skrevet 29. mai 2019 #28 Skrevet 29. mai 2019 Kompis, ts. Det er flere samer i Oslo enn det er i Finnmark, så du har alle muligheter uten å dra til Finnmark. Jeg ville faktisk fraråde deg å dra på Indrefinnmarka og sjekke jenter. Da blir godt passet på. Mine erfaringer med samiske kvinner: jatakk! 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle jeg kjenner i nord norge hadde sex i starten av ungdomsskolen, de som ikke hadde hatt det ble sett på som "de rare" Nå veit jeg ikke hvem du kjenner, men resten av påstanden har noe for seg. Man ble sett på som "rar" og tafatt hvis seksualdebuten uteble for lenge. I alle fall gutter. Men jeg veit ikke hvor stedegent det er for Nordnorge?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #29 Skrevet 4. juni 2019 På 29.5.2019 den 0.53, AnonymBruker skrev: Myte. Det finnes ingen studier som stadfester at det er noen korrelasjon. Hva mer er har de fleste her inne liten peiling på hva dere snakker om. Som alle som går på skole i Norge lærer, ble samene utsatt for hard fornorskningspolitikk og kristning. Dette sitter igjen i dag, og kristne verdier regjerer hardt i samiske samfunn og hos samiske folk. Hadde dere hatt noen førstehåndskunnskap hadde dere visst dette, men her sprer dere tydelig informasjon basert på myter. Anonymkode: f25aa...a84 Feil. Selv om læstadianismen står sterkt i nord, så er de mye mer åone for det alternative og lidenskapelige der. Flere har fortalt at de satt og spådde i kaffegrut på kristne møter, og flere debuterer seksuelt når de er 14. Du har jo også hørt om Tysfjord saken, hvor religiøse prester forgrep seg på barn og hele bygda var med på det. Anonymkode: e61ab...09e
Resignert Skrevet 4. juni 2019 #30 Skrevet 4. juni 2019 Vel, det er ikke så helt enkelt å vite hvem som har samisk opprinnelse lenger. Fornorskingen var hard og langvarig. Det jeg vet er at de to desidert mest lidenskaplige og intense elskerinner jeg har hatt, har et stort innslag av samiske forfedre. Nå er min seksuelle erfaring et syltynt statistisk grunnlag, men det er altså tendensen.......... 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #31 Skrevet 4. juni 2019 På 28.5.2019 den 23.44, AnonymBruker skrev: Leste ‘siamesiske’ først 😬🙄 Anonymkode: e335b...c7c Avsporing: Hørt om disse to siamesiske tvillingene? Chang og Eng Bankers De giftet seg med to søstre, parene fikk 10 og 11 friske barn hver. Ble kanskje litt revet med av hverandre Anonymkode: 38fdb...e78
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #32 Skrevet 5. juni 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Feil. Selv om læstadianismen står sterkt i nord, så er de mye mer åone for det alternative og lidenskapelige der. Flere har fortalt at de satt og spådde i kaffegrut på kristne møter, og flere debuterer seksuelt når de er 14. Du har jo også hørt om Tysfjord saken, hvor religiøse prester forgrep seg på barn og hele bygda var med på det. Anonymkode: e61ab...09e Du aner virkelig ikke hva du snakker om. Ta deg en tur opp til Finnmark å se selv. Anonymkode: f25aa...a84
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #33 Skrevet 5. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du aner virkelig ikke hva du snakker om. Ta deg en tur opp til Finnmark å se selv. Anonymkode: f25aa...a84 Samer bor ikke kun i Finnmark Anonymkode: e61ab...09e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #34 Skrevet 5. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Samer bor ikke kun i Finnmark Anonymkode: e61ab...09e Fint at du har gjort det en hobby ut av å argumentere bare for argumenteringens skyld. Jeg har likevel ikke hevdet at det bare bor samer i Finnmark, så det er ca like relevant som om at jeg uttaler "Jeg liker ikke rå løk". Anonymkode: f25aa...a84
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #35 Skrevet 5. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fint at du har gjort det en hobby ut av å argumentere bare for argumenteringens skyld. Jeg har likevel ikke hevdet at det bare bor samer i Finnmark, så det er ca like relevant som om at jeg uttaler "Jeg liker ikke rå løk". Anonymkode: f25aa...a84 Du skrev jo "dra til Finnmark" Anonymkode: e61ab...09e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå