Gå til innhold

Er samiske kvinner gode i senga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid synes samiske kvinner er vakre og eksotiske. Kunne tenkt meg å dra til Finnmark for å ha sex med de. Noen som erfaring med samiske?  De er mer frigjorte?

Anonymkode: cf457...1bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

OMG!!!

Anonymkode: fd69a...4c2

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

🤣😆👏

Anonymkode: db897...775

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er absolutt ingen individuelle forskjeller mellom samiske kvinner.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid synes samiske kvinner er vakre og eksotiske. Kunne tenkt meg å dra til Finnmark for å ha sex med de. Noen som erfaring med samiske?  De er mer frigjorte?

Det bor flere samer i Oslo enn i Finnmark, så det er best å reise dit.

Anonymkode: d83c1...c3e

• Liker 8
Skrevet

Ja helt sikkert, ganske sikkert på at alle samer er identiske.... 👍 God tur!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Samiske kvinner er noen råskinn i senga, alle som en, og de blir nok kjempeglade når de får høre at du kommer oppover til Finnmark for å ha sex med dem. God tur, og kos deg masse! :tommelopp:

Anonymkode: 0cae6...da8

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Samiske damer er helt sikkert fantastiske, vil tro de fineste er i Finnmark. Det er nok som med nordlendinger, de svakeste støtes ut av flokken, og sendes sørover.

Anonymkode: 38fdb...e78

• Liker 4
Skrevet

Hvor lang er en pølse?

Skrevet

husk at samiske kvinner er innredd på store rein-peniser.
så om du er liten nedentil har du bare å holde deg hjemme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samer kommer historisk fra asiatiske steppefolk så de er like stramme nedentil som asiatere. Generelt er man mer frigjort oppi nord. De fleste debuterer seksuelt  før de er konfirmert. :nisse:

Anonymkode: 5b617...aa2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Enten så er dette sant, eller så skal det forestille humor. Uansett så er det bare tragisk ... 🙄

Anonymkode: 7b704...e32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten så er dette sant, eller så skal det forestille humor. Uansett så er det bare tragisk ... 🙄

Jeg mistenker at ts håper å bli sitert av denne twitterkontoen. ;)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har på feil briller. Ta dette som en hyllest til samiske damer, de fortjener det, jeg synes i hvert fall de er fine. 

Anonymkode: 38fdb...e78

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samiske kvinner er noen råskinn i senga, alle som en, og de blir nok kjempeglade når de får høre at du kommer oppover til Finnmark for å ha sex med dem. God tur, og kos deg masse! :tommelopp:

Ja, jeg kosa meg ihvertfall når jeg var i millitærtjeneste der oppe long time ago.  Jeg tror seriøst at de har mye av den råskapen og intensiteten som urfolk har.  Temprament og kåtskap går hånd i hånd.   De var helt spinnville, når de først ble oppkåtet.  Men direkte vakre og sexy ??...........  Tjaaaa.... vet ikke riktig det.

Anonymkode: 4fd7b...270

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samer kommer historisk fra asiatiske steppefolk så de er like stramme nedentil som asiatere. Generelt er man mer frigjort oppi nord. De fleste debuterer seksuelt  før de er konfirmert. :nisse:

Signerer 😛 jeg var 12 !! 😂 Er jo helt sykt tenke på idag, men ja jeg var det. I 7.klasse, bare barnet jo!

Anonymkode: e59bf...e53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Signerer 😛 jeg var 12 !! 😂 Er jo helt sykt tenke på idag, men ja jeg var det. I 7.klasse, bare barnet jo!

Jeg prøvde egentlig å virke fordomsfull. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Ja

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde egentlig å virke fordomsfull. :laugh:

Det er jo sant!!! 😂 Alle jeg kjenner i nord norge hadde sex i starten av ungdomsskolen, de som ikke hadde hatt det ble sett på som "de rare" ... lol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...