AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Har en del gamle venner fra barneskolen og fra tidligere av og flere av de utestengte meg, forlot meg, og lot meg være alene på Ungdomskolen. I flere år ødela de mye, og jeg måtte tilogmed bytte klasse fordi hun ene sluttet å prate med meg, og lot sine venner mobbe meg. Nå er det jeg som har klart meg best av alle, da jeg har både utdanning, enebolig, god økonomi, samboer og snart barn. Nå skal de plutselig ha kontakt igjen, og de sender meldinger og snaps og det er ikle måte på. De spør ikke om jeg skal være med ut osv, men de tar kontakt.. Selv føler jeg at de ikke fortjener å ha meg i livet deres, fordi de ødela mange mange år for meg. Hvorfor skal de plutselig komme tilbake nå? Etter jeg ble gravid ble flere veldig interessert i å ha kontakt. Jeg har fått god kontakt med søskenbarnet mitt igjen, da hun også har barn. Spurte henne om hun ville komme på besøk forrige uke, og hun svarte ikke. Dette er ikke første gangen, og jeg angrer for at jeg lot henne komme inn innover mitt igjen. Alt hun gjør er å avbryte avtaler, ikke svare på melding, og aldri tar hun kontakt.. Anonymkode: b9177...cc3
Frostrose Skrevet 29. mai 2019 #2 Skrevet 29. mai 2019 Fint at det kan gå den veien noen ganger. Som oftest hører man bare om folk som trekker seg unna når man er gravid. Det er jo litt "luksusproblem". Velg hvem du ønsker kontakt med. Dropp de andre. Jeg forstår at dette også kan oppleves vanskelig for deg, og at det drar frem mange vonde minner. Ang. søskenbarnet ditt. Om dere har fått god kontakt, og det bare har vært noen få ganger hun ikke har svart, ville jeg prøvd å ikke tenke på det. Det skjer mye når man er småbarnsmamma, og ting går lett i glemmeboken. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #3 Skrevet 29. mai 2019 På 28.5.2019 den 17.11, AnonymBruker skrev: Har en del gamle venner fra barneskolen og fra tidligere av og flere av de utestengte meg, forlot meg, og lot meg være alene på Ungdomskolen. I flere år ødela de mye, og jeg måtte tilogmed bytte klasse fordi hun ene sluttet å prate med meg, og lot sine venner mobbe meg. Nå er det jeg som har klart meg best av alle, da jeg har både utdanning, enebolig, god økonomi, samboer og snart barn. Nå skal de plutselig ha kontakt igjen, og de sender meldinger og snaps og det er ikle måte på. De spør ikke om jeg skal være med ut osv, men de tar kontakt.. Selv føler jeg at de ikke fortjener å ha meg i livet deres, fordi de ødela mange mange år for meg. Hvorfor skal de plutselig komme tilbake nå? Kanskje de bare er nysgjerrige. Jeg ville ikke ønsket å ha kontakt med disse menneskene, i hvert fall ikke de av de som utestengte deg m.m. Er det noen av disse som ikke gjorde deg noe vondt, så kan du vurdere et eventuelt vennskap med de enkelte. Anonymkode: 83ae2...7ee 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #4 Skrevet 29. mai 2019 På 28.5.2019 den 17.11, AnonymBruker skrev: Etter jeg ble gravid ble flere veldig interessert i å ha kontakt. Jeg har fått god kontakt med søskenbarnet mitt igjen, da hun også har barn. Spurte henne om hun ville komme på besøk forrige uke, og hun svarte ikke. Dette er ikke første gangen, og jeg angrer for at jeg lot henne komme inn innover mitt igjen. Alt hun gjør er å avbryte avtaler, ikke svare på melding, og aldri tar hun kontakt. Hun høres heller ikke ut som den beste vennen. Har du andre mennesker i livet ditt som er virkelige venner, og har du andre slektninger som du ønsker å ha mer kontakt med? Anonymkode: 83ae2...7ee
Rotemor Skrevet 30. mai 2019 #6 Skrevet 30. mai 2019 Vel. Det at noen er gravid gjør dem jo ikke spennende...(ofte tvert imot da deres sosialliv får en alvorlig knekk) Det er helt usannsynlig at det har noe med saken å gjøre! De har vel tenkt på deg da og ønsker deg godt??
Gjest Prøver91 Skrevet 31. mai 2019 #7 Skrevet 31. mai 2019 Jeg tror at mange ønsker mer kontakt fordi de anses som vokse og ansvarlige osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå