Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på BB for å følge litt med på hverdagen og hva som former dagens mennesker. For det første, - aylar er sur fordi hun ikke får klas, - og elita blir fysisk på klas bare fordi aylar er der. For det andre, - hvorfor i allverden skal aylar prøve seg på klas bare fordi det er en annen dame der? Og for det tredje, - hvorfor er damer så enkle at dem blir sosialintime med en gang det kommer en ny dame?

Slik atferd ser jo også hos andre dyrearter. Kanskje kvinner er litt mer dyriske enn de egentlig vil innrømme,.... jeg bare lurer på om kvinner generelt ser det samme fenomenet like klart?

Waco

Gutta er tullinger de også, men det vet vi jo fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte ting ligger i vår natur, om vi vil eller ikke. Blir vi forklart - med bakgrunn i vår "natur" - hvorfor vi gjør slik eller sånn så er det nok mange som blir overrasket og får seg en aha-opplevelse.

Hvem viste f.eks at grunnen til at vi svetter når vi blir redde er at vi skal gjøre oss sleipe slik at det er vanskeligere å få kloa i oss.. :-?

Skrevet

psst... aylar spiller bare, hun er der nettop for å provosere frem den reaksjonen hos Elita, så aylar vil egentlig ikke ha klas for annet en at det er det hun er der for.

Skrevet

Hvem viste f.eks at grunnen til at vi svetter når vi blir redde er at vi skal gjøre oss sleipe slik at det er vanskeligere å få kloa i oss.. :-?

Hei lizzi, åssen veit du at svetter fordi vi skal være litt sleipe? Jeg trodde man svettet fordi at den varmblodige kroppen vår må kvitte seg med heteoverskudd slik at vi ikke får feber?

Eller kanskje du har rett, hester og bikkjer svetter jo ikke, - selv om grisen svetter, - og mennesker ligner mer på grisen enn på hesten...

Waco

Skrevet

Hei lizzi, åssen veit du at svetter fordi vi skal være litt sleipe? Jeg trodde man svettet fordi at den varmblodige kroppen vår må kvitte seg med heteoverskudd slik at vi ikke får feber?

Eller kanskje du har rett, hester og bikkjer svetter jo ikke, - selv om grisen svetter, - og mennesker ligner mer på grisen enn på hesten...

Waco

Ble forklart det av en psykolog. Sammenhengen var å forklare kroppslige reaksjoner under angstanfall.

Forøvrig svetter hesten. Hos hunden går varmeoverskuddet ut gjennom tungen, den peser. Grisen aner jeg ikke hva gjør.. :roll:

Skrevet

ja du har vel rett lizzi, - jeg tok feil angående hesten, - men det var en morsom teori og det ligger nok noe i det, er man svett og sleip åler man seg lettere gjennom ting, enten det er sex man bedriver med eller kryper ut gjennom en fangerømningstunnel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...