Gå til innhold

Dårlig samvittighet angående foreldremøte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har barn på ungdomsskolen, og mindre barn. Forrige foreldremøte måtte jeg dra midt i møtet fordi minstemann trengte meg (ammet). Nå er møte igjen midt i leggetid, i tillegg driver jeg med en spontanabort nå (har fått tabletter siden kroppen ikke fikk det til selv), og jeg er så kvalm og dårlig. Far kan ikke dra (vi bor ikke sammen), og jeg gikk også glipp av det ene foreldremøtet i forrige skoleår. De har sagt på møtet at man må ikke droppe foreldremøter fordi de har blitt så store, og jeg skjønner jo absolutt det, men er derfor så redd de tror det er det jeg gjør. Føler det er for personlig å fortelle hvorfor jeg ikke møter opp, så det ønsker jeg ikke. Jeg har ingen magekramper enda, bare kvalm og uggen. Kan noen gi meg et alvorsord eller to, ene eller andre veien? Føler jeg er tåpelig som sliter med å ta en avgjørelse. 

Anonymkode: 4e69e...3b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ringe og si at du er syk uten å utdype det mer?

Og så sette opp en ny time? Vet ikke hvordan det foregår på alle skoler, men på barna mine sin skole har jeg fått satt opp ny time når det ikke har passet :)

Anonymkode: b8b6d...6eb

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke ringe og si at du er syk uten å utdype det mer?

Og så sette opp en ny time? Vet ikke hvordan det foregår på alle skoler, men på barna mine sin skole har jeg fått satt opp ny time når det ikke har passet :)

Det er felles foreldremøte for hele trinnet. 😕 

Anonymkode: 4e69e...3b1

AnonymBruker
Skrevet

Ok da skjønner jeg :) Men ville nok fortsatt sagt at jeg var syk uten å utdype videre. Og så be om referat eller prat med andre foreldre etter møtet? :)

AnonymBruker
Skrevet

Si du er syk. Punktum finale. 

Ingenting å ha dårlig samvittighet for. 

Anonymkode: 306e1...fc6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Møt opp! Punktum finale.

Anonymkode: f74d2...4e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dama er midt i en abort og du over mener hun skal møte opp? Så viktig er faktisk ikke et foreldremøte. Det skal skrives referat fra sånne møter og der får du den informasjonen du trenger. Jeg har hvert igjen tre barn som er voksne, og ikke et av de foreldremøtene jeg har hvert på var noe som var nyttig. Alle fikk referat i posten eller på mail.  Ring og si at du er syk. Be om referat

Anonymkode: afad0...30d

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...