Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Snart tom for makeupfjerner, og har tenkt å kjøpe Dermalogica sin fra LF.

Fjerner den vannfast maskara?

LF sier den fjerner "stubborn" maskara, men vet ikke om det vil si vannfast..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Heisann!

Snart tom for makeupfjerner, og har tenkt å kjøpe Dermalogica sin fra LF.

Fjerner den vannfast maskara?

Nei, det gjør den absolutt ikke. Jeg har akkurat kjøpt god fjerner for vannfast mascara, etter råd her inne. NIVEA fjerner for vannfast sminke. En slags lotion i en liten lyseblå flaske. Den fjerner alt uten problemer (og jeg bruker kun vannfast mascara), svir ikke i det hele tatt, og koster 48,50,-

Fjerneren fra Dermalogica ligger bare og slenger et eller annet sted på badet. Jeg ble grå i hele ansiktet av den selv med normal mascara, og synes den er dyr og dårlig.

Skrevet

Huff da :o

Da skal jeg revurdere planen min..

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Hvis du skal ha sminkefjerner fra Dermalogica,så kan du jo investere i Ultracalming Cleanser. Jeg bruker denne. Fjerner øyesminke(nå er ikke min maskara veeeldig vannfast akkurat da,men sminken fjernes uten problemer) og renser huden godt-men den er mild!Anbefales!Kan fåes på LF og Strawberry(men tror de bare har stooor størrelse)

Gjest Gjesta
Skrevet

Ultracalming er favorittrensen min, men jeg bruker den ikke til sminkefjerning annet enn i latskapstilfeller (hvis jeg ikke bruker vannfast sminke).

Men som sagt: Nivea er knall! :)

Skrevet
Hvis du skal ha sminkefjerner fra Dermalogica,så kan du jo investere i Ultracalming Cleanser. Jeg bruker denne. Fjerner øyesminke(nå er ikke min maskara veeeldig vannfast akkurat da,men sminken fjernes uten problemer) og renser huden godt-men den er mild!Anbefales!Kan fåes på LF og Strawberry(men tror de bare har stooor størrelse)

Hm.. Bruker dermal clay cleanser så det blir kanskje litt smør på flesk med to renser..

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Ja,da blir det kanskje litt for mye...Ellers kan jeg si at jeg liker Loreal tofase sminkefjerner,Lacome og YSL(De to siste er dyre og siden de ikke gjorde jobben noe nevneverdig bedre enn Loreal,bruker jeg nå bare Loreal..Eller ultracalming cleanser da..)

Hmm...Kanskje jeg skulle teste ut Nivea neste gang da? har du prøvd Loreal tofase?Er den bedre?...Den er jo like billig,så...

Skrevet
Ja,da blir det kanskje litt for mye...Ellers kan jeg si at jeg liker Loreal tofase sminkefjerner,Lacome og YSL(De to siste er dyre og siden de ikke gjorde jobben noe nevneverdig bedre enn Loreal,bruker jeg nå bare Loreal..Eller ultracalming cleanser da..)

Hmm...Kanskje jeg skulle teste ut Nivea neste gang da? har du prøvd Loreal tofase?Er den bedre?...Den er jo like billig,så...

Blir nok jeg prøver Nivea sin ja. Nå bruker jeg en fra Clarins, sånn passe effektiv og ganske fet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har jo sverget til tofase-fjernere, og liker den fra L'Oreal. Men etter at jeg byttet til vannfast mascara, synes jeg at jeg må gni endel for å få den av med tofase-fjernere, selv om de tar den til slutt.

I går kjøpte jeg derfor den fra Nivea, og fikk en skikkelig wow-opplevelse.

Du gnir den inn i øyenvippene med fingrene, og bruker deretter bomull, og alt forsvinner uten gniing og gnukking. Fortsetter det slik, har jeg funnet en Hellig Gral for meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men Nivea og Loreal er jo ikke særlig drøye da.. Mens eye makeup remover fra Dermalogica og Decleor varer leeenge..

Gjest Gjesta
Skrevet
Men Nivea og Loreal er jo ikke særlig drøye da.. Mens eye makeup remover fra Dermalogica og Decleor varer leeenge..

Nåja, akkurat der er det ikke noen forskjell, synes jeg. De fleste varer i mange måneder uansett. Dermalogica og Decleor tar heller ikke vannfast sminke...

Gjest siri piri
Skrevet

I går kjøpte jeg derfor den fra Nivea, og fikk en skikkelig wow-opplevelse.

Du gnir den inn i øyenvippene med fingrene, og bruker deretter bomull, og alt forsvinner uten gniing og gnukking. Fortsetter det slik, har jeg funnet en Hellig Gral for meg.

hmm, jeg har lyst på denne nå, men hadde så dårlig erfaring med sminkefjerner på tube(clinique). gjorde det sikkert feil, for jeg tok den på pad'en og gned rett på. eller kanskje det bare jeg som får noia av krem på øyet :rosasmil:

(hvorfor er jeg likevel fristet da..?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...