AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Hei! Håper kun på seriøse svar😅 Jeg har en liten hund på 6 mnd, og han pleier å sove i senga mi. Jeg pleide som regel å sove uten truse, men da ville hunden min slikke meg der nede😳 Med truse også har han prøvd, så jeg sover nå med nattøy og vil egentlig la han sove på gulvet fra nå av. Off jeg føler nesten ikke at jeg ser på han på samme måte lenger🤣 Når jeg har søkt på nettet om hvorfor han vil det så står det noen plasser at det er lukten og feromonene(?) der nede han vil lukte, andre plasser står det at han vil dominere akkurat som jokking f.eks Noen som vet hvorfor? Anonymkode: d8dc9...059
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #2 Skrevet 28. mai 2019 Det er det samme som at hundene alltid lukter og undersøker hverandre i rumpa 😛 De mener ikke noe vondt, det er slik de hilser på og «gjenkjenner» hverandre og gjør også det samme med mennesker. For å etablere en forbindelse eller noe slikt. Selvfølgelig føles det veldig rart og ekkelt for oss mennesker, men det er altså helt vanlig for hunder. Anonymkode: f13ea...f45 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Håper kun på seriøse svar😅 Jeg har en liten hund på 6 mnd, og han pleier å sove i senga mi. Jeg pleide som regel å sove uten truse, men da ville hunden min slikke meg der nede😳 Med truse også har han prøvd, så jeg sover nå med nattøy og vil egentlig la han sove på gulvet fra nå av. Off jeg føler nesten ikke at jeg ser på han på samme måte lenger🤣 Når jeg har søkt på nettet om hvorfor han vil det så står det noen plasser at det er lukten og feromonene(?) der nede han vil lukte, andre plasser står det at han vil dominere akkurat som jokking f.eks Noen som vet hvorfor? Anonymkode: d8dc9...059 Nei, aner ikke hvorfor! Har du ikke dyne på? Har selv hatt flere hanner, og ingen av de har vært interesserte i å lukte på meg der nede! De vil ha kos de også, men da koser de med hodet sitt mot mitt, eller at de legger seg med hele kroppen inntil min. Men ikke noen interesse for mitt underliv nei! Jeg har også hatt hunder i senga i mange år, som sover med meg, men aldri opplevd at de gjør annet enn å legge seg ned for å sove! Med 30 års erfaring med hunder, så har jeg ikke opplevd det du beskriver her, og det gjør at jeg tviler på at du er seriøs! Er du ute etter at noen skal tenne seksuelt på at hunden din vil slikke deg der nede? Det høres litt sånn ut, særlig når man vet at hunder ikke oppfører seg sånn naturlig. Anonymkode: 3f092...39d 12
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 Vi har hatt en katt som holdt på sånn, og to andre katter som aldri gjorde det. Jeg aner ikke hvorfor den drev på sånn, men vi klarte aldri å 100% avlære henne det. Anonymkode: a9ed8...a29
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 Dyr har ingenting i en seng å gjøre. Det er så hinsides uhygienisk at det halve kunne vært nok. Anonymkode: 72b5a...e15 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #6 Skrevet 28. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, aner ikke hvorfor! Har du ikke dyne på? Har selv hatt flere hanner, og ingen av de har vært interesserte i å lukte på meg der nede! De vil ha kos de også, men da koser de med hodet sitt mot mitt, eller at de legger seg med hele kroppen inntil min. Men ikke noen interesse for mitt underliv nei! Jeg har også hatt hunder i senga i mange år, som sover med meg, men aldri opplevd at de gjør annet enn å legge seg ned for å sove! Med 30 års erfaring med hunder, så har jeg ikke opplevd det du beskriver her, og det gjør at jeg tviler på at du er seriøs! Er du ute etter at noen skal tenne seksuelt på at hunden din vil slikke deg der nede? Det høres litt sånn ut, særlig når man vet at hunder ikke oppfører seg sånn naturlig. Anonymkode: 3f092...39d Selv om dine hunder ikke var sånn betyr det da ikke at det finnes hunder som gjør det😳 Og selvfølgelig har jeg dyne, det er ikke så vanskelig for en 6 mnd valp av liten rase å krype under... Jeg synes det er like ekkelt som du helt åpenbart også gjør! Men du trenger ikke å skrive på en ufin måte når jeg rett ut spør et spørsmål jeg ønsker hjelp til😳 Anonymkode: d8dc9...059 8
Krakilsk Skrevet 30. mai 2019 #7 Skrevet 30. mai 2019 På 28.5.2019 den 15.49, AnonymBruker skrev: Dyr har ingenting i en seng å gjøre. Det er så hinsides uhygienisk at det halve kunne vært nok. Anonymkode: 72b5a...e15 https://www.kk.no/livet/skjeggete-menn-baerer-pa-flere-bakterier-enn-hunder/71008240 🤷♀️ 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #8 Skrevet 30. mai 2019 På 28.5.2019 den 15.39, AnonymBruker skrev: Nei, aner ikke hvorfor! Har du ikke dyne på? Har selv hatt flere hanner, og ingen av de har vært interesserte i å lukte på meg der nede! De vil ha kos de også, men da koser de med hodet sitt mot mitt, eller at de legger seg med hele kroppen inntil min. Men ikke noen interesse for mitt underliv nei! Jeg har også hatt hunder i senga i mange år, som sover med meg, men aldri opplevd at de gjør annet enn å legge seg ned for å sove! Med 30 års erfaring med hunder, så har jeg ikke opplevd det du beskriver her, og det gjør at jeg tviler på at du er seriøs! Er du ute etter at noen skal tenne seksuelt på at hunden din vil slikke deg der nede? Det høres litt sånn ut, særlig når man vet at hunder ikke oppfører seg sånn naturlig. Anonymkode: 3f092...39d Å herregud. 30 års erfaring med hund ja, men da kan du jo alt. Jeg har også 30 års erfaring med hund. Vi fikk en liten hund da jeg var 10 også har jeg hatt 3 hunder som voksen. Så da kan jeg alt om hund! Mine hunder har aldri kost med hodet sitt mot mitt, så når du sier at dine gjør det så tror jeg du lyver! Jeg har tross alt 30 års erfaring, så jeg vet hva jeg snakker om. Og den ene hunden min er helt besatt av føtter og tær. Man kan nesten ikke ha av seg sokkene før hun er der og skal slikke. Og hvis ikke minst en av dine hunder ikke har gjort det samme så må det være løgn. For det gjør en av mine. Jeg har som sagt 30 års erfaring! Anonymkode: add30...a79 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå