AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Får ta dette kronologisk. For ca. et år siden fortalte venninna mi at hun hadde gjenglemt et smykke hos ff-en sin. Av en eller annen grunn hadde de kuttet kontakten etter den gangen hun mistet det, og da hun oppdaget det en liten stund senere turte/ville hun ikke ta kontakt med han. Så for ca et år minus tre dager siden ble jeg sammen med en mann etter noen måneder dating. Så i går oppdaget jeg et smykke da han ba meg finne noe i en skuff hjemme hos han. Jeg har et vagt minne om hvordan venninnas smykke så ut og dette ligner veldig. Hun var alltid veldig hemmelighetsfull om denne ff-en og nå er jeg livredd for at jeg har funnet ut hvorfor. For hvis de hadde et forhold til den dagen hun glemte smykket har det faktisk overlappet med måneder med dating mellom meg og han!! Og jeg var helt åpen på hvem det var OG hvor optimistisk jeg var! Hva bør jeg gjøre? Livredd for sannheten her, men samtidig føler jeg at jeg har avslørt nok til å ikke kunne la det ligge. Anonymkode: a8d4d...8a9 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #2 Skrevet 28. mai 2019 ...det er også det han var helt klar på at han ikke traff andre mens vi datet. OG han vet at vi er gode venninner. OG vi har møttes alle tre flere ganger i ettertid. Anonymkode: a8d4d...8a9 1
Gjest Tamsi Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 Send et bilde av det og spør om det er hennes, si at du fant det hjemme hos deg? Med mindre hun husker bombesikkert at hun glemte det hos en mann da.
Gjest Impressa Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 Hva er det du er redd for? At de har vært ffer eller at de har vært det mens begge (eller en av dem) har visst om at det kompliserte ting med deg? Jeg tror ikke hun hadde fortalt deg om smykket hvis hun visste om dere allerede da. Men gjør som hun over skriver, spør om det er hennes og ta det derfra. Få det ut av verden. Tipper dette ikke er verre enn at du kan leve fint med det
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 8 minutter siden, Tamsi skrev: Send et bilde av det og spør om det er hennes, si at du fant det hjemme hos deg? Med mindre hun husker bombesikkert at hun glemte det hos en mann da. TS her. Kan sende et bilde av det, men kan ikke si at det var hjemme hos meg. At hun mistet det ble fortalt flere ganger som en morsom historie (det er mer til historien) så det har hun ikke glemt. Anonymkode: a8d4d...8a9
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #6 Skrevet 28. mai 2019 Auch... Dersom dette stemmer, synes jeg det er skikkelig råttent gjort mot deg.av begge to!! Finnes det bilde av henne med smykket på? Anonymkode: 5f487...118 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #7 Skrevet 28. mai 2019 4 minutter siden, Impressa skrev: Hva er det du er redd for? At de har vært ffer eller at de har vært det mens begge (eller en av dem) har visst om at det kompliserte ting med deg? Jeg tror ikke hun hadde fortalt deg om smykket hvis hun visste om dere allerede da. Men gjør som hun over skriver, spør om det er hennes og ta det derfra. Få det ut av verden. Tipper dette ikke er verre enn at du kan leve fint med det Merker jeg er mest redd for at venninna mi har gått bak ryggen min på en måte, fordi vi snakket veldig mye om han og startfasen av dette forholdet, så det vil være et ordentlig svik hvis hun har gått til ham og hatt sex i den perioden... Jeg er usikker på om jeg allerede hadde fortalt om ham da hun fortalte om smykket. Det skulle jeg gjerne ha visst... Anonymkode: a8d4d...8a9 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #8 Skrevet 28. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Auch... Dersom dette stemmer, synes jeg det er skikkelig råttent gjort mot deg.av begge to!! Finnes det bilde av henne med smykket på? Anonymkode: 5f487...118 Lurt tenkt! 1300 facebookbilder + insta, bør være gode muligheter 👍 Anonymkode: a8d4d...8a9 15
Gjest Impressa Skrevet 28. mai 2019 #9 Skrevet 28. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merker jeg er mest redd for at venninna mi har gått bak ryggen min på en måte, fordi vi snakket veldig mye om han og startfasen av dette forholdet, så det vil være et ordentlig svik hvis hun har gått til ham og hatt sex i den perioden... Jeg er usikker på om jeg allerede hadde fortalt om ham da hun fortalte om smykket. Det skulle jeg gjerne ha visst... Anonymkode: a8d4d...8a9 Ok. Huff, forstår deg godt. Da tror jeg du trenger å lufte dette med henne og få klargjort tidslinja. Spør henne og ta det derfra. Ikke vær bebreidende før det er noe å bebreide henne for, det minsker sjansen for å få svar.
Gjest Tamsi Skrevet 28. mai 2019 #10 Skrevet 28. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Kan sende et bilde av det, men kan ikke si at det var hjemme hos meg. At hun mistet det ble fortalt flere ganger som en morsom historie (det er mer til historien) så det har hun ikke glemt. Anonymkode: a8d4d...8a9 Da ville jeg sendt bildet uansett, skrevet "er ikke dette ditt?" eller noe, og sett hva som skjedde. For å være ærlig hadde jeg nok kikket litt i hans gamle meldinger også, uten å spørre han først. Om de fremdeles er der blir fort slettet om han skjønner at du fatter mistanke. Det er ikke digg å snoke men jeg hadde ikke klart å fortsette som før uten å få klarhet i dette.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #11 Skrevet 28. mai 2019 Hvis det var meg, hadde jeg først kikket gjennom så mange bilder som mulig for å forsikre meg om at det faktisk er såpass likt som jeg tror. Hvis det ligner veldig ville jeg ha møtt venninna, fordi mye kan leses på kroppsspråk utifra hennes reaksjon, noe du vil miste om du sender en melding. På melding vil hun i tillegg få tid til å samle seg og tenke gjennom et svar. Ansikt til ansikt vil hun bli overraska og tatt på senga, da kan det hende hun glipper.. Jeg kunne til og med dratt meg til å la henne tro at samboeren innrømte det dersom hun har en reaksjon på smykket. Da ville jeg spilt det som at han fortalte alt for å få henne til å innrømme. Anonymkode: 1de3a...a7e 20
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #12 Skrevet 28. mai 2019 Update: Det er hennes smykke, funnet det på bilde. Anonymkode: a8d4d...8a9 10
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #13 Skrevet 28. mai 2019 Ops.... keep us posted Anonymkode: c92ac...036 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #14 Skrevet 28. mai 2019 De avsluttet fordi han ville ha deg. Er det så ille? Anonymkode: 61cf1...ebb 11
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #15 Skrevet 28. mai 2019 Det finnes jo mange like smykker, så her ville jeg tatt det med meg da jeg fant det og sagt noe som: «Se hva jeg fant. Hvem er det sitt?» og ta det derifra. Dersom han sier det ikke er venninnen din sitt og du finner ut at han lyver så er det jo en oppvask på gang. Eller hva med å sende venninna di en melding hvor det står: «Jeg fant smykket ditt og han har fortalt meg alt...» sammen med et bilde av smykket. Da forteller kanskje venninna di deg sannheten, og dersom det ikke skulle være hennes smykke likevel så har du jo ikke sagt du fant det hos kjæresten din. Anonymkode: 020f7...5e8 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #16 Skrevet 28. mai 2019 Inviter henne på trekant til helga 🙂 Anonymkode: 96c3c...e5e
Ms.Sommerfugl Skrevet 28. mai 2019 #17 Skrevet 28. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De avsluttet fordi han ville ha deg. Er det så ille? Anonymkode: 61cf1...ebb Altså, man skal ikke ha mange sosiale antenner for å forstå at dette er feil. TS sin venninne og kjæreste har løyet til henne, for ikke å snakke om at venninnen og kjæresten hadde sex over en stund, uten å fortelle dette til TS. Så jo, det er ille. 24
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #18 Skrevet 28. mai 2019 Ta det på neste gang du skal møte henne. 😈 Anonymkode: 59598...dc1 33
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #19 Skrevet 28. mai 2019 Er jeg den eneste som tror hun neppe ville ha nevnt smykket hvis hun visste hvem ts kjæreste var? Hvorfor skulle hun ta sjansen på at ts kunne finne det? Hun visste jo tydeligvis at det var hos han hun hadde glemt det. Anonymkode: 91c20...a85 13
Gjest Impressa Skrevet 28. mai 2019 #20 Skrevet 28. mai 2019 7 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev: Altså, man skal ikke ha mange sosiale antenner for å forstå at dette er feil. TS sin venninne og kjæreste har løyet til henne, for ikke å snakke om at venninnen og kjæresten hadde sex over en stund, uten å fortelle dette til TS. Så jo, det er ille. Hvorfor tar du det for gitt? Mulig jeg mangler sosiale antenner da, men synes det virker ganske opplagt at de har avsluttet på grunn av TS. Hvor lenge det gikk fra de fant ut av hvem dama han datet var til de avsluttet kan vi ikke vite. Det jeg ikke får til å gå opp er at hun fortalte om smykket etter at hun fikk vite om han og TS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå