AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Noen som vet hvordan karakternivået er på Høyskolen Kristiania, altså hvor strenge de er med sensuren? Jeg er nettstudent og har nettop hatt eksamen i Organisasjon og ledelse. Følte ikke det gikk særlig bra. Fikk kun svart på 1 av de 2 oppgavene og av det jeg skrev er kanskje 60% riktig. Er forberedt på at jeg stryker. Er det i det hele tatt håp om å bestå? Og hvordan blir det om man skal ta ny eksamen? Får man tilgang til alle forelesningene på nett igjen da? Min studierett utløper nå i juni. Anonymkode: a5380...64b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #2 Skrevet 28. mai 2019 Teller begge oppgavene like mye? Må man bestå begge oppgaver? Dette skal være mulig å finne ut fra beskrivelsene av det aktuelle faget. Strykgrensen på fag med bokstavkarakterer pleier å være 40%, så hvis begge oppgaver teller like mye, og du har ca 60% på den ene og 0% på den andre, stryker du. Hvis begge oppgaver må bestås stryker du naturligvis også. Anonymkode: a4fcf...d18
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Teller begge oppgavene like mye? Må man bestå begge oppgaver? Dette skal være mulig å finne ut fra beskrivelsene av det aktuelle faget. Strykgrensen på fag med bokstavkarakterer pleier å være 40%, så hvis begge oppgaver teller like mye, og du har ca 60% på den ene og 0% på den andre, stryker du. Hvis begge oppgaver må bestås stryker du naturligvis også. Anonymkode: a4fcf...d18 Den oppgaven jeg har svart på teller 60% og den jeg ikke svarte på teller 40% Anonymkode: a5380...64b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 Det forutsetter at det du har svart på er tilsvarende A. Men hvorfor ikke bare maile skolen? Anonymkode: be097...6d6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 Hvis du har 60% riktig på noe som teller 60% av eksamen er du fremdeles bare på 36% riktig. Det er med andre ord ikke veldig høye forhåpninger om å stå. Anonymkode: a4fcf...d18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå