AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Hei. Jeg har relativt ustabile sykluser hver måned, men ved å ta utgangspunkt i tidligste el jeg har fått de siste 6 månedene og seneste el, så skulle min el vært mellom 21 og 26 denne måneden. Mens er ventet mellom 4 og 9 juni. Jeg hadde ubeskyttet samleie med samboer der vi hoppet av i svingen natt til 18 mai, dagtid 18 mai og dagtid 23 mai. Vi er egentlig ikke prøvere enda, skulle vente til høsten, så har hatt samleie med kondom utenom disse tidene. Men helt fra 26 mai til i dag har jeg plutselig oppdaget noen symptomer som ikke er vanlige for meg på denne tiden, og lurer derfor på om jeg kanskje er gravid allerede. 26 og 27 mai hadde jeg ganske sterke menssmerter, og dette får jeg vanligvis kun samme dag og i dagene etter mens. I tillegg får jeg vanligvis grusomt vonde pupper fra dagen etter el frem til mens, så vonde at jeg ikke kan gå i trapper uten å holde de fast. Nå er de ikke ømme i det heletatt, ikke antydning engang. Og det som jeg lurer mest på er at jeg er så hard og treg i magen, og har vært det siden 26 mai og kanskje noen dager før det også. Det høres kanskje rart ut, men jeg har en sykdom som gjør meg kronisk løs i magen, så det er veldig uvanlig for meg. Jeg vet at det å hoppe av i svingen er relativt trygt, ihvertfall når det har skjedd så få ganger, men det er kanskje mulig at noen sædceller lå igjen fra natt til 18 mai og frem til dagen? Det var ca 10-12 timer mellom de samleiene, men samboer var på toalettet en gang i mellom. Tok en g-test i dag som var negativ, eller muuulig en liten skygge, men altfor svak til å ta bilde av. - G Anonymkode: d5c52...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå