AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Er jeg for kritisk til meg selv? Jeg ønsker å starte på rettsvitenskap til høsten. Begrunnelsen for dette er ganske omfattende, men likevel kan små detaljer og feil i hverdagen gjøre at jeg revurderer meg selv. For tiden jobber jeg i en restaurant, og jeg har fått høre at jeg er veldig flink. Men i dag fikk jeg beskjed om at jeg gjør endel feil på oppgjøret, og dette er grunnet at jeg leser av noen tall fra feil lapp. I tillegg har jeg enkelte ganger glemt å skrive ut en lapp. Det skal sies at jeg fikk veldig dårlig opplæring da jeg startet for 3 måneder siden, da grunnet kommunikasjonsproblemer, men likevel burde jeg ikke gjøre slike feil nå. Dette resulterer i at jeg revurderer meg selv på alle plan. Det positive er at jeg virkelig tar meg sammen, og jeg har selvinnsikt. Men bør jeg revurdere en yrkesvei hvor en bør være veldig nøyaktig? Jeg vet jeg er god på andre områder, men er jeg ikke god nok for rettsvitenskap? Har du noen gang vurdert deg selv etter yrkesveien du eventuelt har tatt? Anonymkode: 1df67...d58
KapteinJ Skrevet 28. mai 2019 #2 Skrevet 28. mai 2019 Hvorvidt du er god nok for rettsvitenskap har enda å vise seg, men om du er så usikker på deg selv kan det henne du får problemer i de tunge periodene som hører med et relativt hardt studie, men i utgangspunktet om du har fått til resultatene til å komme inn bør du ha et greit utgangspunkt for studiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå