AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Hei KG. Svigermor kommer på besøk igjen, og nok en gang sagt at da skal bare de to gjøre noe sammen (mor og min kjære og eventuelt vårt barn). Det har tidligere vært ting som cafe, shopping, turer, middag ute ol. som varer 3-4 timer. Er ikke dette rart? Er det ikke normalt å be med begge av oss, hvertfall når det er barn med i bildet? Hadde ikke tenkt noe spesielt over det hvis det var noe spesielt de skulle snakke om, men det har bare vært vanlige aktiviteter, og min kjære har heller nevnt noe behov for å være bare de to. Anonymkode: d894f...0c4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #2 Skrevet 28. mai 2019 Du får få din kjøre til å snakke med henne da vel, eller har ikke din kjære baller nok til å konfrontere mor? Kjære vene. PS, drittlei av at alle her inne kaller gubben sin for "min kjære" Anonymkode: 5bbe3...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 Er det sånn at hun kun tilbringer tid med de andre på aktiviteter og du er med ellers i hjemmet? Eller kommer hun kun for å hente de andre uten å tilbringe tid med dere alle på et visst tidspunkt? Anonymkode: 44fba...be3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 Dette er et problem hun har. Det er kjipt at det går utover deg, men ikke tolk det som at du har gjort noe galt. Har din mann noen tanker om hva det skyldes? Du kan forsøke å spørre henne direkte. Lykke til! Anonymkode: 46743...4c9 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det sånn at hun kun tilbringer tid med de andre på aktiviteter og du er med ellers i hjemmet? Eller kommer hun kun for å hente de andre uten å tilbringe tid med dere alle på et visst tidspunkt? Anonymkode: 44fba...be3 TS her. Vi tilbringer tid sammen alle også, synes bare det er litt uskikk å ikke invitere meg også med, ikke sikkert jeg ville sagt ja heller. Mulig fordi jeg kommer fra en familie hvor alle blir inkludert, og ikke "nå skal BARE Vi gjøre noe, kjæresten din vil jeg ikke ha med idag". Føler meg ikke særlig akseptert av den grunn. Anonymkode: d894f...0c4 2
exictence Skrevet 28. mai 2019 #6 Skrevet 28. mai 2019 Tror jeg hadde tenkt at det var hyggelig at mor og sønn og evt barn skulle tilbringe tid sammen, gjøre noe sammen bare dem. Hadde nok foreslått det også, dersom hun alltid hadde involvert meg. Sier ofte til min mann at det er fint om han tilbringer tid med sin mor alene. Nei, ikke noe rart i det. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #7 Skrevet 28. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Vi tilbringer tid sammen alle også, synes bare det er litt uskikk å ikke invitere meg også med, ikke sikkert jeg ville sagt ja heller. Mulig fordi jeg kommer fra en familie hvor alle blir inkludert, og ikke "nå skal BARE Vi gjøre noe, kjæresten din vil jeg ikke ha med idag". Føler meg ikke særlig akseptert av den grunn. Anonymkode: d894f...0c4 Da forstår jeg virkelig ikke at du reagerer. Det er helt normalt å finne på ting alene noen ganger. Du blir jo ikke holdt utenfor når du er inkludert ellers. Selv om din familie ikke bruker alenetid på noen familiemedlemmer så er da ikke det unormalt. Moren hans vil være litt uten deg og det burde du da kunne respektere. Er snakk om noen få timer. Her sender jeg et og et barn til besteforeldrene fordi de setter pris på å kunne tilbringe tid alene noen ganger. Anonymkode: 44fba...be3 2
Sensi Skrevet 30. mai 2019 #8 Skrevet 30. mai 2019 Siden du blir inkludert ellers hadde jeg nytt tiden for meg selv. Ta deg en fjelltur, tren eller gjør det du vil. For en luksus. Hvis det skjer veldig ofte kan du heller høre om du kan få bli med av og til. Men jeg hadde ikke vist at var lei meg for dette. Unn dem det.
Gjest padawan Skrevet 30. mai 2019 #9 Skrevet 30. mai 2019 Synes du virkelig det er rart at svigermoren din ønsker å gjøre noe alene med sønnen sin uten å ha deg på slep?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #10 Skrevet 30. mai 2019 Hvorfor skal du være med familien til mannen din? Det er jo ikke din familie? Merkelig ting gå henge seg opp i. Anonymkode: cffc2...1fd 1
Snop Skrevet 31. mai 2019 #11 Skrevet 31. mai 2019 Jeg tror det hadde hjulpet deg veldig å virkelig forstå at familier gjør ting forskjellig, og at det ikke er noe rett eller feil med verken måten din eller hans/hennes familie gjør ting på. Jeg har selv en kjæreste med en familie som din, og jeg synes personlig det er toppen av unødvendighet at alle alltid skal være med på alt. Men det handler bare om hva jeg er vant til. Jeg forstår samtidig at det er det hans familie er vant til.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #12 Skrevet 31. mai 2019 På 30.5.2019 den 15.41, padawan skrev: Synes du virkelig det er rart at svigermoren din ønsker å gjøre noe alene med sønnen sin uten å ha deg på slep? Enig Anonymkode: f47b3...cf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå