Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Jeg var på nettsiden til Ellos. Jeg satt og så på undertøy, og tenkte kanskje jeg skulle bestille meg et par BHer. Men de har sa ikke størrelsen min! 70C er da ikke en uvanlig størrelse? De har 70 A og B, men skal man ha C, må man opp i 75 rundt. Og det blir for stort for meg, selv på innerste hakk. Irriterende!! Ikke nok med det... Når jeg er i butikker og kikker, finner jeg søren med ikke størrelsen da heller! Noen som vet om hvor jeg fåt kjøpt min BH størrelse? Kjedelig å gå med BH som er for stor rundt- føler at jeg må blåse opp brystkassa slik at den strammer nok rundt! :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Jeg bruker også 70c, og sliter stort med å finne passende BHer. Men fant faktisk en på Cubus her om dagen, som satt fint uten å lage fire pupper. Helt enkel hvit, litt vattert.
momo Skrevet 27. april 2005 #3 Skrevet 27. april 2005 Tror jeg har sett en del fine på H&M i den str. Sliter selv jeg, da jeg bruker 75D, prøv og finn en fin bh i den str.
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 Tror jeg har sett en del fine på H&M i den str. Sliter selv jeg, da jeg bruker 75D, prøv og finn en fin bh i den str. Men passformen på BHene på H&M er helt for jævlig, rett og slett :-?
Tigerlily Skrevet 27. april 2005 #5 Skrevet 27. april 2005 Tro det eller ei, men jeg har sett en del bh'er i 70c på h&m og lindex. Jeg er 70b (egentlig 65c, men det finnes jo ikke...), og har store problemer med å finne størrelsen min. Skal vi bytte? Sånn at dere finner 70c og jeg finner 70b?
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #6 Skrevet 27. april 2005 Tro det eller ei, men jeg har sett en del bh'er i 70c på h&m og lindex. Jeg er 70b (egentlig 65c, men det finnes jo ikke...), og har store problemer med å finne størrelsen min. Skal vi bytte? Sånn at dere finner 70c og jeg finner 70b? Triumph har flotte BHer i 70B, de passer meg utmerket (selv om jeg må ha 70C i andre merker)...GOD kvalitet og god passform, og pris rundt 250-350. 65C drømmer jeg om, men har hittil aldri sett det IRL. Slik er det når man bor i provinsen, og undertøysbutikkene er befolket av ildsprutende drager... :evil:
Tigerlily Skrevet 27. april 2005 #7 Skrevet 27. april 2005 Jeg finner aldri bher jeg liker fra Triumph, jeg. Mesteparten av mine er fra h&m (de er så billige at de kan byttes ut ofte, dessuten har de en spesiell modell som passer meg veldig bra) og noen er fra lindex. Jeg bor i Oslo, men jeg er liiiivredd for "proffe" undertøysbutikker. 65c er en drøm jeg tviler på blir oppfylt. :-?
Gjest Cerise Skrevet 27. april 2005 #8 Skrevet 27. april 2005 Men passformen på BHene på H&M er helt for jævlig, rett og slett :-? så sant,så sant! dritlei BHene på H&M, de lager jo dobbeltpupp uansett, ellers så stemmer de ikke på andre måter. Dumt, for syns de har mye fint der
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #9 Skrevet 27. april 2005 65c er en drøm jeg tviler på blir oppfylt. :-? Jeg stirrer og stirrer på www.figleaves.com , men tør ikke å risikere at det ikke passer....Liker best såkalte balconette-BHer, med stroppene langt ute på sidene, siden jeg har pupper som sitter tett sammen. Men en gang jeg blir modig, skal jeg bestille en BH derfra.
Shoegal Skrevet 27. april 2005 #10 Skrevet 27. april 2005 Jeg bor i Oslo, men jeg er liiiivredd for "proffe" undertøysbutikker. 65c er en drøm jeg tviler på blir oppfylt. :-? da burde du dra til la lina, som ligger i waldemar thranes gate(flytter forøvrig snart rett rundt hjørnet til ullevålsveien). det er en "proff" butikk, men med utrolig bra service, og du har virkelig ingenting å være redd for, kjempehyggelig betjening som tar deg som du er sjansen er stor for at du finner riktig størrelse!
Gjest Melk Skrevet 27. april 2005 #11 Skrevet 27. april 2005 Har sett 65 hos Lindex, men en del av de ser jo litt barnslige ut... Har selv akkurat kjøpt 70 D der og så MANGE 70 C.
Tigerlily Skrevet 27. april 2005 #12 Skrevet 27. april 2005 Jeg mener å huske at Lindex bare har 65a/aa jeg? Kan ikke huske å ha sett 65b eller c noen gang. Jeg burde vel ta turen på lalina om jeg tør. :-?
Gjest Melk Skrevet 27. april 2005 #13 Skrevet 27. april 2005 Jeg mener å huske at Lindex bare har 65a/aa jeg? Kan ikke huske å ha sett 65b eller c noen gang. Jeg burde vel ta turen på lalina om jeg tør. :-? Du har nok rett i det mht a. Ingen grunn å ikke tørre å dra til La >Lina. Spre bh'er til enhver byste er god nok grunn for de fleste!!
Tigerlily Skrevet 27. april 2005 #14 Skrevet 27. april 2005 Begriper ikke at jeg er så nervøs for å gå på en undertøysbutikk, men jeg får litt noia ved tanken. Vet at damene har sett massevis av pupper før, at de er vant til å måle, men det føles ubehagelig for det om. Ikke minst føler jeg at jeg ikke har store nok bryster til å ha behov for undertøysbutikk-bher (assossierer det liksom med folk som har fra D og oppover jeg...).
SuperNova Skrevet 27. april 2005 #15 Skrevet 27. april 2005 Ikke minst føler jeg at jeg ikke har store nok bryster til å ha behov for undertøysbutikk-bher (assossierer det liksom med folk som har fra D og oppover jeg...). Det var da litt av en grunn! Stikk innom, så finner du sikkert en som passer deg helt perfekt. Og du trenger ikke "vise frem puppene" heller. Du får bare en BH som du tar på deg i prøverommet, så ser hun på deg med den på, og justerer størrelsen ut i fra det. Ikke noe målebånd eller sånt. Selv bruker jeg 65 E eller 70 D, litt avhengig av modell og produsent. Så det sier seg selv at jeg er stamkunde hos La Lina, for der er det en del å velge mellom for meg med så ukurrant størrelse. (Tenk at det faktisk finnes 65 E!!)
Tigerlily Skrevet 27. april 2005 #16 Skrevet 27. april 2005 Det var da litt av en grunn! Hehe, jeg vet. Aner ikke hvorfor jeg tror det er slik, det er selvsagt irrasjonelt og ikke helt virkelighetsnært. Men, jeg får ta turen etter at eksamensmåneden er over *grøss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå