Sydenkupp Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Hei Har noen noen tips om hva man absolutt bør få med seg? Jeg tenkte å fly til Napoli og ta det derfra. Kommer man seg greit rundt med buss/tog eller er leiebil å foretrekke?
Pillarguri Skrevet 28. mai 2019 #2 Skrevet 28. mai 2019 Vi har nettopp vært en uke i Sør Italia. Ville absolutt ha leiet bil for å komme meg rundt omkring. Tar altfor mye tid med offentlig transport. Det går veldig fint å kjøre i Italia.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 Syd-øst Italia: Vi har flydd til Bari noen ganger (du flyr med Lufthansa via Munchen). Ellers går det et halvveis hurtig mellom Napoli og Bari. Det går jernbane på vestsiden hvis du vil være der. Anonymkode: 028a5...913
gard Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 Jeg har ikke vært i området men jeg vil bare si at jeg også har god erfaring med å leie bil i Italia. For et par år siden dro kona og jeg til Milano da vi skulle til Parma - og det var billigere å leie bil i 4-5 dager enn det var å ta toget tur/retur. Jeg pleier å bruke https://www.autoeurope.no/ for å leie bil. God tur - jeg digger Italia og håper selv og dra til Napoli området i september 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå