Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Burde man eller spiller det ingen rolle?

Anonymkode: 4e012...e3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber også i en bransje der det var viktig med synlighet på LinkedIn, men jeg har nylig slettet kontoen og kjenner mange som har gjort det samme. 

Hva begrunner du/dere det med?

Anonymkode: d69f9...b05

Skrevet

Ser veldig få poeng med å i det hele tatt være der. Hva er vitsen med å blottlegge livet sitt der, er det noen som i det hele tatt har fått jobb fordi dem har profil inne på LinkedIn? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir jevnlig kontaktet av rekrutterere basert på linkedinprofil. 

Jeg kjenner til flere selskap som gjør førstesiling av kandidater via LinkedIn. 

LinkedIn er også veldig effektivt i å følge med på forandringer i stillingene til de i forretningsnettverket ditt.

Om du aldri skal gjøre forretninger direkte med noen, eller ikke skal bytte jobb annet enn til jobber som lyses ut, så trenger man ikke LinkedIn. 

Anonymkode: 18588...167

AnonymBruker
Skrevet

LinkedIn virker å være en massiv sirkelrunk for markedsførere og gründere. 

Anonymkode: 092e6...42f

AnonymBruker
Skrevet

I bransjen jeg jobber i er det svært relevant.

Hvis mange nok mener det er relevant, og du kan tenke deg søke / skifte jobb - hvorfor la være?

Anonymkode: 320d7...edd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke linkedin før jeg fikk jobb, og jeg er relativt nyutdannet. Til daglig i jobben så er det ingen som spør om eller snakker om linkedin, men har opplevd at ved større samlinger, konferanser osv at jeg får beskjed om at de skal legge meg til på linkedin. Opprettet linkedin, og har nå rundt 40 kontakter som er fra jobblivet. Aner ikke hva jeg skal med disse kontaktene, men jeg antar at det kan bli nyttig hvis jeg skulle bli arbeidsledig og plutselig står der uten jobb? 

Anonymkode: 64dad...1a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...