AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 For 2 år siden så ble jeg kjent med ei fantastisk jente. Hun var en utrolig god venn for meg, selv om vi bodde langt unna hverandre så gjorde vi alt vi kunne for å være venner. Dette utviklet seg fort til et platonisk forhold. Dette hadde vi i rundt 4 måneder før vi ble sammen. Vi var sammen i 6 måneder og hun har nå valgt at dette ikke funker mer. Hun vil gjerne at vi forblir bestevenner, men jeg sa at jeg kom til å trenge litt tid til å komme meg videre. Dette gjorde at hun ble rasende og at når jeg kutta kontakten så var hun veldig sur. Jeg har veldig lyst til at vi skal kunne bli venner igjen, men jeg vil være sikker på at jeg har kommet videre. Jeg lurer på om kommer hun til å ville være vennen min igjen? Hun var veldig ivrig på det helt til jeg sa jeg trengte en pause. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre med dette og vil gjerne at vi blir venner igjen. Hvordan skal jeg nå ut til henne igjen når jeg føler meg klar? Hvordan vet jeg om hun er klar? Anonymkode: cce51...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå