Gå til innhold

Innlegg avsluttet.

Fremhevede innlegg

Gjest Steganoz69
Skrevet (endret)
50 minutter siden, Menchit skrev:

Spørsmålet mitt gikk på om du mener dette er noe staten skal bestemme for den enkelte eller om hver og en bør få velge selv om man ønsker å gjøre unødvendige kirurgiske inngrep på kjønnsorganene sine?

Visste jeg med sikkerhet hva som var det beste for meg uten god erfaring fra begge deler? Visste min kone hva som var best uten god erfaring fra begge delene? Visste andre menn med god erfaring med begge deler? Nei, kan vi vell si om det. Øker diskusjonen om å innføre det å fjerne forhuden i kampen mot nye farlige sykdommer? Ja kan vi vell si når smittefaren minsker med 60% Blir gamle meninger og synsninger brukt om temaet? Ja, i 95% av tilfellene vil jeg påstå. Brukes ny forskning som viser at som før antatt at å fjerne forhuden senker følsomheten og kvaliteten på sexlivet senkes, er galt. Ny forskning går nemlig på hva menn med erfaring fra begge deler og likeså kvinner erfarer. Ikke på synsninger og antagelser. Så hvem vet hvordan fremtiden vil se ut? Tobakk var jo også helt ok å røyke kunne jo alle gjøre hvor som helst, gravid eller ikke, sammen med barn eller ikke. Å forby noe eller fraråde noe var jo helt utenkelig. Å selge vann på flaske i Norge var jo en kjempebra vits som alle lo av. Å mene noe kan være svært upopulært, men plutselig en dag, 20 til 30 år frem i tid har det som var dumt og upopulært å mene, blitt en selvfølge. Hva vet vi egentlig om dette? Egentlig vet vi ikke noe som helst om dette eller mange andre temaer lengre frem i tiden.

Endret av Steganoz69
Videoannonse
Annonse
Gjest Steganoz69
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, bare å tørke laaangt inne i vaginaen med papir eller håndkle. Vet du at slike stoffer kan utvikle kreft inne i livmorhalsen seinere? De stoffer som stappes inn i vaginaen tas jo opp av huden. Slikt kan det komme kreft av. De færreste ønsker kreft når de blir eldre. Får en kvinne kreft i livmorhalsen og rundt der er det for mange slutten. Ikke mange overlever den type kreft, kun de færreste. 

Anonymkode: 633a8...45b

At risken på dette er så stor visste jeg ikke. Vell glidemiddel er jo fortsatt eit alternativ. Takk for respons.

AnonymBruker
Skrevet

Slettet du inlegget fordi ingen var enige med deg ts? 😂

Anonymkode: 75998...0b6

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Ninab82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...