Gjest Steganoz69 Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 (endret) Å dele hva man mener om noe av egen erfaring + ny forskning om følsome tema er bare tull. Det kommer aldrig noe godt utav det. Får bare godta at sånn er det. Ønsker dere en god og strålende fin dag alle sammen. Endret 28. mai 2019 av Steganoz69 For mye negative reaksjoner. Blir for dumt.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #2 Skrevet 28. mai 2019 Så fordi det funket bra for deg så skal alle gutter få fjernet forhud før pubertet ved lov? Hører du hvor koko det høres ut? Anonymkode: 75998...0b6 20
Gjest Steganoz69 Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fordi det funket bra for deg så skal alle gutter få fjernet forhud før pubertet ved lov? Hører du hvor koko det høres ut? Anonymkode: 75998...0b6 Var det ikke det jeg selv skrev? Verden forandrer seg hele tide. Det som i dag er koko kanskje ikke er like koko om 20 år. Alle fordeler + pluss mindre smittefare for mye. Dette er jo allerede eit viktig tema i forhud temat. Mye som var koko for 20 år siden er bra i dag og sånn er det med mye her i verden.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 Babyolje kan gi friksjonsskader, sopp og div. Deilig å ha det i underlivet. Alle bestemmer over egen kropp. Helt greit at noen velger å omskjære seg selv, eller det skjer av medisinske grunner. Men la folk bestemme over egen kropp! Anonymkode: e71aa...a67 3
Tran09 Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 Link gjerne til denne forskningen du henviser til du. 2
Menchit Skrevet 28. mai 2019 #6 Skrevet 28. mai 2019 25 minutter siden, Steganoz69 skrev: Jeg og min elskede kvinne i mitt liv er helt enige. Det burde være forbud mot å la gutter fortsatt ha forhud før puberteten. Jeg vet mange mener vi er helt koko når vi mener dette. Sannheten er at jeg tok bort min forhud ved ca 25 års alder. Hadde INGEN problemer med forhuden. Den var perfekt. Åpning på 1 cm i slapp tilstand. Det var bare det at jeg ville ha den bort, så jeg har god erfaring med begge deler. - Før samleie ved beføling av meg er babyolje det beste. Glidemiddel torker ut og blir seigt. Ny forskning viser at nedsatt nytelse ved omskjæring som mange skriker om er bare tull og tøys. Både hun og jeg synes uten ser bedre ut. Hon kjenner meg bedre og får orgasme etter orgasme. Det er også mye bedre for meg. Menn utaler seg oftest uten å vite om det motsatte. Kvinner utaler seg fordi dem ofte er fanatiske uten å egentlig vite med sikkerhet hvorfor saken er så viktig for dem at gutter skal ha forhud. Tenk om, spesielt kvinner som roper høyest, skulle gå litt mer på fakta og på uttalelser fra dem med egen erfaring med og uten forhud fra guttene selv? Ettersom vi bruker babyolje på penis i forspillet er friksjonen ALTID helt super for begge. Onani blir mindre interessant uten forhud, men er det ikke det kvinner roper høyt om? (Min man har for lite interesse. Han runker vell heller enn å ligge med meg.) Jeg vet jeg får sinte svar på denne men tenk om du visste litt mer om hvorfor din kritikk er så viktig for deg. Folk er jo imot det mest utrolige. Noen ganger skulle jeg nesten tro at det å være imot noe spesielt, er nesten en sekt eller religion i seg selv. Du synes ikke ndette er noe den enkelte skal gå bestemme selv? 1
Gjest Steganoz69 Skrevet 28. mai 2019 #7 Skrevet 28. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Babyolje kan gi friksjonsskader, sopp og div. Deilig å ha det i underlivet. Alle bestemmer over egen kropp. Helt greit at noen velger å omskjære seg selv, eller det skjer av medisinske grunner. Men la folk bestemme over egen kropp! Anonymkode: e71aa...a67 Hva jeg og min elskede mener har da ingen påvirkning på hvordan samfunnet blir og er. Folk har retten som du sier og sånn vil det nok bli. Hva noen mener forandrer ikke noe.
RoH Skrevet 28. mai 2019 #8 Skrevet 28. mai 2019 28 minutter siden, Steganoz69 skrev: Jeg og min elskede kvinne i mitt liv er helt enige. Det burde være forbud mot å la gutter fortsatt ha forhud før puberteten. Jeg vet mange mener vi er helt koko når vi mener dette. Sannheten er at jeg tok bort min forhud ved ca 25 års alder. Hadde INGEN problemer med forhuden. Den var perfekt. Åpning på 1 cm i slapp tilstand. Det var bare det at jeg ville ha den bort, så jeg har god erfaring med begge deler. - Før samleie ved beføling av meg er babyolje det beste. Glidemiddel torker ut og blir seigt. Ny forskning viser at nedsatt nytelse ved omskjæring som mange skriker om er bare tull og tøys. Både hun og jeg synes uten ser bedre ut. Hon kjenner meg bedre og får orgasme etter orgasme. Det er også mye bedre for meg. Menn utaler seg oftest uten å vite om det motsatte. Kvinner utaler seg fordi dem ofte er fanatiske uten å egentlig vite med sikkerhet hvorfor saken er så viktig for dem at gutter skal ha forhud. Tenk om, spesielt kvinner som roper høyest, skulle gå litt mer på fakta og på uttalelser fra dem med egen erfaring med og uten forhud fra guttene selv? Ettersom vi bruker babyolje på penis i forspillet er friksjonen ALTID helt super for begge. Onani blir mindre interessant uten forhud, men er det ikke det kvinner roper høyt om? (Min man har for lite interesse. Han runker vell heller enn å ligge med meg.) Jeg vet jeg får sinte svar på denne men tenk om du visste litt mer om hvorfor din kritikk er så viktig for deg. Folk er jo imot det mest utrolige. Noen ganger skulle jeg nesten tro at det å være imot noe spesielt, er nesten en sekt eller religion i seg selv. Jeg er fundamentalt uenig i det du skriver. Jeg ser ikke et argument for at forhuden bør fjernes ut over religiøs fanatisme, like lite som jeg ser behov for å fjerne indre skamlepper eller klitoris. 3
Gjest Steganoz69 Skrevet 28. mai 2019 #9 Skrevet 28. mai 2019 1 minutt siden, Menchit skrev: Du synes ikke ndette er noe den enkelte skal gå bestemme selv? Hva jeg og min elskede mener har da ingen påvirkning på hvordan samfunnet blir og er. Folk har retten som du sier og sånn vil det nok bli. Hva noen mener forandrer ikke noe, men å ha en mening er jo låv selv om det ikke forandrer noe. Det er nok en av grunnene til at det finnes forum. Veksle meninger som ikke egentlig forandrer noe.
Gjest Steganoz69 Skrevet 28. mai 2019 #10 Skrevet 28. mai 2019 (endret) 11 minutter siden, Tran09 skrev: Link gjerne til denne forskningen du henviser til du. Jeg har lest en del om nyere forskning, men å gå rundt å huske linker og steder gjør jeg ikke annet en jeg har lest det på pålitelige steder. Facebook er jo absolutt ikke eit pålitelig sted for eksempel. Endret 28. mai 2019 av Steganoz69
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #11 Skrevet 28. mai 2019 Hehe noen som liker å provosere her 😁 Men noen fakta: Forhuden er et seksuelt organ, masse nerver. For meg er foruden den mest følsomme delen av penisen. Forhuden gjør penetrering mer behagelig for kvinnen, den ligger mer i ro mens man går inn og ut. Uten forhud vil penishodet bli tørt og mindre følsomt. Uten forhud blir runking vanskeligere. Når man runker drar man jo forhuden opp og ned. Ja mange i verden uten forhud, men aldri i livet om jeg skal skjæres opp 😎 Anonymkode: 55ee1...da2 6
I Grosny Skrevet 28. mai 2019 #12 Skrevet 28. mai 2019 35 minutter siden, Steganoz69 skrev: Jeg og min elskede kvinne i mitt liv er helt enige. Det burde være forbud mot å la gutter fortsatt ha forhud før puberteten. Jeg vet mange mener vi er helt koko når vi mener dette. Sannheten er at jeg tok bort min forhud ved ca 25 års alder. Hadde INGEN problemer med forhuden. Den var perfekt. Åpning på 1 cm i slapp tilstand. Det var bare det at jeg ville ha den bort, så jeg har god erfaring med begge deler. - Før samleie ved beføling av meg er babyolje det beste. Glidemiddel torker ut og blir seigt. Ny forskning viser at nedsatt nytelse ved omskjæring som mange skriker om er bare tull og tøys. Både hun og jeg synes uten ser bedre ut. Hon kjenner meg bedre og får orgasme etter orgasme. Det er også mye bedre for meg. Menn utaler seg oftest uten å vite om det motsatte. Kvinner utaler seg fordi dem ofte er fanatiske uten å egentlig vite med sikkerhet hvorfor saken er så viktig for dem at gutter skal ha forhud. Tenk om, spesielt kvinner som roper høyest, skulle gå litt mer på fakta og på uttalelser fra dem med egen erfaring med og uten forhud fra guttene selv? Ettersom vi bruker babyolje på penis i forspillet er friksjonen ALTID helt super for begge. Onani blir mindre interessant uten forhud, men er det ikke det kvinner roper høyt om? (Min man har for lite interesse. Han runker vell heller enn å ligge med meg.) Jeg vet jeg får sinte svar på denne men tenk om du visste litt mer om hvorfor din kritikk er så viktig for deg. Folk er jo imot det mest utrolige. Noen ganger skulle jeg nesten tro at det å være imot noe spesielt, er nesten en sekt eller religion i seg selv. Hvis forhuden er intakt så er babyolje unødvendig for da ordnes smøringen fra forhuden. 4
Menchit Skrevet 28. mai 2019 #13 Skrevet 28. mai 2019 8 minutter siden, Steganoz69 skrev: Hva jeg og min elskede mener har da ingen påvirkning på hvordan samfunnet blir og er. Folk har retten som du sier og sånn vil det nok bli. Hva noen mener forandrer ikke noe, men å ha en mening er jo låv selv om det ikke forandrer noe. Det er nok en av grunnene til at det finnes forum. Veksle meninger som ikke egentlig forandrer noe. Spørsmålet mitt gikk på om du mener dette er noe staten skal bestemme for den enkelte eller om hver og en bør få velge selv om man ønsker å gjøre unødvendige kirurgiske inngrep på kjønnsorganene sine?
Hactar Skrevet 28. mai 2019 #14 Skrevet 28. mai 2019 (endret) 12 minutter siden, Steganoz69 skrev: Hva jeg og min elskede mener har da ingen påvirkning på hvordan samfunnet blir og er. Folk har retten som du sier og sånn vil det nok bli. Hva noen mener forandrer ikke noe, men å ha en mening er jo låv selv om det ikke forandrer noe. Det er nok en av grunnene til at det finnes forum. Veksle meninger som ikke egentlig forandrer noe. Men hvorfor vil dere ha det lovfestet? Hvis dere har så gode argumenter, er det vel bare å presentere dem og la folk ta valget selv? Jeg skjønner at du skjønner at dette ikke blir lovfestet av at du og samboeren din snakker om det på soverommet, men diskuterer dere ikke i samme slengen hvordan fordelene skal kunne oppveie ulempene ved å innføre tvangsoperasjoner? Det er noe med hva slags samfunn vi legger til rette for om vi skal frata mennesker retten til å bestemme over egen kropp, uansett grunn. Endret 28. mai 2019 av Hactar 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #15 Skrevet 28. mai 2019 Kan love deg at min mann aldri ville fått komme i nærheten av meg med masse babyolje på utstyret ihvertfall! 😂 Anonymkode: faedb...6c9 1
Gjest Steganoz69 Skrevet 28. mai 2019 #16 Skrevet 28. mai 2019 8 minutter siden, Hactar skrev: Men hvorfor vil dere ha det lovfestet? Hvis dere har så gode argumenter, er det vel bare å presentere dem og la folk ta valget selv? Jeg skjønner at du skjønner at dette ikke blir lovfestet av at du og samboeren din snakker om det på soverommet, men diskuterer dere ikke i samme slengen hvordan fordelene skal kunne oppveie ulempene ved å innføre tvangsoperasjoner? Det er noe med hva slags samfunn vi legger til rette for om vi skal frata mennesker retten til å bestemme over egen kropp, uansett grunn. Er enig med deg. Saken er vell den at vi ikke altid vet vårt eget beste. Har gjort mange dumme valg i livet. Jeg burde bytte skole når jeg hadde muligheten. Burde ikke giftet meg med kvinnen folk advarte meg mot osv. Listen er leng for de fleste.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #17 Skrevet 28. mai 2019 53 minutter siden, Steganoz69 skrev: Jeg og min elskede kvinne i mitt liv er helt enige. Det burde være forbud mot å la gutter fortsatt ha forhud før puberteten. Jeg vet mange mener vi er helt koko når vi mener dette. Sannheten er at jeg tok bort min forhud ved ca 25 års alder. Hadde INGEN problemer med forhuden. Den var perfekt. Åpning på 1 cm i slapp tilstand. Det var bare det at jeg ville ha den bort, så jeg har god erfaring med begge deler. - Før samleie ved beføling av meg er babyolje det beste. Glidemiddel torker ut og blir seigt. Ny forskning viser at nedsatt nytelse ved omskjæring som mange skriker om er bare tull og tøys. Både hun og jeg synes uten ser bedre ut. Hon kjenner meg bedre og får orgasme etter orgasme. Det er også mye bedre for meg. Menn utaler seg oftest uten å vite om det motsatte. Kvinner utaler seg fordi dem ofte er fanatiske uten å egentlig vite med sikkerhet hvorfor saken er så viktig for dem at gutter skal ha forhud. Tenk om, spesielt kvinner som roper høyest, skulle gå litt mer på fakta og på uttalelser fra dem med egen erfaring med og uten forhud fra guttene selv? Ettersom vi bruker babyolje på penis i forspillet er friksjonen ALTID helt super for begge. Onani blir mindre interessant uten forhud, men er det ikke det kvinner roper høyt om? (Min man har for lite interesse. Han runker vell heller enn å ligge med meg.) Jeg vet jeg får sinte svar på denne men tenk om du visste litt mer om hvorfor din kritikk er så viktig for deg. Folk er jo imot det mest utrolige. Noen ganger skulle jeg nesten tro at det å være imot noe spesielt, er nesten en sekt eller religion i seg selv. BABYOLJE i underlivet? Good luck for dama etter en viss tid i underlivet...er ikke bra å pøse på med kjemikalier der nede så ofte. JOOO, babyolje inneholder kjemikalier. Bedre gå for en økologisk olje viss du skal smøre pikken din inn med noe. Tror ikke det finnes noen naturlige babyoljer, har sjekket ut alle faktisk. Den mest naturlige inneholder på det minste to nasty ingredienser i seg. Hvorfor skade dama di med så dritt som du trykker inn i vaginaen ? Bruk hodet mann. Anonymkode: 633a8...45b 1
Gjest Steganoz69 Skrevet 28. mai 2019 #18 Skrevet 28. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: BABYOLJE i underlivet? Good luck for dama etter en viss tid i underlivet...er ikke bra å pøse på med kjemikalier der nede så ofte. JOOO, babyolje inneholder kjemikalier. Bedre gå for en økologisk olje viss du skal smøre pikken din inn med noe. Tror ikke det finnes noen naturlige babyoljer, har sjekket ut alle faktisk. Den mest naturlige inneholder på det minste to nasty ingredienser i seg. Hvorfor skade dama di med så dritt som du trykker inn i vaginaen ? Bruk hodet mann. Anonymkode: 633a8...45b Vell. Går det ikke ann å torke av det når forspillet er slutt? Vi er aktive og ikke en antydning til eit eneste tegn på at noe skulle forandres eller en antydning på noe unormalt noen gang undrer 11 år.
Gjest Steganoz69 Skrevet 28. mai 2019 #19 Skrevet 28. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: BABYOLJE i underlivet? Good luck for dama etter en viss tid i underlivet...er ikke bra å pøse på med kjemikalier der nede så ofte. JOOO, babyolje inneholder kjemikalier. Bedre gå for en økologisk olje viss du skal smøre pikken din inn med noe. Tror ikke det finnes noen naturlige babyoljer, har sjekket ut alle faktisk. Den mest naturlige inneholder på det minste to nasty ingredienser i seg. Hvorfor skade dama di med så dritt som du trykker inn i vaginaen ? Bruk hodet mann. Anonymkode: 633a8...45b Vell. Går det ikke ann å torke av det når forspillet er slutt? Det trodde vi. Vi er aktive og ikke en antydning til eit eneste tegn på at noe skulle forandres eller en antydning på noe unormalt noen gang undrer 11 år.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #20 Skrevet 28. mai 2019 7 minutter siden, Steganoz69 skrev: Vell. Går det ikke ann å torke av det når forspillet er slutt? Det trodde vi. Vi er aktive og ikke en antydning til eit eneste tegn på at noe skulle forandres eller en antydning på noe unormalt noen gang undrer 11 år. Joda, bare å tørke laaangt inne i vaginaen med papir eller håndkle. Vet du at slike stoffer kan utvikle kreft inne i livmorhalsen seinere? De stoffer som stappes inn i vaginaen tas jo opp av huden. Slikt kan det komme kreft av. De færreste ønsker kreft når de blir eldre. Får en kvinne kreft i livmorhalsen og rundt der er det for mange slutten. Ikke mange overlever den type kreft, kun de færreste. Anonymkode: 633a8...45b
Anbefalte innlegg