Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Hei!

Jeg fikk et gavekort av en snill tante på 350 kr på Body Shop. Er ikke så veldig kjent med produkter derfra og har dessuten lyst til å prøve noe nytt!

Noen tips til produkter som er bra og gjerne si hva de gjør også slik at jeg ser om det er noe for meg. Like intressert i sminke som hudpleie...

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker selvbruningskremen "Fake It" fra Body Shop. Den er kjempebra- anbefales! :)

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Ja,tenkte faktisk på selvbruningskremen etter endel godsnakk på forumet i det siste...(Selv om jeg har funnet min favoritt allerede: Piz Buin skum)...Men har fortsatt noen penger igjen etter det...

Noen som har erfaringer med ansiktsmaskene/hårmaskene? Var inneom Body Shop og det virket som det var endel bra,men er litt usikker for jeg har ikke mye erfaringer med merket...

Gjest Odense
Skrevet

De har bra solpudder, de har også fått en ny rouge i pudder form som så kjempe fin ut :) Ellers så har de en øye krem som har fått mye skryt her på KG.

Kan til slutt tilføye at selvbruningskremen er veldig god, så at en annen bruker komenterte den..

Gjest Gjesta
Skrevet

Bodybutterne og de tilhørende dusjgeleene er veldig bra, det samme er det faste pudderet, solpudderet og kostene.

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Ja,bodybutteret og stift med sjokoladelukt er veldig bra.

Kanskje jeg skulle prøve solpuddert...Er snart på tide med et nytt,så...

Ingen som vet om noen gode masker? Gjerne fuktighetsgivende siden huden min er TØRR nå...

Skrevet
Jeg bruker selvbruningskremen "Fake It" fra Body Shop. Den er kjempebra- anbefales!  :)

Synes den trekker inn i huden så sent jeg, pluss at den lukter en del-men det gjør vel de fleste selvbrunere.

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Hmm...Det har ikke jeg tid til å stå å vente på(derfor er min favoritt skummet fra Piz Buin)...

Ja,lukter endel gjør vel de alle fleste(inkl Piz Buin)...

Gjest synseren
Skrevet

Jeg har to ansiktsmasker fra Body Shop. Den ene heter Honey and Oat, den er der grove korn i så det er en slags skrubbmaske. Hunden føles myk og fin ut etter at den er vasket av.

Så har jeg en ansiktsmaske som heter Vitamin E sink in, den skal du påføre og deretter fjerne det overflødige med pads, altså ikke fjerne med vann. Den jeg har er for tørr hud.

Håper jeg har hjulpet deg litt på vei. :)

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Det har du absolutt!

Tar meg en tur innom Body Shop i morgen...Man får egentlig ganske så mye for 350 kr egentlig nåe jeg tenker etter.

Det blir nok selvbruner til ansikt,solpudder(eller rouge) og den E-vitamin masken...

Er så gøy å prøve nye ting!! :)

Takk for hjelpen!

Gjest Cerise
Skrevet
Det har du absolutt!  

Tar meg en tur innom Body Shop i morgen...Man får egentlig ganske så mye for 350 kr egentlig nåe jeg tenker etter.

Det blir nok selvbruner til ansikt,solpudder(eller rouge) og den E-vitamin masken...

Er så gøy å prøve nye ting!! :)  

Takk for hjelpen!

meld fra når du har testet selvbruneren da!!

Gjest gjest1
Skrevet

Får du noen kroner til over (39 for å være nøyaktig), så kan du kjøpe favoritt-leppepomaden min - Vitamin E.

Skrevet

Body Butter'n deres er jo helt genial. Ellers liker jeg også Honey and Oat ansiktmasken.

Skrevet

Bodybutter med tilhørende dusjsåpe. Du kan kjøpe sånne skrubbehansker til den dusjsåpen - kjempedeilig. Ellers finnes det også peeling - eskene ligner på dem som det er bodybutter i. Kropps-spray med olje i - er fint for tørr hud. Selvbruningskremene er, som nevnt tidligere her i tråden, også bra.

Kjøpte en gang en gulrotkrem til ansiktet - den var kjempegod.

Såpene lukter veldig godt - men min erfaring er at de mister konsistensen og blir myke. Også blir det bare klin. :ler:

Gjest hjalmarlover
Skrevet

meld fra når du har testet selvbruneren da!!

Det skal jeg,vettu!

Takk for tipset,Susanne! Skal se om jeg ikke går til innkjøpe av den også! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes den trekker inn i huden så sent jeg, pluss at den lukter en del-men det gjør vel de fleste selvbrunere.

Fake It er den selvbruningskremen som har luktet MINST av de jeg har prøvd. Syns bare den er helt super jeg. Og at den lukter lite i forhold til de fleste andre.

Skrevet

Bodybutter Bodybutter Bodybutter Bodybutter

Og FakeIt selvbruningskrem.

Jeg kjøper av og til endel annet på Body Shop også, men disse er de sikre vinnerne for meg.

Og har du en tier til overs, kjøp en fargeglad pompom til å vaske kroppen med.

Skrevet

Bodybutter.

Spesielt Brasilian fruit eller hva den heter, lukter nydelig. :)

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Hei!

Har vært å brukte litt penger på Body Shop...

Ble sååå glad da jeg så de hadde selvbruningsSKUM,så testet det da...Det funket bra,var lett å fordele og trakk nokså fort inn,men fargen ble ikke mørk nok(litt mer karamell på en måte)...Liker fortsatt bedre Piz Buin altså!

Kjøpte også E-vit lepomade :)

E-vitamin serum(har ikke fått særlig resultat enda,men den føles bra på)

og E-vitamin maske(den var super!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...