AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 3 år er ikke lenge. Kvalitetsplagg holder i 3 år. I alle fall om de ikke blir SÅ ofte brukt. Hos meg er de for så vidt aldri brukt. Hva i all verden tenkte jeg på, en kvinne på snart 30, når jeg kjøpte en genser med glitter og enhjørninger på? Nå ligger alt bakers i skapet og jeg har sinnsykt dårlig samvittighet for å ikke bruke det og i alle fall om jeg kaster/gir det bort. Anonymkode: 9e156...933
lenao Skrevet 28. mai 2019 #2 Skrevet 28. mai 2019 Hahahah! Det var jo inn med litt spesielle gensere synes jeg å huske. Ikke ha dårlig samvittighet og gi den heller bort til fretex. Tenk at du gir noen andre muligheten til glede seg over den i stedet 😊 Har forsåvidt gjort en del impulskjøp på salg og lignende som dette selv før, og endte også opp med å gi det bort uten å ha brukt det. Nå kjøper jeg aldri noe med mindre jeg elsker plagget eller er helt sikker på at det er noe jeg kommer til å bruke ofte. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 Det beste for miljøet hadde selvsagt vært å aldri kjøpe den genseren, men nå som du har gjort det så synes jeg ikke du skal gi deg selv dårlig samvittighet. Vi har vel alle gjort noen bomkjøp! Hvis du gir den til Fretex er det helt innafor! Da får den et nytt liv, og du har ingenting å ha dårlig samvittighet for! Så kan man jo prøve å være mer bevisst i framtida. Jeg styrer helt unna trendplagg med «kort levetid», og kjøper kun ting jeg elsker OG som passer sammen med resten av garderoben. Har gått på noen smeller på det der, ved å kjøpe plagg som er kjempefine, men som ikke passer med resten av garderoben... Anonymkode: 05129...4cb
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: 3 år er ikke lenge. Kvalitetsplagg holder i 3 år. I alle fall om de ikke blir SÅ ofte brukt. Hos meg er de for så vidt aldri brukt. Hva i all verden tenkte jeg på, en kvinne på snart 30, når jeg kjøpte en genser med glitter og enhjørninger på? Nå ligger alt bakers i skapet og jeg har sinnsykt dårlig samvittighet for å ikke bruke det og i alle fall om jeg kaster/gir det bort. Anonymkode: 9e156...933 Jeg skjønner ikke, er det snakk om kvalitetsplagg eller rimeligere med barnslige motiver? Anonymkode: e5cf0...6c2 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #6 Skrevet 29. mai 2019 På 28.5.2019 den 7.23, AnonymBruker skrev: 3 år er ikke lenge. Kvalitetsplagg holder i 3 år. I alle fall om de ikke blir SÅ ofte brukt. Hos meg er de for så vidt aldri brukt. Hva i all verden tenkte jeg på, en kvinne på snart 30, når jeg kjøpte en genser med glitter og enhjørninger på? Nå ligger alt bakers i skapet og jeg har sinnsykt dårlig samvittighet for å ikke bruke det og i alle fall om jeg kaster/gir det bort. Anonymkode: 9e156...933 Få se bilde av den! Den kan være stilig med det rette tilbehøret Vi kan gi stylingtips Anonymkode: 374c1...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #7 Skrevet 29. mai 2019 På 28.5.2019 den 7.23, AnonymBruker skrev: 3 år er ikke lenge. Kvalitetsplagg holder i 3 år. I alle fall om de ikke blir SÅ ofte brukt. Hos meg er de for så vidt aldri brukt. Hva i all verden tenkte jeg på, en kvinne på snart 30, når jeg kjøpte en genser med glitter og enhjørninger på? Nå ligger alt bakers i skapet og jeg har sinnsykt dårlig samvittighet for å ikke bruke det og i alle fall om jeg kaster/gir det bort. Anonymkode: 9e156...933 Har du mange slike klesplagg som aldri blir brukt? Få se bilder Ev arranger en byttekveld med venninner? Anonymkode: 374c1...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #8 Skrevet 29. mai 2019 Er det denne? Den er søt Anonymkode: 374c1...2d0 1
DavinaWin Skrevet 29. mai 2019 #9 Skrevet 29. mai 2019 Hehe, har hatt noen sånne opplevelser selv. Gi til en bekjent eller Fretex! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå