Gå til innhold

Vil at typen skal ha sex med andre. Tips til hvordan et sånt opplegg kan være?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husk å be han bruke kondom da. Plutselig sitter dere der med ei gravid elskerinne

Anonymkode: 0b1ad...770

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har veldig stor tro på at han skal greie å håndtere/slippe alt av drama. Han er skremmende god med mennesker på den måten.

Mener du åpenhet utad til alt og alle? Jeg vil at han skal være åpen til de han evt. treffer, men vil ikke kringkaste dette til gud og hvermann. Vi skal være oss selv og stå inne for det, men det betyr ikke at alle trenger å vite om det, slik blir det bare dårlige vibber av.

Anonymkode: f6db2...a30

Jeg fortalte om en annen og hans liv, så du vet at dere er flere. Han var singel da jeg traff ham og det er mulig han var mer åpen da. 

Uansett er det jo slik at det som føles riktig for dere to vil være riktig for dere to. Tror dere bør "se det litt for dere" så dere kan føle og kjenne litt på hvor grensene går. Det sitter i magen, ikke i hodet. Hvis dere hopper ut i det med usikkerhet så vil bekymringene komme og da kommer de dårlige opplevelsene etterhvert.  Vit hva du vil, tro på det og gå etter det - og du får det som du vil. Sier de. Jeg tror på det. Law of attraction kan være en fin filosofi å lese for dere to også. 

Anonymkode: e9d96...fc7

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken rolle skal du ha oppi dette TS? Hva får du ut av dette? Skal du se på at han har sex med andre? Eller skal han bare fortelle deg om det når han kommer hjem?

Jeg skal ikke ha noen rolle i det hele tatt. Jeg vil vite, men trenger ikke noe mer. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fortalte om en annen og hans liv, så du vet at dere er flere. Han var singel da jeg traff ham og det er mulig han var mer åpen da. 

Uansett er det jo slik at det som føles riktig for dere to vil være riktig for dere to. Tror dere bør "se det litt for dere" så dere kan føle og kjenne litt på hvor grensene går. Det sitter i magen, ikke i hodet. Hvis dere hopper ut i det med usikkerhet så vil bekymringene komme og da kommer de dårlige opplevelsene etterhvert.  Vit hva du vil, tro på det og gå etter det - og du får det som du vil. Sier de. Jeg tror på det. Law of attraction kan være en fin filosofi å lese for dere to også. 

Anonymkode: e9d96...fc7

Takk! 🙂

Skrevet

Her må du nok la han kjøpe horer.

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Bra historie, men litt for mange klisjeer. Jobb litt med språk og oppbygning, så kan nok dette bli bra!

😆😂🤣

Anonymkode: c0ed3...772

Haha jeg trodde og på det frem til det der med at han får fastleger etc. til å ligge med seg pga. sin enorme sex appeal 😂

Anonymkode: e5ac9...d60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri skjønt meg på sånt. Hva er vitsen å være sammen da? Og så ønske barn inn i dette. Nei, kommer aldri til å skjønne meg på det. 

Anonymkode: c6a51...4a5

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, NBA skrev:

Høres helt merkelig ut å skulle tillate sex med andre, og likevel ha så mye regler.

:Nikke: Høres lett hysterisk ut med all disse tankeprosessene. Og den supersjarmøren høres ut som et ekte nettroll. 

Anonymkode: 797de...27a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken rolle skal du ha oppi dette TS? Hva får du ut av dette? Skal du se på at han har sex med andre? Eller skal han bare fortelle deg om det når han kommer hjem?

Min våte drøm, det...

Anonymkode: 90390...353

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min våte drøm, det...

Anonymkode: 90390...353

Min også, men med motsatt fortegn. Jeg vil gjerne se at min kjære fru har heftig og god sex med en annen. Ikke noe er vakrere enn når hun nærmer seg klimaks og med en slik setting får jeg se dette fra sidelinjen. Men så var det å få dette til å bli virkelighet 🙄

Anonymkode: 1312a...819

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min også, men med motsatt fortegn. Jeg vil gjerne se at min kjære fru har heftig og god sex med en annen. Ikke noe er vakrere enn når hun nærmer seg klimaks og med en slik setting får jeg se dette fra sidelinjen. Men så var det å få dette til å bli virkelighet 🙄

Anonymkode: 1312a...819

Er jo bare å spørre. Kan hende hun har drømt lenge om en kraftig kåt kar, med kølle som et balltre.😅

Anonymkode: dfb06...bc2

AnonymBruker
Skrevet
På 28.5.2019 den 12.31, Katten.2.0 skrev:

Så lenge dere kommuniserer godt rundt det og er trygge på hverandre er det null stress. 

Vi praktiserer to hovedregler: Vi prioriterer aldri andre over hverandre (eksempelvis er det ikke greit å bryte en avtale for å knulle andre), og at kjærestefølelser er forbeholdt hverandre. Utover det har vi stort sett alltid sex ilag etter en av oss har møtt noen andre. 

Funker meget bra for oss, men du må jo føle på hva du vil.

Angående å ta opp temaet anbefaler jeg å gjøre det mens dere er låte og bygge det opp til en felles fantasi. 

Kan jeg spørre hvem av dere som tok opp tema først og hvordan? Eller visste dere før dere ble kjærester at den andre ville ha et åpent forhold? Opplever dere sjalusi noen ganger? Jeg ønsker som TS å foreslå dette for kjæresten min men jeg er veldig usikker på om det er noe han kan være med på da vi ikke har snakket noe om det tidligere. 

Anonymkode: 17742...915

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jeg spørre hvem av dere som tok opp tema først og hvordan? Eller visste dere før dere ble kjærester at den andre ville ha et åpent forhold? Opplever dere sjalusi noen ganger? Jeg ønsker som TS å foreslå dette for kjæresten min men jeg er veldig usikker på om det er noe han kan være med på da vi ikke har snakket noe om det tidligere. 

Vi møttes egentlig mer som faste partnere enn datet, men så innså vi begge at vi ville mer. Samtidig var ingen av oss interessert i et tradisjonelt monogamt forhold på tiden.

Er lite til null sjalusi her i gården. Vi bor ilag og gjør gjerne møter med andre til en felles seksuell greie. I begynnelsen var det fokus på et rollespill, og at vi begge tente på det. Nå er det mer 'hverdagslig'. Kjæresten min har begynt å referere til hun andre jeg møter mest som min reservekjæreste.

Det ligger selvfølgelig utrolig mye kommunikasjon, tillit og kjærlighet bak muligheten til å leve slik på en dramafri måte.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Vi møttes egentlig mer som faste partnere enn datet, men så innså vi begge at vi ville mer. Samtidig var ingen av oss interessert i et tradisjonelt monogamt forhold på tiden.

Er lite til null sjalusi her i gården. Vi bor ilag og gjør gjerne møter med andre til en felles seksuell greie. I begynnelsen var det fokus på et rollespill, og at vi begge tente på det. Nå er det mer 'hverdagslig'. Kjæresten min har begynt å referere til hun andre jeg møter mest som min reservekjæreste.

Det ligger selvfølgelig utrolig mye kommunikasjon, tillit og kjærlighet bak muligheten til å leve slik på en dramafri måte.

Men dere startet opp som sexpartnere, vil det ikke derfor være en ganske stor sjanse for at det kan hende igjen, med de dere har sex med utenfor forholdet? Du skjønner det at min eneste reservasjon mot å ta opp dette med partneren min er frykten for at han skal forelske seg i en annen kvinne. Jeg ønsker ikke et polyamorøst forhold med flere partnere - kun sexpartnere. Har dere kun sex med de andre partene eller gjør dere kjæresteakrtviterer og? Jeg synes dette er et veldig spennende område å utforske - men det er ikke fritt for komplikasjoner vil jeg tro. 

AnonymBruker
Skrevet
På 28.5.2019 den 8.32, Resignert skrev:

For de fleste, "vanlige" menn er det som TS skisserer ganske så urealistisk. Få damer er interessert i kun sex, med mindre mannen er uvanlig attraktiv rent fysisk. Sannsynligheten er stor for at de damene som eventuelt er interessert  i partneren til TS, ønsker "hele pakka", ikke bare sex. Damer er litt kjipe sånn......

På 28.5.2019 den 8.38, AnonymBruker skrev:

Støtter han over, med mindre mannen er unormalt attraktiv er jo dette praktisk talt umulig.

Anonymkode: e5ac9...d60

På 28.5.2019 den 8.57, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer også på hva ts sine motiver kan være, og anser også dette for et ganske urealistisk prosjekt, damer er ikke skrudd sammen på denne måten. Du skal lete lenge etter unntakene.

Anonymkode: 797de...27a

Det er da slett ikke umulig eller usannsynlig. Jeg kunne godt hatt sex med en fyr som "bedro" dama si med meg (altså med hennes velsignelse da), det hadde vært pirrende det... :) Har faktisk hatt trekant en gang med ei venninne og mannen hennes, hvor det hovedsakelig var mannen hennes og jeg som hadde sex, og det var en spennende opplevelse. Hadde ingen interesse av å stjele ham på ordentlig, det var bare litt moro der og da. 

At damer bare er interessert i forhold, og ikke kan nyte tilfeldig sex, er bare tull. Vi er like forskjellige som dere menn.

Anonymkode: e7425...8f8

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 28.5.2019 den 17.34, AnonymBruker skrev:

Har aldri skjønt meg på sånt. Hva er vitsen å være sammen da? Og så ønske barn inn i dette. Nei, kommer aldri til å skjønne meg på det. 

Hva er greia med å komme inn på et seksualitetsforum (!) og "ikke forstå" folks lyster eller kinks? Det er vel ingen som bryr seg om hva du forstår. Har du ikke en erfaring eller noe positivt å dele med TS, så ser jeg ikke poenget med å svare.

Seksualiteten og psyken er rar. Folk tenner på mye ulikt, også sjalusi og ydmykelse. Det som vanligvis ville vært sårende i andre situasjoner, kan være helt sinnsykt tennende når man er kåt og har sex. Skulle tro dette var et ganske kjent fenomen for de fleste....

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med å komme inn på et seksualitetsforum (!) og "ikke forstå" folks lyster eller kinks? Det er vel ingen som bryr seg om hva du forstår. Har du ikke en erfaring eller noe positivt å dele med TS, så ser jeg ikke poenget med å svare.

Seksualiteten og psyken er rar. Folk tenner på mye ulikt, også sjalusi og ydmykelse. Det som vanligvis ville vært sårende i andre situasjoner, kan være helt sinnsykt tennende når man er kåt og har sex. Skulle tro dette var et ganske kjent fenomen for de fleste....

Hun skulle ikke ha noen rolle. Bare han. Samme gjør det. Bare rart. 

Gjest Impressa
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skulle ikke ha noen rolle. Bare han. Samme gjør det. Bare rart. 

Jeg tror ikke du tok poenget til brukeren du siterer. Hva er vitsen med å kommentere at du ikke forstår noe eller at det er rart? Det er jo ditt "problem" og har ingenting med tråden å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Impressa skrev:

Jeg tror ikke du tok poenget til brukeren du siterer. Hva er vitsen med å kommentere at du ikke forstår noe eller at det er rart? Det er jo ditt "problem" og har ingenting med tråden å gjøre.

Kan være jeg ikke gjorde. Fikk inntrykk av at han skulle kose seg med andre så han ble fornøyd så han blir med henne. 

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Men dere startet opp som sexpartnere, vil det ikke derfor være en ganske stor sjanse for at det kan hende igjen, med de dere har sex med utenfor forholdet? Du skjønner det at min eneste reservasjon mot å ta opp dette med partneren min er frykten for at han skal forelske seg i en annen kvinne. Jeg ønsker ikke et polyamorøst forhold med flere partnere - kun sexpartnere. Har dere kun sex med de andre partene eller gjør dere kjæresteakrtviterer og? Jeg synes dette er et veldig spennende område å utforske - men det er ikke fritt for komplikasjoner vil jeg tro. 

Hvorfor skal det skje igjen?

Jeg har hatt sex med jævlig mange mennesker, men vært forelsket i svært få. Aldri før har jeg sett for meg å ville tilbringe resten av livet med et menneske.

Kommer an på hva man definerer som kjæresteaktiviteter. Jeg lager middag med mine partnere, ser serier med dem, sover med dem, koser med dem. Jeg er utrolig glad i dem og har en stor kjærlighet for dem. Men jeg er ikke forelsket i dem, og jeg vil ikke tilbringe resten av livet med dem. De vil aldri kunne konkurrere med min kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...