Gå til innhold

Vil at typen skal ha sex med andre. Tips til hvordan et sånt opplegg kan være?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Setter veldig pris på seriøse svar.

Av ulike grunner ønsker jeg at typen skal kunne ha sex med andre (at jeg ønsket det, hvorfor jeg ønsker det, hvor lurt det er å ønske det...alle fine tema for en annen tråd). Vet at han er interessert i deg selv, men vi har ikke tatt den endelige praten om det enda. Har tenkt meg noen spilleregler, som full åpenhet, at det ikke skal være ofte, at han ikke skal ha faste partnere, at det skal skje med beskyttelse. Samtidig ønsker jeg ikke at han går aktivt ut på sjekkeapper eller nakenprat eller noe, men at han kan benytte muligheten når flørter oppstår i hverdagen.

Mer enn det synes jeg det er vanskelig å liste opp for det er rett og slett lite erfaringer der ute å lære fra. Så da spør jeg her. Tips og erfaringer om å "åpne opp" for mannen?

Jeg er 27, han er 31. Samboere. Ingen barn enda, men kanskje innen de neste tre-fire årene.

Anonymkode: f6db2...a30

Fortsetter under...

For de fleste, "vanlige" menn er det som TS skisserer ganske så urealistisk. Få damer er interessert i kun sex, med mindre mannen er uvanlig attraktiv rent fysisk. Sannsynligheten er stor for at de damene som eventuelt er interessert  i partneren til TS, ønsker "hele pakka", ikke bare sex. Damer er litt kjipe sånn......

• Liker 6
AnonymBruker

Jeg lurer også på hva ts sine motiver kan være, og anser også dette for et ganske urealistisk prosjekt, damer er ikke skrudd sammen på denne måten. Du skal lete lenge etter unntakene.

Anonymkode: 797de...27a

• Liker 1
AnonymBruker

Ok, litt mer info. Typen er uvanlig attraktiv og det er litt av poenget. Han har noe ved seg som gjør at han alltid har hatt draget og jeg har inntrykk av at mange har vært etter han kom for sex. Han har den typen draget..."oser sex" er den beste beskrivelsen jeg kommet på i farten. Samtidig er han liksom litt rovdyr (enda en beskrivelse jeg gjerne skulle ha hatt bedre ord for). Når han har bestemt seg virkelig borrer han øynene inn i deg og går for det...og får det som han vil. Tross dette har han vært ganske kresen og ikke ligget med unormalt mange.

Poenget er at jeg er så sykt tiltrukket av den siden av han! Før vi datet var jeg helt beruset av å se effekten han hadde på meg, men også andre. Og fortsatt er jeg aldri så forelsket som når jeg ser han få de lange blikkene av andre.

I tillegg vet jeg at han har den "rovdyrsiden" ved seg fortsatt og jeg ønsker ikke å begrense han hundre prosent fra å utfolde seg. Han sier det selv at det er et savn å kjenne på det rushet.

Det var til info, håper ikke det er dette som blir tema for tråden videre.

Og for å svare helt konkret på det dere over er inne på: Han kommer ikke til å ha problemer med å treffe damer for sex.

Annonse

AnonymBruker

...føler behov for å skrive at ved siden av alt det her så er han verdens snilleste, mest omtenksomme og empatiske mann, intelligent, kjærlig og alt jeg ser etter i en partner på det romantiske og livspartnerplanet.. 

• Liker 1
Gjest Impressa

Har ikke så mye annet å si enn at dette virker spennende. Heier på par som eksperimenter med å åpne opp 👍 

Synes retningslinjene du nevner virker fornuftige. Vil tro at du må tenke litt rundt hvor avtalt hvert enkelt treff med andre må være med deg. Kan han f.eks. være helt spontan? Jeg tipper at spontanitet er én av de egenskapene du liker ved han, men hvor greit er det egentlig for deg at han plutselig har ligget med noen uten forvarsel?

Og så det helt åpenbare da: at han må få være med å forme opplegget selv. Kanskje er ikke det du har i tankene noe som tenner han i det hele tatt.

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Støtter han over, med mindre mannen er unormalt attraktiv er jo dette praktisk talt umulig.

Anonymkode: e5ac9...d60

Mange damer er ganske billige å lette på tråden så er ikke noe problem. Snakker av erfaring.😂 Mange som tenner på opptatte menn som ff osv.

Anonymkode: dfb06...bc2

AnonymBruker
53 minutter siden, Impressa skrev:

Har ikke så mye annet å si enn at dette virker spennende. Heier på par som eksperimenter med å åpne opp 👍 

Synes retningslinjene du nevner virker fornuftige. Vil tro at du må tenke litt rundt hvor avtalt hvert enkelt treff med andre må være med deg. Kan han f.eks. være helt spontan? Jeg tipper at spontanitet er én av de egenskapene du liker ved han, men hvor greit er det egentlig for deg at han plutselig har ligget med noen uten forvarsel?

Og så det helt åpenbare da: at han må få være med å forme opplegget selv. Kanskje er ikke det du har i tankene noe som tenner han i det hele tatt.

Takker for tips! Spontanitet er så absolutt en del av pakka, jeg vil at han skal ha muligheten til å hoppe på (pun intended, lol) muligheter som byr seg i hverdagen. Fuck, mannen har opplevd å rote med fastlegen sin på kontoret hennes før han traff meg, det er den siden av han jeg tenner så innmari på og som jeg ikke vil ta fra han! Samtidig ser jeg at de negative sidene ved sånn spontanitet er noe jeg må tenke gjennom. Og selvfølgelig snakke med han og forme det sammen!

TS

AnonymBruker

Det jeg villevært nest "redd" for er drama, ikke fra din side vet vi jo, men fra damer som kan tro at han er utro. 

Har møtt en mann i Tr.heim - (vennskapelig for min del, haha) som ærklærer seg som gigolo. Han bare elsker damer og flørt, og synes det er moro å hjelpe "de eldre" litt innimellom også. Han forteller det litt sånn "jeg vet hva jeg er, og er åpen om det til de fleste. Jeg er superlojal med evt. kjæreste, så lenge det er bygd på det som allerede er sannheten." Vet han har vært i langvarig forhold der dama var ok, trygg, glad osv. - hun snakker godt om ham til andre. 

Jeg synes det er spennende at folk tørr å være seg selv med full åpenhet omkring det. Har selv vært forelsket i noen som ønsket å være tre, og selv om jeg ikke har gått for det så fikk jeg virkelig noe å tenke på, og i dag er ikke tanken avskrekkende men mer noe som kunne gått an om kjemi og kjærlighet gjorde det slik. Hmm, artig verden på denne måten. Ja til flere "raringer" som åpner oss trøttingene opp!

Anonymkode: e9d96...fc7

AnonymBruker
3 hours ago, Resignert said:

For de fleste, "vanlige" menn er det som TS skisserer ganske så urealistisk. Få damer er interessert i kun sex, med mindre mannen er uvanlig attraktiv rent fysisk. Sannsynligheten er stor for at de damene som eventuelt er interessert  i partneren til TS, ønsker "hele pakka", ikke bare sex. Damer er litt kjipe sånn......

Dette er bare ikke sant. Finnes svært mange damer som er interessert i slikt. Finnes flere norske nettsteder hvor det planlegges tilfeldige sex-treff.

Å tilfeldigvis møte noen av dem på byen, og flørte seg til sengs med dem, er noe helt annet.

Anonymkode: f3e31...12f

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tenkt meg noen spilleregler, som full åpenhet, at det ikke skal være ofte, at han ikke skal ha faste partnere, at det skal skje med beskyttelse. Samtidig ønsker jeg ikke at han går aktivt ut på sjekkeapper eller nakenprat eller noe, men at han kan benytte muligheten når flørter oppstår i hverdagen.

Høres helt merkelig ut å skulle tillate sex med andre, og likevel ha så mye regler.

• Liker 1

Så lenge dere kommuniserer godt rundt det og er trygge på hverandre er det null stress. 

Vi praktiserer to hovedregler: Vi prioriterer aldri andre over hverandre (eksempelvis er det ikke greit å bryte en avtale for å knulle andre), og at kjærestefølelser er forbeholdt hverandre. Utover det har vi stort sett alltid sex ilag etter en av oss har møtt noen andre. 

Funker meget bra for oss, men du må jo føle på hva du vil.

Angående å ta opp temaet anbefaler jeg å gjøre det mens dere er låte og bygge det opp til en felles fantasi. 

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Så lenge dere kommuniserer godt rundt det og er trygge på hverandre er det null stress. 

Vi praktiserer to hovedregler: Vi prioriterer aldri andre over hverandre (eksempelvis er det ikke greit å bryte en avtale for å knulle andre), og at kjærestefølelser er forbeholdt hverandre. Utover det har vi stort sett alltid sex ilag etter en av oss har møtt noen andre. 

Funker meget bra for oss, men du må jo føle på hva du vil.

Angående å ta opp temaet anbefaler jeg å gjøre det mens dere er låte og bygge det opp til en felles fantasi. 

Takker for svaret! Fine hovedregler, skal ta med meg de.

Temaet har allerede vært oppe, men vi har ikke hatt den endelige praten der vi har avtalt det. Godt å høre at det funker for andre.

AnonymBruker

Det jeg villevært nest "redd" for er drama, ikke fra din side vet vi jo, men fra damer som kan tro at han er utro. 

Har møtt en mann i Tr.heim - (vennskapelig for min del, haha) som ærklærer seg som gigolo. Han bare elsker damer og flørt, og synes det er moro å hjelpe "de eldre" litt innimellom også. Han forteller det litt sånn "jeg vet hva jeg er, og er åpen om det til de fleste. Jeg er superlojal med evt. kjæreste, så lenge det er bygd på det som allerede er sannheten." Vet han har vært i langvarig forhold der dama var ok, trygg, glad osv. - hun snakker godt om ham til andre. 

Jeg synes det er spennende at folk tørr å være seg selv med full åpenhet omkring det. Har selv vært forelsket i noen som ønsket å være tre, og selv om jeg ikke har gått for det så fikk jeg virkelig noe å tenke på, og i dag er ikke tanken avskrekkende men mer noe som kunne gått an om kjemi og kjærlighet gjorde det slik. Hmm, artig verden på denne måten. Ja til flere "raringer" som åpner oss trøttingene opp!

Jeg har veldig stor tro på at han skal greie å håndtere/slippe alt av drama. Han er skremmende god med mennesker på den måten.

Mener du åpenhet utad til alt og alle? Jeg vil at han skal være åpen til de han evt. treffer, men vil ikke kringkaste dette til gud og hvermann. Vi skal være oss selv og stå inne for det, men det betyr ikke at alle trenger å vite om det, slik blir det bare dårlige vibber av.

Gjest Impressa

Enig! Vi trenger flere raringer som eksperimenterer og åpner nye dører for oss andre! 

AnonymBruker

Hvilken rolle skal du ha oppi dette TS? Hva får du ut av dette? Skal du se på at han har sex med andre? Eller skal han bare fortelle deg om det når han kommer hjem?

Anonymkode: 0b1ad...770

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...