Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det neon gode fargede dagkremer? Vil ha noe "letter" nå mot sommeren.

Helst noe som er med solfaktor og oljefri formula...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babor har en god farget dagkrem, men jeg er ikke sikker på om den har en bestemt solfaktor. Spør om en prøve på en hudpleiesalong.

Gjest gjest1
Skrevet

Clinique sheer tint City Block. Har solfaktor 15 :) Kjempefin, synes ikke på huden...men jevner allikevel ut hudfargen.

Skrevet

Har hørt at du har skrytt av Clinique city block før endel,Susanne.. :wink: Og ander her inne også...

Den er vel kanskje hakket billigere en barbor? Også selger de den vel på Strawberrynet,eller hur?

Gjest gjest1
Skrevet
Har hørt at du har skrytt av Clinique city block før endel,Susanne.. :wink: Og ander her inne også...

Den er vel kanskje hakket billigere en barbor? Også selger de den vel på Strawberrynet,eller hur?

Hvis jeg har skrevet så mye om det før, så har jeg sikkert svart på det også :wink: (Ja, det var et forsiktig hint om at du kan søke..)

Gjest Anonymous
Skrevet

Dior har en.Husker iklke navnet, men den er god.

Skrevet

Er også dårlig på navn, men E Arden har en jeg liker veldig godt til sommeren. Ikke er den veldig dyr heller. Solfaktor har den også.

Litt skimmer i den, men ikke for mye.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dermalogica Sheer Tint Moisture SPF 15 er min favoritt!

Gjest Anonymous
Skrevet
Dermalogica Sheer Tint Moisture SPF 15 er min favoritt!

Liker godt Dermalogica,men har ikke prøvd annet enn hudpleie...Er den oljefri?

Skrevet

Elizabeth Ardens heter Flawless Finish. Jeg har også brukt den, den er god. Gir mye fukt, og det har jeg behov for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...