Gå til innhold

Kan man...???

Fremhevede innlegg

Gjest Tulipan (ikke logget inn)
Skrevet
Nei, for å gifte seg på Tinghuset kan du være medlem hvor du vil, eller ingen steder om du foretrekker det.

Vil du derimot ha en humanistisk vielse må en av partene være medlem i Human-Etisk Forbund.

Prøv denne linken. Der skal du kunne finne litt informasjon om vielse i Oslo Tinghus

Har fant jeg ingenting :klø: . Noen som vet hva en vielse koster i tinghuset???

Og hva er det med men??? Vi snakker litt løst og fast om det å gifte os, men når jeg hinter itt in på når, svarer han bare: "dette er det ingen vits med å stresse med". For deretter å si "..... her min kommende kone". Jeg skjønner ingenting jeg. :klø: Menn :sinna::kjempesinna::frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal gifte oss i kirken, og jeg skal ha hvit kjole med slep, slør, tiara, med andre ord, hele pakken.

Skrevet

skal den virke :) Har tatt linken rett til Oslo Byfogdembete, der finner du lett det du trenger.

Vielsen i Tinghuset koster ingenting.

Skrevet

Enig med mange andre her - gjør det som føles riktig for deg. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg lurte også på det samme når vi begynte å planlegge bryllupet vårt - men jeg har endt opp med hvit, enkel brudekjole, bukett, tiara og det hele, og jeg angrer ikke! Gleder meg til å være brud! :wink:

Bare noen få dager igjen, nå! :hjerte:

K

Skrevet

det er jo også større muligheter til å få en dommer til å vie dere ute da. Det skal nemlig vi - litt mer personlig enn inne i tinghuset. Jeg skal ha brudekjole, brudepiker og alt som hører et bryllup til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...