Ernie Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Badesesongen nærmer seg og hvor mye pleier dere å beholde på når dere er på stranden. Både der det er mye folk eller om dere er alene på en strand. Selv er vi naturister og bader nakne der vi har mulighet. Enten på Huk eller om vi er alene i det fri. Går andre på naturiststrender?
Donnie Darko Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 nøyaktig hva har dette med seksualitet å gjøre?
Væren Skrevet 28. april 2005 #3 Skrevet 28. april 2005 Tråden skulle sikkert ha ligget under "Klær, velvære og kosmetikk", Donnie. Det hender man poster feil. Men for min del pleier jeg å beholde badetøyet på. Det er faktisk derfor jeg kjøper det!
Gjest Georgina Skrevet 28. april 2005 #4 Skrevet 28. april 2005 Jeg kan gjerne sole/bade toppløs på strender der andre gjør det. Bikinibuksa beholder jeg på. Skal jeg bade naken må jeg være alene, eller kun sammen med mannen min. Jeg er nok for sjenert for nakenstrand, tror jeg.
Gjest nakenjente Skrevet 22. juni 2005 #5 Skrevet 22. juni 2005 Dersom det er mulig går jeg på nudiststrand. Prøver også å få med meg noen venner dit, men ikke mange som tør. Dersom jeg er på vanlig strand kaster jeg bikinitoppen når andre også gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå