AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Jeg drikker alkohol, normalt en gang i uka, men kan ha opphold på en måned. Oftere i feriene. Normalt mellom fire og seks øl, eller tilsvarende vin. Noen ganger brennevin, men ikke særlig ofte. syntes mild alkoholrus er behagelig. Mindre og mindre glad i å bli full. Festrøyka da jeg var yngre, men er lenge siden. Savner ikke og kommer aldri til å prøve igjen. Snusa fra jeg var tenåring. prøvd å slutte mange ganger. Hadde opphold på måneder eller et år. Sluttet endelig for fire år siden. Svært bestemt på aldri å prøve igjen. Prøvde hasj da jeg var student. 10-15 ganger. Stoppet av seg selv da jeg flyttet og begynte i jobb. Husker egentlig lite av hvordan det kjentes. Hadde egentlig ikke hatt noe mot å prøvd det i gjen, men da måtte jeg inntatt det på en måte hvor jeg slipper å blande det med tobakk. Ser ikke for meg at jeg faktisk kommer til å prøve det igjen, men jeg hadde ikke hatt noen spesielle motforestillinger. Noe annet har jeg ikke prøvd. Dere? Anonymkode: 768b5...2a0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #2 Skrevet 28. mai 2019 Jeg er ute hver helg eller hver 14 dag, litt av og på med pauser på en måned eller mer i blant (spessielt ved høytider osv). Utenom alkohol bruker jeg for det meste anfetamin eller cola, men amfetamin er helt klart favoritten. Vanskelig og drikke utenom å ta det, liker følelsen og "kontrollen" man får på det. Rlyka hasj nesten daglig fra jeg var rundt 18 år til jeg var ca 20. Røyker veldig sjeldent nå, hender jeg tar et par trekk om jeg blir tilbydt, men sjeldent jeg sier ja til det. Var også avhengig av piller typ benzo et par år som ikke var noe kult..var på den tiden jeg tok endel blandingsrus som kunne være opptil 5-6 forskjellige rusmidler. Heldigvis er den tiden over. Vanskelig med en full oversikt på hva jeg har prøvd ut, vært og er vel fremdeles veldig nysgjerrig av meg. Noe av det er hvertfall: -Alkohol -cannabis -benzo -mdma/xtc -amfetamin,meth,crystal -cocain -kodein (paralgin forte, tramadol) -divs morfinpreparater (dolcontin,oxy,sub) -heroin -cubensis -2cb -ghb/gbl Anonymkode: e9183...e50
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 Drikker sånn ca. 5 ganger i måneden, og tar da kokain hver gang. Har gjort dette i 10år +. Uten blir jeg fort trøtt, og vil heller hjem å legge meg tidlig. Har prøvd flere andre rusmidler som amfetamin, hasj, GHB, ecstacy, MDMA og benzoer. Er ikke noe spesielt fan av hasj eller amfetamin. Ikke benzo heller, kun feks. etter en MDMA tur. MDMA eller ecstacy tar jeg kun kun max 3 ganger i året da det tærer fælt på pskyen. Men det er vel det rusmidelet som objektivt sett føles diggest. GHB er skummelt da det er lett å overdosere og sovne, spesielt sammen med alkohol. Tar det noen ganger på konsert, da det er stress med kokain som må fylles på hver 30 - 40 min ish. Anonymkode: 27f5a...915
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 Drikker alkohol 1-2 ganger i mnd. 1-2 cider. Nikotin, nesten aldri. Vaper. Sluttet å røyke tobakk for 1,5 år siden. Har prøvd snus men var ikke for meg. Aldri prøvd narkotika. Kommer aldri til å prøve heller. Jobber i helse og er alt for klar over risikoene. Anonymkode: 312c7...1f5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 Drikker veldig sjelden. Har prøvd amfetamin et par ganger for tjue år siden, det ga meg absolutt ingenting. Har røyka marihuana noen ganger, men det synes jeg heller ikke noe særlig om, mange år siden sist. Røyker fast, gjør noen halvhjerta forsøk på å slutte. Anonymkode: d914b...ac9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #6 Skrevet 29. mai 2019 Drikker ikke røyker ikke snuser ikke Tar regelmessig sovetabletter og tatt overdose 3 ganger på dette. Anonymkode: fa213...651
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #7 Skrevet 29. mai 2019 Nå er vel ikke røyk og snus rusmidler. Jeg har forøvrig aldri brukt det eller narkotika heller for den saks skyld. Drikker veldig lite alkohol og er ofte edru på fest Anonymkode: f28bc...b5f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #8 Skrevet 29. mai 2019 Drikker alkohol av og til. Snuser av og på. Kan ta meg en sigg hvis jeg blir full nok. Har erfaring fra yngre dager med et relativt bredt utvalg av rusmidler. Har i alle hovedsak lagt dette bak meg, men kan ta en joint eller space cake 1-4 ganger i året. Liker det egentlig ikke like godt lenger som jeg gjorde før, så da er det liksom ikke noe problem å la være. Anonymkode: 923ae...449
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå