anonym_12 Skrevet 28. mai 2019 #1 Skrevet 28. mai 2019 Hei, jeg synes kjæresten har for mange sexpartnere( rundt 60 stk). Jeg vet at dette er fortid og egentlig ikke noe jeg har med å gjøre. Men av en eller annen grunn greier jeg ikke slutte å tenke på det. Jeg vet ikke om det er antallet som er helt jævlig å tenke på, eller om det er følelsen av at jeg aldri kommer til å være bra nok, at jeg ikke er spesiell for han. Dette er jo rart å si siden han faktisk er sammen med meg. Men det er disse følelsene jeg sitter med. I tillegg overtenker jeg at siden han har så mange sexpartnere hvordan kan bare jeg være godt nok når han er vant til noe nytt hele tiden... samtidig bor vi på en liten plass så føler at uansett hvor jeg går har han vært borti en eller annen jente... jeg er veldig glad i han. Så jeg synes det er vondt å gå rundt å tenke på dette...så hvordan kan jeg egentlig snu om på dette for å «leve med det» plis ikke kom med kommentarer som at dette er teit og at dette har jeg ikke noe med.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #2 Skrevet 28. mai 2019 En tråd kommer sjelden alene... Nei, det er ikke teit, du føler deg underlegen. Gå, før du ødelegger forholdet. Anonymkode: 8ee90...156 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 Hvorfor er man så interessert i å vite hvor mange forhenværende sexpartnere kjæresten har hatt? Anonymkode: 93e1d...c3f 11
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #4 Skrevet 28. mai 2019 TS, jeg ser problemstillingen, og synes du har gjort deg gode refleksjoner hvordan dette er for deg. Mitt råd, hvis de er slik at du ikke klarer å legge dette bak deg så har du i grunn bare en ting å gjøre da dette vil påvirke forholdet negativ i all uoverkommelig fremtid. Om jeg ville ha brukt det som unnskyld for å avslutte forholdet er en annen sak. Hvorfor i all verden deler dere slik informasjon? Hvem og hvor mange du har eller partneren din har ligget med er en privatsak. Punktum Anonymkode: 379b7...c28 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #5 Skrevet 28. mai 2019 Kjæresten min har vært med mange, akkurat hvor mange vet jeg ikke. Jeg tenker nesten omvendt av deg, jeg tenker at få av dem han møtte gav ham lyst på mersmak eller fascinasjon ut over den natta eller korte perioden de var sammen. Som han sier, flere av dem husker han knapt hva heter. Egentlig føler jeg det er han som er "jomfruen" av oss siden han kun hadde ett forhold før meg og det var ikke seriøst nok til å møte familie osv. Seksuelt sett var han da vi møttes mer uerfaren enn meg i å eksperimentere og han brukte flere år på å åpne opp om fantasier. Så det er jeg som er "noe nytt" for ham, nemlig at trygghet kan være sexy og at fantasiene kommer på bordet og kan leves ut... Anonymkode: febb0...a49 10
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #6 Skrevet 28. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem og hvor mange du har eller partneren din har ligget med er en privatsak. Punktum Anonymkode: 379b7...c28 Det stemmer ikke, det er noe som forteller hvem du er og hvordan du løser fremtidige problemer. Anonymkode: 8ee90...156 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #7 Skrevet 28. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er man så interessert i å vite hvor mange forhenværende sexpartnere kjæresten har hatt? Anonymkode: 93e1d...c3f Fordi det sier noe om hvem man er og hvordan man fungerer. Anonymkode: 8ee90...156 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #8 Skrevet 28. mai 2019 Hvor gamle er dere? Anonymkode: b6fa9...3ac
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #9 Skrevet 28. mai 2019 Er du ikke komfortabel med det, så er du ikke det. Han har så klart rett til å ha levd et liv før deg, men du har også rett til å trekke deg om det ikke føles bra. Jeg vil på generelt grunnlag påstå at det å ligge med veldig mange personer, særlig på et lite sted, ikke er noen god idé. Ny kjæreste vil ofte synes det er ubehagelig å skulle være omringet av partnerens gamle ligg, og det forstår jeg godt. Selv tåler jeg greit at kjæresten min har en fortid, men snakker vi mange titalls ons så blir det for meg avtennende. Det oppleves som en person som bare pløyer gjennom mennesker, og ikke har krav til sine sexpartnere. Jeg hadde skygget unna. Anonymkode: 65fae...5e3 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #10 Skrevet 28. mai 2019 Jge tenker, ts, at nå er du et hakk klokere til neste forhold. Du vet at å vite antall sexpartnere kan gjøre deg dypt ubekvem. Så neste gang spør du ikke. Da vet du ikke. Og det lever du fint med. Ordtaket "det en ikke vet har en ikke vondt av" ble til av en grunn. Anonymkode: 22bb1...d71
NBA Skrevet 28. mai 2019 #11 Skrevet 28. mai 2019 5 timer siden, anonym_12 skrev: Hei, jeg synes kjæresten har for mange sexpartnere( rundt 60 stk) Er jo veldig dumt at kjæresten din ligger med 60 stykker samtidig 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #12 Skrevet 28. mai 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke, det er noe som forteller hvem du er og hvordan du løser fremtidige problemer. Anonymkode: 8ee90...156 Herr eller fru Freud, kan ikke du fortelle meg, eller gi en kort psykoanalyse av hvordan en person med 60 ligg skiller seg fra en person som har hatt 6 ligg? Anonymkode: 379b7...c28 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #13 Skrevet 28. mai 2019 Vel hvis han har hatt så mange før deg vil det kanskje ikke bli så langvarig uansett... Det er vel et tegn på at han ikke er typen for "resten av livet". Og det er lov det naturligvis. Anonymkode: 44c15...58f
Gjest 007_008_007 Skrevet 28. mai 2019 #14 Skrevet 28. mai 2019 6 timer siden, anonym_12 skrev: Hei, jeg synes kjæresten har for mange sexpartnere( rundt 60 stk). Jeg vet at dette er fortid og egentlig ikke noe jeg har med å gjøre. Men av en eller annen grunn greier jeg ikke slutte å tenke på det. Jeg vet ikke om det er antallet som er helt jævlig å tenke på, eller om det er følelsen av at jeg aldri kommer til å være bra nok, at jeg ikke er spesiell for han. Dette er jo rart å si siden han faktisk er sammen med meg. Men det er disse følelsene jeg sitter med. I tillegg overtenker jeg at siden han har så mange sexpartnere hvordan kan bare jeg være godt nok når han er vant til noe nytt hele tiden... samtidig bor vi på en liten plass så føler at uansett hvor jeg går har han vært borti en eller annen jente... jeg er veldig glad i han. Så jeg synes det er vondt å gå rundt å tenke på dette...så hvordan kan jeg egentlig snu om på dette for å «leve med det» plis ikke kom med kommentarer som at dette er teit og at dette har jeg ikke noe med.. Med andre ord er du nr. 61 i rekken? Intet nytt under solen med andre ord. En ting er at du er bekymret over hans historie med sexpartnere. En annen at du frivillig blir nr. 61. Så med andre ord har mannen teken :D
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #15 Skrevet 28. mai 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herr eller fru Freud, kan ikke du fortelle meg, eller gi en kort psykoanalyse av hvordan en person med 60 ligg skiller seg fra en person som har hatt 6 ligg? Anonymkode: 379b7...c28 Det kommer helt an på hvorfor de har ligget med hhv 60 og seks stykker. Anonymkode: 8ee90...156
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #16 Skrevet 28. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke, det er noe som forteller hvem du er og hvordan du løser fremtidige problemer. Anonymkode: 8ee90...156 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi det sier noe om hvem man er og hvordan man fungerer. Anonymkode: 8ee90...156 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer helt an på hvorfor de har ligget med hhv 60 og seks stykker. Anonymkode: 8ee90...156 I dine to tidligere innlegg så er du bastant på at personer som har ligget med mange har en karakterbrist, og er lite tillitsvekkende. Og nå forklarer du det med "Det kommer helt an på hvorfor de har ligget med hhv 60 og seks stykker" - de to andre innleggene dine gir da ingen mening. Kan du ikke bestemme deg, fortell hva som er forskjellene på personen som ligger med 60 og 6 personer? Anonymkode: 379b7...c28 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #17 Skrevet 28. mai 2019 Det er vel så enkelt som at for mange betyr dette ingenting, mens for andre er det en deal-breaker. De som har hatt mange kan jo finne seg en partner som og har hatt mange? Jeg ser for meg at det stort sett blir kortvarige affærer da, og det er helt greit for de som vil. Anonymkode: 44c15...58f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #18 Skrevet 28. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dine to tidligere innlegg så er du bastant på at personer som har ligget med mange har en karakterbrist, og er lite tillitsvekkende. Anonymkode: 379b7...c28 Dette har jeg da virkelig aldri skrevet! Snakk om å tolke i hytt og pine! Selv foretrekker jeg en partner med erfaring. Men det kommer helt an på om det skyldes at man er oppmerksomhetssyk, andre uløste psykologiske problemer, eller om man bare liker å utforske. Hvis man ikke foretrekker noen som har mye erfaring, så bør man ikke være sammen med noen som har mye erfaring. Anonymkode: 8ee90...156
Hulderen Skrevet 28. mai 2019 #19 Skrevet 28. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herr eller fru Freud, kan ikke du fortelle meg, eller gi en kort psykoanalyse av hvordan en person med 60 ligg skiller seg fra en person som har hatt 6 ligg? Anonymkode: 379b7...c28 Mener du at det ikke er forskjell på person som har hatt 60 sexpartne i forhold til en som har hatt 6? En som har hatt 60 sexpartnere vil jeg anta at har dårlig impulskontroll, er veldig risikovillig, er lite stabil, har problemer å binde seg, er ukritisk i valg av partnere. Dessuten kan man spekulere i om han har en vanskelig personlighet, siden sexpartnere ikke ønsker å beholde ham. Mest sansynlig er han også dårlig i senga, hvis han ikke har hatt en fast sexpartner over flere år. Jeg ville aldri tatt i en med en slik bakgrunn. 6
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #20 Skrevet 28. mai 2019 Kjære TS, jeg har hatt sex med 50 stk før min kjæreste. Kjæresten min er helt unik og spesiell for meg, tidligere partnere er totalt fraværende både fysisk og mentalt for meg, de er historie. Ting er ikke alltid svart-hvitt. Jeg har beskyttet sex med flere når jeg er singel. I forhold er jeg lojal, dedikert, elskende og oppmerksom. Du har rett til alle dine følelser og tanker. Det du må tenke over er hvordan de påvirker deg. Viser og gir kjæresten deg nok kjærlighet? Eller mangler det noe som gjør at antallet sexpartnere plutselig blir en big deal? Har bare vanskelig for å se at du skulle bli usikker KUN pga det antallet. Om han viser med ord og handling at han elsker deg så skulle det gitt deg en trygghet i deres forhold, tenker jeg. Anonymkode: a8845...f7e 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå