Gå til innhold

Ligge med en man aldri ville ligget med

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noengang ligget med noen du aldri ville ligger med ellers, i fylla?

gikk på en fyllesmell og lå med en jeg aldri kunne sett for meg å ligge med, det er ÅR siden men klarer fortsatt ikke hverken forstå eller akseptere det, og vi er venner, fra en liten plass og jeg vil rett å slett ikke ha det på meg.. forstår ikke selv hvorfor jeg syns det er så ille, men det at jeg ikke husker noenting fra det og ikke skjønner hvordan det gikk til er vel noe av grunnen.. 

flere i samme situasjon?

Anonymkode: b7c61...43d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja men har fortrengt det. 

Anonymkode: ec564...151

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Njaa, de fleste jeg ligger med i fylla er sånn helt ok. Ikke noe jeg kunne ingått et forhold med kanskje nei, og heller ikke valgt å ligge med i edru tilstand (men det er fordi jeg bare ligger med de jeg har følelser for i edru tilstand). Angrer ikke på noen av dem, ser ganske bra ut alle sammen og ingen av dem har gitt meg noe kjønnsykdom så jeg er fornøyd! Er rundt 20 stk. 

Men jeg må si jeg har litt angst for at det skal skje, at jeg en gang ligger med en som jeg blir flau over å ha ligget med. Men det har ikke skjedd til nå, så jeg tviler. Og jeg husker knapt noen av mine onenightsstander. Har bare våknet opp og sett han ligge der og bare "åja, jøss, kjekkeas! godt jobba!" Haha 

Anonymkode: 2bd46...1f8

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Én gang i studiedagene våknet jeg en søndagsmorgen naken ved siden av en jente jeg normalt IKKE ville hatt sex med. 

Jeg var naken og hadde fullstendig fylleblackout. Hun var i samme vennekrets som meg.

Jeg har grovt sett fortrengt det, og det har vært en god strateg for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lå med en jeg ikke syntes var attraktiv, det varte i 10 sekund før jeg avslutta. Er over 10 år siden nå men blir fremdeles kvalm om jeg ser det for meg. Tror ikke det hadde vært noe fælt om han var en OK person, men han hadde en råtten personlighet i tillegg til å være svett og feit så det gnager på. 

Anonymkode: d06c1...578

AnonymBruker
Skrevet

Bare å anmelde ham for voldtekt.

Anonymkode: 62fbe...952

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...