AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Hva slags intervjuspørsmål kan jeg forvente av dem ? Noen som har blitt innkalt til intervju som assistent på skole ? Gruer meg skikkelig jeg som skal på intervju for første gang Anonymkode: 08e98...5bf
Example Skrevet 28. mai 2019 #2 Skrevet 28. mai 2019 Ikke som asistent, men som vikarlærer, og senere lærer. Du kommer nok til å bli stilt litt personlige spørsmål. Blant annet er tålmodighet svært viktig, og selvfølgelig ditt syn på barn og unge, og hva din motivasjon for jobben er. Ganske vanlig å la folk prøve seg litt først, og se hvordan det går.
PepsiFlax Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 Det kan også hende at du blir bedt om å fortelle om egne erfaringer fra yrket/praksis/utdanning, eventuelt reflektere over hva du hadde gjort i en bestemt situasjon. Håper intervjuet går/gikk bra!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #4 Skrevet 30. mai 2019 På alle jobbintervjuer jeg har vært på,har jeg alltid blitt bedt om å fortelle litt om meg selv, hvorfor jeg har søkt jobben, hvorfor de skal velge meg, hvilke egenskaper jeg har som vil komme godt med i jobben, og positive og negative sider ved meg selv. Så jeg ville ihvertfall forberedt meg på de spørsmålene. Anonymkode: 8e9f8...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå