LULUDAMA Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 hej;) hva syns dere om jenter som har store bryster som går i dyyyp utrigning?? hadde en diskusjon med noen veninner her om dage og det var veldig uening... takk;)
Gjest Nefertiti Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Jeg synes grensa mellom fin dyp utringning og vulgær billig utringning er hårfin hos de fleste. Jeg synes ingenting om jenter (uansett størrelse på bryster) som går med for dyp utringning. Det blir smakløst. Litt er helt ok, men når du ser langt nedi....ja! Så synes jeg det blir billig.
smil Skrevet 27. april 2005 #3 Skrevet 27. april 2005 Det kommer helt an på helheten. Hvordan hun er kledt ellers. Noen kan ha dyp utringning uten at det blir vulgært, andre ser ikke fullt så stilfulle ut.
Gjest siri piri Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 synes det kan være kult jeg. hvis man har lyst til å vise litt, så gjerne for meg! men det betyr ikke at jeg selv er komfortabel med en dyyyp utringning (synes også det kommer an på toppen, resten av stilen, anledningen, hvor mye de er 'pusha opp' osv..)
Gjest Sukkerert Skrevet 27. april 2005 #5 Skrevet 27. april 2005 Synes ikke ekstremt dyp utringning er noe fin. -Spesielt ikke med laaang kløft som sier "se, jeg har hengepupper". Ellers kan utringning være fint.
Gjest GreenSky Skrevet 27. april 2005 #6 Skrevet 27. april 2005 Det kommer an på helheten, ja. Jeg går med dyp utringning av og til , men da går jeg også i bukse eller langt skjørt. Det kommer også an på hvor jeg er seff, går ikke med utringning på jobben eller i familieselskaper.
Gjest GreenSky Skrevet 27. april 2005 #7 Skrevet 27. april 2005 Synes ikke ekstremt dyp utringning er noe fin. -Spesielt ikke med laaang kløft som sier "se, jeg har hengepupper". Nei, det synes jeg heller ikke er pent. En god BH kan gjøre underverker for kløften.
Tusseline Skrevet 27. april 2005 #8 Skrevet 27. april 2005 Det kan ofte bli litt for mye av det gode, men i "begrensende mengder" synes jeg det kan være fint.
momo Skrevet 27. april 2005 #9 Skrevet 27. april 2005 Det kommer jo veldig an på. Men jeg synes det kan være fint ja. Går med utrigning en del selv. Det er ikke noe pent når det er så mye utringning at man ser mye av bhen, eller som de andre sier at det ser ut som man har skikkelig hengepupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå