AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 En gift mann jeg var kollega med for en del år tilbake, mistet nylig ett av de voksne barna sine. Han går nå åpenbart igjennom en svært vanskelig periode i livet og har tatt kontakt med meg igjen og spurt om jeg vil treffe han for en prat. Da vi var kolleger, hadde vi et bra forhold oss i mellom og var ofte i kontakt med hverandre på jobb, uten at det ble noe mer utover det. Jeg har egentlig aldri vært noen nær venn av han, men har selv mistet noen, så kanskje derfor han tar kontakt? Nå lurer jeg bare på hvordan det kommer til å bli? Er litt stresset her.. Anonymkode: cf25f...555 1
Ritter Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Når du skriver "uten at det ble noe mer utover det" får det meg til å tenke at det var noe mer der enn kun vennskap? Kanskje derfor du er litt stresset nå? Siden han er gift, ville jeg vært litt betenkt, men hvis du tror det kun er for å prate om den vanskelige perioden han er i nå, så kan du jo møte ham for en samtale. Det er du som vet hvordan det var mellom dere, så du må vurdere om det er klokt at dere treffes nå.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #3 Skrevet 28. mai 2019 "det ble ikke noe mer utover det", mente bare at vi aldri har vært sammen på fritiden, verken som venner eller noe annet. Derfor er jeg litt stresset, men det kan jo sikkert gå bra. Det er jo mulig at han bare vil prate om den vanskelige perioden. Anonymkode: cf25f...555
Whistler Skrevet 29. mai 2019 #4 Skrevet 29. mai 2019 Hvis du (TS) ikke er en gift mann også, er det fint liten sjanse for at han bare er interessert i en "prat".
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #5 Skrevet 29. mai 2019 Han ønsker vel å snakke med noen som har vært i samme/lignende situasjon, og tenkte da på deg. Still opp for ham. Anonymkode: a81b4...f60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå