AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Sønnen vår på 19 år er forelsket i dame på 35 år som har 3 barn. De planlegger å flytte sammen. hvordan hadde dere reagert ? Anonymkode: 5607c...24b
Blingblingtahei Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Hadde nok reagert med.. Jaja, da blir han voksen raskt. (og tvilt på at dette er noe som vil vare, hadde også håpt på at dette ikke er noe som vil vare) 11
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Jøss. Kjærligheten spør ikke etter alder eller høyde har jeg hørt, uansett om det er «feil vei». Anonymkode: 1be84...4f6 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Jeg hadde vært sykt fortvilt, men ikke stort man får gjort når gutten er forelsket og over 18 år. Anonymkode: 73dc5...1c4 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 For en vanskelig situasjon for deg å være i. Tror han vender ryggen imot deg om du er veldig negativt til det og prøver å stoppe han. Synes også at dette må være en meget spesiell kvinne! Husker selv da jeg var 19 år, er enda ung og dom og tenker ikke som en voksen person gjør, og han er gutt og gutter er som regel enda mer umodene i den alderen enn jenter er. Vet ikke helt hvordan du skal prøve å unngå situasjonen på. Du bør jo kanskje vise at du ikke liker det men heller ikke så mye at han støter deg bort. Anonymkode: b72e0...87c 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 Hadde vært sykt fortvilet ja. Ingen normal kvinne hadde innledet et forhold til en 19-åring!! Ville ikke hatt noe med henne å gjøre hvertfall! Bare håpet at hun ikke ble gravid med ham :/ Anonymkode: fcf00...831 4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #7 Skrevet 27. mai 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss. Kjærligheten spør ikke etter alder eller høyde har jeg hørt, uansett om det er «feil vei». Anonymkode: 1be84...4f6 Tror dette er mer akseptert enn om kjønnet og alderen var motsatt. En ung kvinne på 19 som var forelsket i 35-åring mann med barn? Det hadde blitt ramaskrik om utnyttelse og daddy-issues. Så denne gutten må holde seg langt unna dama. Han er ung og skal leve livet, ikke etablere seg med en nesten middelaldrende kvinne med barn. Anonymkode: 7dec2...038 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #8 Skrevet 27. mai 2019 Antar at jeg hadde blitt bekymret for ansvaret ved å ha tre barn i hverdagen når han er så ung. Deretter hadde jeg tenkt at han måtte finne ut av det selv. Det er ikke noe annet man kan gjøre. Anonymkode: a2f41...7bd 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #10 Skrevet 27. mai 2019 Gratulerer, du skal bli bestemor! Anonymkode: 4a4c2...559 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #11 Skrevet 27. mai 2019 Hadde en venninne for noen år siden og hun var 17 da hun ble kjent med en alenefar på 35. De lekte mamma og pappa i rundt 5 år. Hun flyttet inn og flyttet ut igjen da det ble slutt. Husker ikke hvor lenge de var samboere. La sønnen din ekseperimentere. Det høres jo ikke bra ut, men så lenge denne kvinnen er en flink mor og ikke en av dem som har fått tre barn med forskjelligste fedre og tar lite ansvar tror jeg det vil gå bra. (Ikke at d er så ille å ha barn med forskjellige fedre, mente heller en uansvarlig mor som ikke har vokst opp enda) La sønnen din prøve ut dette forholdet, jeg tror han med tiden vil bli sliten av ansvaret uansett. Da får han litt erfaring også. Men føler med deg uansett. Håper det ordner seg Anonymkode: a0cf0...020
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 27. mai 2019 #12 Skrevet 27. mai 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror dette er mer akseptert enn om kjønnet og alderen var motsatt. En ung kvinne på 19 som var forelsket i 35-åring mann med barn? Det hadde blitt ramaskrik om utnyttelse og daddy-issues. Så denne gutten må holde seg langt unna dama. Han er ung og skal leve livet, ikke etablere seg med en nesten middelaldrende kvinne med barn. Anonymkode: 7dec2...038 Absolutt ikke fra min side i alle fall. Dette er veldig i grenseland uansett kjønn. Hva slags 35-åring – mann eller kvinne – er interessert i en 19-åring? Jeg er 32 og ser på 19-åringer som unger... Det er dessverre ikke mye TS får gjort. Hun kan gi råd, men det er han som bestemmer. Tror TS vinner mer på å være åpen og ta godt imot denne nye dama, for sønnens skyld. Han vil (som alle andre forelskede mennesker) velge dama dersom TS nekter å ha kontakt med henne. Om TS prøver å være imøtekommende vil det også bli lettere for sønnen hvis (når) forholdet ryker, ellers kan han risikere å bli i et dårlig forhold bare fordi han ikke vil gi moren rett.
Loff77 Skrevet 27. mai 2019 #13 Skrevet 27. mai 2019 (endret) Dette ville jeg tatt helt med ro! La han få prøve seg litt, kan aldri tenke meg att det blir langvarig. Er vel litt spennende, småforelsket og god sex da. Svært få 19 åringer som slår seg til ro med en 3 barnsmor på 35 vil jeg tro. Ordner seg;) Endret 27. mai 2019 av Loff77
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #15 Skrevet 27. mai 2019 6 minutter siden, Loff77 skrev: Dette ville jeg tatt helt med ro! La han få prøve seg litt, kan aldri tenke meg att det blir langvarig. Er vel litt spennende, småforelsket og god sex da. Svært få 19 åringer som slår seg til ro med en 3 barnsmor på 35 vil jeg tro. Ordner seg;) Tatt det helt med ro? Enn hvis hun blir gravid og gutten til ts er støkk med å ha denne spesielle kvinnen i hele sitt liv. Anonymkode: b72e0...87c 3
Søgni Skrevet 27. mai 2019 #16 Skrevet 27. mai 2019 Uansett hvor mye man tenker at alder bare er et tall, så er en 19-åring på et helt annet sted i livet enn en 35-åring med barn. Helt ærlig, så ville jeg tenkt at han kaster bort en del av ungdomstida, en tid som aldri kommer tilbake, hvor man gjerne skal være fri og oppleve uten å måtte tenke på det en 35-åring må, med å binde seg til en langt eldre partner med masse forpliktelser og trolig en helt annen livsstil, og kanskje måtte justere seg til dette. På grunn av at hun har unger, så vil det aldri bli slik at hun tilpasser seg han, på den måten. Og ja, det kan godt hende at han ønsker dette og jeg er sikkert ei dømmende kjerring. Og det finnes selvsagt 19-åringer som er klare for og ønsker reelt voksenansvar. Men jeg kan faktisk ikke tenke meg en eneste av de på 35 jeg kjenner, og jeg er i den alderen sjøl, som kunne funnet på å bli sammen med en 19-åring. 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #17 Skrevet 27. mai 2019 Høres ut som søskenbarnet mitt. Nå 15 år etter så er de enda sammen. Anonymkode: 5e9fd...eba
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #18 Skrevet 28. mai 2019 Linni Meister er da en flott og sprek dame, selvom ho er godt voksen Anonymkode: 40b2d...799
Gjest Mask Skrevet 28. mai 2019 #19 Skrevet 28. mai 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Jøss. Kjærligheten spør ikke etter alder eller høyde har jeg hørt, uansett om det er «feil vei». Anonymkode: 1be84...4f6 Det er jo egentlig bare en syk tankegang "kjærlighet har ikke alder" Æsj.
Gjest Mask Skrevet 28. mai 2019 #20 Skrevet 28. mai 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Troll Anonymkode: d7771...bbf Et troll er en betegnelse for å ta vekk hoved diskusjonen om til noe annet, så pr definisjon er det du som er trollet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå