Pandore Skrevet 27. april 2005 #1 Del Skrevet 27. april 2005 Noen som vet hvor jeg får tak i skjærefjøl i granitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #2 Del Skrevet 27. april 2005 Noen som vet hvor jeg får tak i skjærefjøl i granitt? Du kan sikkert får et steinhuggerfirma å til å lage dette. Polert og med dine ønskede mål. Overlever kniver et slik underlag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 27. april 2005 #3 Del Skrevet 27. april 2005 Overlever kniver et slik underlag? Det var min første tanke også. :o Imidlertid er marmor veldig fint ha ha som plate når man skal bake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #4 Del Skrevet 28. april 2005 Imidlertid er marmor veldig fint ha ha som plate når man skal bake. mmm, ja det var en tanke (baker mye). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 28. april 2005 #5 Del Skrevet 28. april 2005 mmm, ja det var en tanke (baker mye). Har du mulighet til å felle ned et stykke marmor i benkeplaten din...så har du supert bakebord.....deigen setter seg ikke fast. (Jeg har ikke prøvd det selv, men skal ha marmorplate over et 100cmx60cm underskap her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #6 Del Skrevet 28. april 2005 Har du mulighet til å felle ned et stykke marmor i benkeplaten din...så har du supert bakebord.....deigen setter seg ikke fast. (Jeg har ikke prøvd det selv, men skal ha marmorplate over et 100cmx60cm underskap her) Ja, det var akkurat det jeg tenkte på. Det blir for upraktiskt og tungt med en løs plate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå