AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Som mange andre legger jeg ut og svarer på mange rare ting på kvinneguiden. Nå har kusina mi funnet ut av bruker navnet mitt og gått gjennom flere av svarene mine! dette kan bli kleint under neste familiekveld.... noen råd? Anonymkode: 6a6c2...de9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Og så lager du en tråd om kusina di? 😂 Anonymkode: e57a1...19d 8
Brusmisbruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Altså, tror ikke det er så krise. Fikk nettopp kusina mi på kvinneguiden liksom haha Hvis hun har bruker kan du jo søke opp svara hennes også? ellers så er nok det meste glemt før neste familiemiddag vil jeg tro (og hvis du har skrevet så ille/kleine ting, så er det nok ikke tema rundt middagsbordet uansett)
Gjest hind Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Hvordan kan hun vite sikkert at det er deg da? Det kan hun ikke med mindre du har innrømmet det. Hun kan mistenke det men ikke vite det sikkert. Dette er et stort forum og det kan finnes masser av folk med liv som kan ligne våre. Jeg har sett mange jeg har tenkt kan ha vært kjentfolk, men det skal nå jammen godt gjøres at det er dem. Du får gjøre som meg heretter - holde tilbake personlige opplysninger og bare skrive ting du kan stå for hvis du blir konfrontert med dem.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 Du kan gå inn og redigere bort alle innleggene dine. Anonymkode: 22e74...cee 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #7 Skrevet 27. mai 2019 Hvis det er noe som er sært så ville det jo vært at kusinen din fortalte om alle innleggene dine på en familiekveld da. Anonymkode: ea4e1...6f1 8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #8 Skrevet 27. mai 2019 Jeg har gjenkjent nære slektninger her inne, dette holder jeg for meg selv. Hvis kusina di konfronterer deg med det, hva så? Sier mer om henne. Anonymkode: 857c2...77f 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #9 Skrevet 27. mai 2019 Be om å få slettet brukernavnet ditt. Anonymkode: f4ae2...2c7 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #10 Skrevet 27. mai 2019 Jeg har funnet dagbok til kusina mi. Og "måtte" lese, men "heldigvis" er den overflatdisk nok, og tydelig at hun har gode venninner herfra som hun har kontakt med på pm. Jeg har valgt å ikke si et pip, jeg. At jeg oppdaget henne var litt tilfeldig, og jeg er 100% sikker ut fra ett innlegg jeg tilfeldig kom over. Hvordan sa hun dette? Anonymkode: 9cdad...0be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå