Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Tror jeg har fått en stor cyste på eggstokken igjen. Har hatt det to ganger tidligere, hvor den ene sprakk og de to andre forsvant av seg selv etter noen mnd.. 

Nå kjennes det ut som den har kommet igjen, og jeg har eggløsning disse dager. Det gjør litt vondt:( Er det mulighet for å bli gravid i det hele tatt med en svær vannballong i magen? 

Vi har prøvd akkurat et år nå, så er litt sårt :( har født en gang før, så vet jeg kan bli gravid altså :)

Anonymkode: 0c230...dbc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vanncyste på 7*6 cm på eggstokken og ble gravid :) den ble borte av seg selv i løpet av graviditeten. Lykke til :) 

Anonymkode: 55ec5...279

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Tror jeg har fått en stor cyste på eggstokken igjen. Har hatt det to ganger tidligere, hvor den ene sprakk og de to andre forsvant av seg selv etter noen mnd.. 

Nå kjennes det ut som den har kommet igjen, og jeg har eggløsning disse dager. Det gjør litt vondt:( Er det mulighet for å bli gravid i det hele tatt med en svær vannballong i magen? 

Vi har prøvd akkurat et år nå, så er litt sårt :( har født en gang før, så vet jeg kan bli gravid altså :)

Spørs litt på hva slags cyste det er?

Jeg hadde også det som langtidsprøver, og det viste seg å være en sjokoladecyste - altså endometriosecyste. Det var ved fjerning av denne at de oppdaget masse betent endometriosevev og diagnosen.

Få den sjekket - de kan gjerne se på UL om det kan tenkes å minne om en blodfylt cyste eller ikke. Og avhengig av størrelsen og om den ikke går bort så kan den opereres bort. 

Anonymkode: 35fe4...068

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde vanncyste på 7*6 cm på eggstokken og ble gravid :) den ble borte av seg selv i løpet av graviditeten. Lykke til :) 

Anonymkode: 55ec5...279

Så bra ❤️ oppdaget du cysten den måneden du ble gravid? 

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs litt på hva slags cyste det er?

Jeg hadde også det som langtidsprøver, og det viste seg å være en sjokoladecyste - altså endometriosecyste. Det var ved fjerning av denne at de oppdaget masse betent endometriosevev og diagnosen.

Få den sjekket - de kan gjerne se på UL om det kan tenkes å minne om en blodfylt cyste eller ikke. Og avhengig av størrelsen og om den ikke går bort så kan den opereres bort. 

Anonymkode: 35fe4...068

Tidligere har jeg hatt vanncyster, så er ganske sikker på at det er det samme nå, mtp tidspunkt og type smerte, men man kan jo aldri vite med den kroppen😊. Jeg har regelmessige menstruasjoner, eggløsningsymptomer og ikke særlige smerter under mensen. Helt normale blødninger. Har ingen symptomer på verken endometriose eller pcos..

Jeg har veldig lyst til å bare bestille en legetime i morgen, for vi har prøvd lenge også kommer denne teite greia nå... 😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...