Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

har gjevnlig hatt menssmurringer og ømme bryster disse ukene, fikk også til stor jubel kvalme forrige uke, men igår forsvant både kvalmen og de ømme brystene helt plutselig. Har fremdeles ingen tegn til ømme bryster nå.. er så redd. Har opplevd en MA før. Kan jeg ha fått det igjen? Skal på en ny ul denne uka, men håper å høre noen andre som har opplevd det samme men som det har gått bra med? Eller evt dårlig...

Anonymkode: fc7ba...d16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

har gjevnlig hatt menssmurringer og ømme bryster disse ukene, fikk også til stor jubel kvalme forrige uke, men igår forsvant både kvalmen og de ømme brystene helt plutselig. Har fremdeles ingen tegn til ømme bryster nå.. er så redd. Har opplevd en MA før. Kan jeg ha fått det igjen? Skal på en ny ul denne uka, men håper å høre noen andre som har opplevd det samme men som det har gått bra med? Eller evt dårlig...

Er veldig vanlig at symptomer kommer å går. Er positivt at du ikke har smerter eller blødninger. Det er ofte et dårlig tegn. Kjenner flere som har mistet symptomer men har fått ett flott svangerskap :) Ikke bekymre deg. Det går nok bra. 

Anonymkode: 5d816...462

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig vanlig at symptomer kommer å går. Er positivt at du ikke har smerter eller blødninger. Det er ofte et dårlig tegn. Kjenner flere som har mistet symptomer men har fått ett flott svangerskap :) Ikke bekymre deg. Det går nok bra. 

Anonymkode: 5d816...462

Takk for svar❤️Var på ul idag og fikk se et sprelle nde foster❤️Alt så bra ut og jeg ble veldig lettet

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...