Smørblomsten Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Hvis jeg skal gifte meg, så må det bli et idyllisk sted, som f.eks på en 'øde' øy på en fantastisk badestrand... Noen som har tips, linker o.l. til hvordan man ordner dette? Priser? Svinedyrt? Hvor i verden? Er så heldig å ha en forlovet som gjerne vil gifte seg, men ikke krever hverken kirke, stoort selskap e.l.
Gjest Lizbet Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Dette blir ikke en øde øy, men det har blitt populært de siste årene. Stedet er Jomfruland på utsida Kragerø. Vet ikke om det blir øde nok. Ankerplassen heter stedet tror jeg.
Fi Skrevet 27. april 2005 #3 Skrevet 27. april 2005 Foreldrene mine giftet seg på en strand langt, langt borte.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 Hørte om ei som giftet seg på raratonga... men om den vielsen ble godkjent i norge etterpå er jeg ikke sikker på. Romantisk var det iallefall
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #5 Skrevet 27. april 2005 I Thailand kunne man tidligere få kjøpt en "bryllups-pakke". Pris ca 5000kr Da ble bruden fraktet i en slags båt av noen menn, og annkommer stranden ganske så høytidelig, mens prest (?) og brudgom venter på stranden (og andre gjester som måtte være der). Såg det på tv en gang,...de pakkene var veldig vanlige blant folk fra europa og amerika visstnok.
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #6 Skrevet 27. april 2005 Mange hoteller tilbyr bryllupspakker og vielse på stranden. En venninne av meg tro til Mauritsius og giftet seg på strandet. De ble jo ikke helt øde som du kanskje ser for deg men i følge bildene jeg har sett så ser det veldig romantisk ut
Samantha Skrevet 27. april 2005 #7 Skrevet 27. april 2005 Gift deg i sydhavet! Ser kjemperomantisk ut
Vimsevips Skrevet 27. april 2005 #8 Skrevet 27. april 2005 Let litt på nettet, mener enkelte reisebyråer har spesialisert seg på bryllupsreiser. Husker bare ikke hvilke(t). På enkelte av disse turene kunne du få vielsen også. Så ville de hjelpe deg meg alt papirarbeidet slik at ekteskapet er juridisk godkjent her i Norge også.
Smørblomsten Skrevet 27. april 2005 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2005 Gift deg i sydhavet! Ser kjemperomantisk ut Helt enig! Ser fantastisk ut!!
Lia Skrevet 28. april 2005 #10 Skrevet 28. april 2005 Har sett at det også finnes steder i Afrika der man kan gifte seg utendørs. Ser virkelig flott ut - og romantisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå