AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Jeg skal passe to hunder i ca. et år da eier trenger litt hjelp i denne perioden. Begge hundene har sine utfordringer. Jeg har passet litt hunder før og tidligere hatt en hund. Kan litt om treningsmetoder. Hundene er på ulike nivå når det gjelder trening. Jeg har til nå gått med de sammen i områder hvor det ikke ferdes så mange mennesker/dyr. Også har jeg gått med en og en for å trene der det typisk ferdes en del andre. Men jeg ønsker å gå litt i fjellet, men det er ofte en del mennesker og dyr å møte på. OG ulendt terreng. Skulle gjerne gått med begge, men kan bli utfordrende. Hvordan er det ifht. å gå annenhver dag på langtur med hundene? F.eks gå 30min med den ene først, så 1t+ med den andre? Tenker også dette kan være med på å hjelpe oss i treningen på at de klarer å være litt alene en og en hjemme. I så fall, hva er lurt å gjøre for at den som er hjemme skal ha det ok og ikke kjede seg? Kong? Andre aktiviteter? Tyggebein? Anonymkode: 543c6...f25
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Hvorfor spør du ikke de som eier hundene? De har sikkert masse tips for hva som funker for nettopp de hundene Anonymkode: 07910...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå