AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Noen som har erfaring med hvor lang tid bokpakker bruker i post fra England? Bør greit kunne leveres rett i postkassen. Bestilte tre bøker som ble sendt i tre ulike pakker, alle er sendt omtrent samtidig, men med vidt forskjellig antydet ankomstddato. Hva kan det komme av, og pleier bøker bruke flere uker derfra? Noen som har opplevd å få pakkene før datoen som er antydet? Anonymkode: 972c7...524
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Som regel rundt 14 dager. Men jeg har opplevd og få det etter bare 3 dager og noen ganger kan det ta opp til 30 dager, Men i løpe av de 13 år jeg har bestilt fra amazon i England så har de fleste ting jeg har kjøpt kommet etter 14 dager.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 5 minutter siden, Aragorn ll Elessar said: Som regel rundt 14 dager. Men jeg har opplevd og få det etter bare 3 dager og noen ganger kan det ta opp til 30 dager, Men i løpe av de 13 år jeg har bestilt fra amazon i England så har de fleste ting jeg har kjøpt kommet etter 14 dager. Har du opplevd at noe har blitt borte? Har hørt de er greie og sender ny vare hvis noe forsvinner på veien, men den ene er en sjelden bok. Så jeg håper det beste Anonymkode: 972c7...524
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du opplevd at noe har blitt borte? Har hørt de er greie og sender ny vare hvis noe forsvinner på veien, men den ene er en sjelden bok. Så jeg håper det beste Anonymkode: 972c7...524 Det har bare skjedd 2 ganger i løpe av de 13 år jeg har bestilt fra amazon at noe har forsvunnet. Men da har jeg kontaktet amazon og de har da sendt en ny bestilling uten ekstra kosnad og den nye bestilling har alltid kommet fram.
Mhmjadda Skrevet 27. mai 2019 #5 Skrevet 27. mai 2019 Er bøkene kjøpt fra Amazon eller fra markedsplassen (dvs selgere som selger via amazon)?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #6 Skrevet 27. mai 2019 21 minutter siden, Mhmjadda said: Er bøkene kjøpt fra Amazon eller fra markedsplassen (dvs selgere som selger via amazon)? Både og. Derfor de er delt opp i ulike pakker. Anonymkode: 972c7...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå