AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Hallo, alle dere. Jeg har fått omskolering som følge av at jeg fikk multippel sklerose som 20 åring. Var veldig syk lenge, og var for dum til å skjønne at jeg faktisk kunne få hjelp. Livet besto lenge av jobb og dårlig samvittighet overfor barnet mitt. Følte aldri at jeg ga henne et godt utgangspunkt for livet. Fikk en av de beste medisinene som er på markedet for fire år siden, den har heldigvis klart å stoppe utviklingen. Nå er det kun de gamle symptomene som merkes i hverdagen, men ingen nye flekker på hjernen har kommet til. Nå, i en alder av 31, skal jeg starte siste året på bachelor. Selv om studiet har vært veldig tungt har det gått ok, men noen ganger har det føltes håpløst. Jeg føler meg priviligert som har fått denne muligheten til å endre livet mitt ved hjelp av NAV. Problemet nå er at jeg sliter med dårlig samvittighet siden semesteret snart er over. Skal jeg få meg en sommerjobb? Er helt utmattet og plages med fautige, men føler det er slapt å gå en hel sommer uten jobb. Han jeg har et forhold til maser om at jeg burde få meg en sommerjobb som er relevant for studiet, og selvsagt har han rett, men vet ikke om jeg hadde maktet å gjøre en god jobb nå. Hva burde jeg gjøre? Hva har dere andre i en lignende situasjon gjort? Føler meg litt nedstemt for tiden. Anonymkode: 85580...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå