AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #1 Skrevet 27. mai 2019 Hei! Jeg kjøpte en kjole til 17. Mai antrekket mitt som jeg brukte den ene dagen. Veldig tidlig på dagen la jeg merke til at sømmen nederst hadde løsnet. Først i dag fikk jeg lagt den i vaskemaskinen, på 30 grader som det står på lappen. Etter vask har sømmen løsnet enda mer nederst på kjolen, men et nytt sted også. I tillegg er det masse løse tråder fra sømmene ellers inni kjolen. Det er jo ikke noe som synes, men kjolen kommer jo ikke til å tåle å brukes en gang til eller en ny runde i vaskemaskinen. Er dette noe som kan reklameres på? Den er kjøpt på B. Young i merket Floyd. Kostet 600kr, så er kjipt som engangsbruk liksom. Anonymkode: 60529...bf9
Måbarefåsiat... Skrevet 27. mai 2019 #2 Skrevet 27. mai 2019 Butikken kan ta kjolen inn og få reparere den. 1
Patriotpaula Skrevet 27. mai 2019 #3 Skrevet 27. mai 2019 Jeg hadde reklamert på den, uten tvil. Floyd er jo ikke noe billigmerke 2
Kitcat Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Klart du kan. Kjolen skal tåle vask og mer enn en gangs bruk. Du har ikke krav på ny vare i første omgang, men butikken kan forsøke å reparere kjolen. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #6 Skrevet 28. mai 2019 Enig med de over. Du har kjøpt en vare du forventer er i god stand, og spesielt til å være merket Floyd. Jeg jobber i klesbutikk selv og hadde uten tvil tatt inn kjolen som reklamasjon. Uavhengig om du har vasket den i vaskemaskinen eller ikke. Anonymkode: f5cff...2c6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå